Amennyiben vásárlás előtt áll, a következőekre hívnám fel a figyelmét (remélem nem nyitott kapukat döngetek):
- a fiat ezt a motort 250.000.km tervezte 30 iLL. később 25.000.km olaj csere periódussal, az opel pedig eleinte 40.000.km cserélte le az olajat. Ebből következik hogy 250 iLL 350ezer km után nagy generál. Amennyiben nem "GERMANY" szerviz végzi a felújítást nagyon sok100.000.km-re alkalmas lesz a motor (tapasztalat bérautóként 400 plusz).
-konklúzió: motor hibásan v. motor felújítás előtt olcsón vásárolni és a felújítást ezután elvégeztetni esetleg 400.000.km-es futással vásárolni, mivel valószínűleg a felújítás nagyobb részét már elvégezték.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
TUYUNGA2022-08-11 14:03:05 // 55471
Piritu - 1.000.0002022-08-11 12:03:48 // 55470
Akkor igazából nem nagy lutri :-)
TUYUNGA2022-08-11 08:03:55 // 55469
Üdv! Nagyon jól bírják az 1.3-as jtd-k a rövid távokat is. Amiket a figyelmébe ajánlanék:
- a szerelők bármit is mondanak +5 fok alatt 2 perc járatás
- olaj csere 10.000km-ként (3liter)
- rövid távú használat esetén (város) nem szabad lámpától lámpáig verseny autónak használni.
- ennél a motornál a dublóban, puntokban iLL. opel combo nincs kettős tömegű lenkerék.
- turbo csere (használat függő) 300-400 ezer km után.
- 400-500 ezer km után a belső féltengelyek (kihajtás) cseréje deformáltság miatt (ráz a kormány), főként amennyiben céges autónak használták.
- hosszú távokon történő használat esetén a 120-as tempót jól tűri és a fogyasztás is kiváló.
- a vezérmű lánc első csörgését követően 1-2ezer km-belül cserélni kell, mert nagyon betud lazulni!
- a szerelők bármit is mondanak +5 fok alatt 2 perc járatás
- olaj csere 10.000km-ként (3liter)
- rövid távú használat esetén (város) nem szabad lámpától lámpáig verseny autónak használni.
- ennél a motornál a dublóban, puntokban iLL. opel combo nincs kettős tömegű lenkerék.
- turbo csere (használat függő) 300-400 ezer km után.
- 400-500 ezer km után a belső féltengelyek (kihajtás) cseréje deformáltság miatt (ráz a kormány), főként amennyiben céges autónak használták.
- hosszú távokon történő használat esetén a 120-as tempót jól tűri és a fogyasztás is kiváló.
- a vezérmű lánc első csörgését követően 1-2ezer km-belül cserélni kell, mert nagyon betud lazulni!
Piritu - 1.000.0002022-08-11 07:00:13 // 55468
Én is egy Dobloban gondolkodom, de nagy részében már 200felett van. Gondolom ott már a kettöstömegû-turbó-befecskendezörendszer szentháromság kezdi feladni a harcot….
Liquid2022-08-10 23:19:45 // 55467
Egy távolabbi ismerősömnek volt Dobloja 1.3 MJettel, újan vette bő 100e-rel adta el, 8 vagy 10 év után, úgy hogy a km-ek nagyobb része pár km-es távokból jött össze, jellemzően otthon és az állatorvosi rendelő között. Hihetetlen de bírta ezt az életmódot a kisdízel.
Piritu - 1.000.0002022-08-10 21:48:01 // 55466
Az 1,3-as kis dieselek hogy bírják a gyűrődést? (kettőstömegű, turbó, befecskendező)
Van valami amire oda kell figyelni ha az ember ilyen motoros gépet vesz?
Van valami amire oda kell figyelni ha az ember ilyen motoros gépet vesz?
[k i z z o]2022-08-08 21:36:15 // 55465
Sajátja a motorvezérlője? Azt ellenőrizted?
Amit nézni kellene az az előgyújtás érték.
Logolni egy motorterhelést, gázpedál állást, motor fordulatot és előgyújtás értéket.
Egy kopogásra szabályozás MES logban a csatolt képen a fekete négyzetekben kiemelve: az előgyújtást veszi vissza az ECU hirtelen pár fokot. Pl. itt 5800 RPM körül detonált ez a 3.2V6. (Már korrigálva lett, ez a kiinulási állapot volt motorépítés után.)

Amit nézni kellene az az előgyújtás érték.
Logolni egy motorterhelést, gázpedál állást, motor fordulatot és előgyújtás értéket.
Egy kopogásra szabályozás MES logban a csatolt képen a fekete négyzetekben kiemelve: az előgyújtást veszi vissza az ECU hirtelen pár fokot. Pl. itt 5800 RPM körül detonált ez a 3.2V6. (Már korrigálva lett, ez a kiinulási állapot volt motorépítés után.)

kertecs2022-08-08 12:40:20 // 55464
Szia! Nem tudom. Nem vagyok gyakorlott a MES-sel, ezért is vittem szerelőhöz. Szerintem nem mélyültek el a probléma megoldásában. Hibát nem tárol a comp.
Ingyenes MES verzióm van, csak hibát olvastam vele párszor. Tudsz benne segíteni, mit kéne konkrétan néznem? Emelkedőn felfelé bármikor előhozom belőle... ekkor melyik paraméteren tudnám követni?
1 biztos: nem ez az eredeti motor ebben az autóban, a régi is becsörgött ugyanígy, a jelenlegi is. A szenzor ment/jött az új motorral ami azon volt.
Az is megfigyelés, hogy csak bemelegedett motorral tapasztalható a jelenség. Ha tovább lépem a gázpedált, megszűnik.
Ingyenes MES verzióm van, csak hibát olvastam vele párszor. Tudsz benne segíteni, mit kéne konkrétan néznem? Emelkedőn felfelé bármikor előhozom belőle... ekkor melyik paraméteren tudnám követni?
1 biztos: nem ez az eredeti motor ebben az autóban, a régi is becsörgött ugyanígy, a jelenlegi is. A szenzor ment/jött az új motorral ami azon volt.
Az is megfigyelés, hogy csak bemelegedett motorral tapasztalható a jelenség. Ha tovább lépem a gázpedált, megszűnik.
[k i z z o]2022-08-07 21:24:37 // 55463
Szia, azt tudod, hogy a SW frissítéstől ez megjavul? A kopogásszenzort ellenőrizted már?
Diagnosztikán amikor csörög, akkor látni kellene, hogy veszi vissza az előgyújtást. (pl. MES logban.)
https://www.alfaowner.com/threads/sensor-locations.224214/
Diagnosztikán amikor csörög, akkor látni kellene, hogy veszi vissza az előgyújtást. (pl. MES logban.)
https://www.alfaowner.com/threads/sensor-locations.224214/
Piritu - 1.000.0002022-08-07 13:02:05 // 55462
Újabb adalék a közvetlen befecskendezéses benzinmotorhoz:
Kilyukad a dugattyú, ha kokszos a teteje?
Kilyukad a dugattyú, ha kokszos a teteje?
kertecs2022-08-02 11:46:18 // 55461
bbalogh8922022-07-30 09:27:29 // 55460
Üdv szakik,
Segítséget szeretnék kérni, van egy váltóm amit eredetileg a saját autómhoz vettem ami egy FL előtti 147 1.9JTD 8v. Le akartam cseréltetni a váltóját mert bizonyos sebességekben búg és az olajcsere sem segített, így cirka 2 évvel ezelőtt vettem egy bontott váltót ami "elvileg" szintén egy dízel 147 alól került leszerlésre.
Múlt hónapban esett át az autó egy teljes felújításon, amikor a bontott váltót is fel szerettem volna rá rakatni csak aztán hívott a szerelő, hogy nem tudja felrakni mert ennek más a kuplungja (az enyém nyomókuplung, amit vettem az meg húzókuplungos.. vagy fordítva, franc tudja már..)
A bontott váltót egyébként átnézettem és felújíttattam mielőtt felrakattam volna. Jó állapotban volt, tisztítva lett csak, szimmeringek lettek cserélve meg valami kengyel. Az enyémre visszament az eredeti váltó kuplung és kettőstömegű csere után, így most ezt a felújítottat eladnám. A problémám az az, hogy hirdetem egy ideje Marketplace-n és született pár komment miszerint ez nem is biztos, hogy 147 alá való. A srác akitől anno megvettem, közben már elérhetetlen lett így most maradt a nyakamon egy alapvetően hibátlan váltó amivel nem tudok mit kezdeni ráadásul abban sem vagyok biztos, hogy mihez való.
Mivel nem szeretném, hogy más is hasonlóan járjon és pláne nem akarok senkit átverni így szeretnék segítséget kérni abban, hogy beazonosítsuk ennek a váltónak a milétét és hogy mihez való. Mellékelek 4 képet. Ha esetleg van valahol valami szám ami alapján egyértelműbb lehet az azonosítás akkor szóljatok, hogy hol találom és megnézem.




Segítséget szeretnék kérni, van egy váltóm amit eredetileg a saját autómhoz vettem ami egy FL előtti 147 1.9JTD 8v. Le akartam cseréltetni a váltóját mert bizonyos sebességekben búg és az olajcsere sem segített, így cirka 2 évvel ezelőtt vettem egy bontott váltót ami "elvileg" szintén egy dízel 147 alól került leszerlésre.
Múlt hónapban esett át az autó egy teljes felújításon, amikor a bontott váltót is fel szerettem volna rá rakatni csak aztán hívott a szerelő, hogy nem tudja felrakni mert ennek más a kuplungja (az enyém nyomókuplung, amit vettem az meg húzókuplungos.. vagy fordítva, franc tudja már..)
A bontott váltót egyébként átnézettem és felújíttattam mielőtt felrakattam volna. Jó állapotban volt, tisztítva lett csak, szimmeringek lettek cserélve meg valami kengyel. Az enyémre visszament az eredeti váltó kuplung és kettőstömegű csere után, így most ezt a felújítottat eladnám. A problémám az az, hogy hirdetem egy ideje Marketplace-n és született pár komment miszerint ez nem is biztos, hogy 147 alá való. A srác akitől anno megvettem, közben már elérhetetlen lett így most maradt a nyakamon egy alapvetően hibátlan váltó amivel nem tudok mit kezdeni ráadásul abban sem vagyok biztos, hogy mihez való.
Mivel nem szeretném, hogy más is hasonlóan járjon és pláne nem akarok senkit átverni így szeretnék segítséget kérni abban, hogy beazonosítsuk ennek a váltónak a milétét és hogy mihez való. Mellékelek 4 képet. Ha esetleg van valahol valami szám ami alapján egyértelműbb lehet az azonosítás akkor szóljatok, hogy hol találom és megnézem.




Buksi2022-07-30 09:12:44 // 55459
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségeteket az alábbi és a képen látható alkatrész beszerzésével kapcsolatban.
DHLA 40-es Dellorto karburátor fedél.
Ha esetleg ismertek olyas valakit, aki ilyen karburátorokkal foglalkozik vagy netán beszerzési forrást ismertek, kérlek adjatok hozzá nekem elérhetőséget.
Előre is nagyon köszönöm! :-)

Szeretném kérni a segítségeteket az alábbi és a képen látható alkatrész beszerzésével kapcsolatban.
DHLA 40-es Dellorto karburátor fedél.
Ha esetleg ismertek olyas valakit, aki ilyen karburátorokkal foglalkozik vagy netán beszerzési forrást ismertek, kérlek adjatok hozzá nekem elérhetőséget.
Előre is nagyon köszönöm! :-)

Liquid2022-07-27 13:34:21 // 55458
a fene jobban tudja melyik jobb :)
Ha rám hallgatsz akkor az egyiket választod :D
Ha rám hallgatsz akkor az egyiket választod :D
Piritu - 1.000.0002022-07-27 12:43:40 // 55457
Nekem is az ment a Pókba, de most az egyik webshopban a Mahle 6 csillagos "prémium minőség" jelzést kapott míg a Nissens csak 4* "jó minőség" jelzést ezért gondolkodtam el.
Ja és a Mahle 5kg a Nissens meg 4,22. A több anyag több hűtőfelületet is jelenthet????
Ja és a Mahle 5kg a Nissens meg 4,22. A több anyag több hűtőfelületet is jelenthet????
Liquid2022-07-27 10:35:41 // 55456
A 156-ba Nissens hűtőt rakott Csöri, és ha jól emlékszem akkor a Tibor is azt kapott.
Piritu - 1.000.0002022-07-27 10:24:14 // 55455
Nissens vagy Mahle hűtőt érdemesebb venni?
Melyik a jobb??
Melyik a jobb??
Bandie2022-07-13 11:11:12 // 55454
Hali Srácok! Ötlet kéne, merre induljak az ügyben.
-kocsi leállít, gyújtás lekapcs
-hűtőventi 1-es fokozaton folyamatosan megy, percek után se áll le
-motortérben hűtőventillátor 1-es és 2-es fokozat reléje is kihúzva és így se áll le a ventillátor
- csak a ventilátor biztosítékok kivételénél áll le a venti
- ha 1-es és 2-es fokozat reléje bent van, és kihúzom az 1-es fokozat biztosítékját, akkor a 2-es fokozat reléje indítja a ventilátort (hallani is a relé kattogását)
- az 1-es fokozat reléjét cseréltem ugyanolyannal, nem oldotta meg a problémát
A diagnosztika P0481 - Fan Relay 2 hibát dob. "a hiba oka, hogy a vezérlő nem kapott jelet a szenzortól"
Meg tudná nézni nekem valaki a kocsit vagy ajánljatok légyszi hozzáértőt Pesten (É-Pest,Óbuda előnyben).
Szombaton reggel indulnánk családdal szabizni.
Grazie előre is!
-kocsi leállít, gyújtás lekapcs
-hűtőventi 1-es fokozaton folyamatosan megy, percek után se áll le
-motortérben hűtőventillátor 1-es és 2-es fokozat reléje is kihúzva és így se áll le a ventillátor
- csak a ventilátor biztosítékok kivételénél áll le a venti
- ha 1-es és 2-es fokozat reléje bent van, és kihúzom az 1-es fokozat biztosítékját, akkor a 2-es fokozat reléje indítja a ventilátort (hallani is a relé kattogását)
- az 1-es fokozat reléjét cseréltem ugyanolyannal, nem oldotta meg a problémát
A diagnosztika P0481 - Fan Relay 2 hibát dob. "a hiba oka, hogy a vezérlő nem kapott jelet a szenzortól"
Meg tudná nézni nekem valaki a kocsit vagy ajánljatok légyszi hozzáértőt Pesten (É-Pest,Óbuda előnyben).
Szombaton reggel indulnánk családdal szabizni.
Grazie előre is!
Zselé2022-06-24 13:52:23 // 55452
Update: sikerült 3 nap alatt regenerálni az akkut a kereskedésbe. Azt mondják, minden értéke 100%-os, visszamehet az autóba :)
AlfaGT2022-06-24 13:18:19 // 55451
Szevasztok! Egy 147-es 1,6-os 105 lovas TS-en cserélem a vezérlést, és most szembesültem vele, hogy a vezér tengely rögzítő szerszám profilja ( a lila színű ) nem pontosan illeszkedik a bütykökre. Szépen rámegy, csak van egy kis ,,lokkerja”. Ehhez a motorhoz (AR 37203) más szerszám kellene? Esetleg a vez.tengely is más szögben áll, mint a rendes 1,6-os TS-on? Van ezzel valakinek tapasztalata? Köszi!
URBAN2022-06-23 21:55:18 // 55450
Csexi2022-06-23 07:12:20 // 55449
Sziasztok!
Óbudán vagy a környékén keresek egy megbízható alfás szerelőt.
Megköszönném, ha valaki tudna ajánlani egy nem lehúzós, korrekt szervizt.
lajos.cseke@gmail.com
Előre is hálás köszönet!
Ciao
Csexi
Óbudán vagy a környékén keresek egy megbízható alfás szerelőt.
Megköszönném, ha valaki tudna ajánlani egy nem lehúzós, korrekt szervizt.
lajos.cseke@gmail.com
Előre is hálás köszönet!
Ciao
Csexi
Piritu - 1.000.0002022-06-22 12:39:53 // 55448
:-)
A lényeg hogy megvan a “bűnös” :-)
A lényeg hogy megvan a “bűnös” :-)
Zselé2022-06-22 10:27:19 // 55447
Meglett a hiba. Ma visszavittem az akkut, mondta a srác, hogy ezt valami leszívta. Ott már picit magához tért, felment 0,8V-ig is. Veszi a töltést, pár nap után lesz eredménye, mennyire károsodott. Én közben lebeszéltem a közeli autóvillamosságissal, hogy leviszem az autót, mert brutál kinyírta az akkut. Az akkus srác nagyon jófej volt, adott egy kölcsön akkut. Beraktam, de ahogy az autóba behajoltam, egy halk káromkodás után már láttam, hogy megvagyunk: fel volt nyomva a belső tér világítás... Úgyhagytam, negatív fel, pozitívba mértem ampert: 1,5. Ez jó sok. Lekapcsoltam: 0,4. Az is sok. Rájöttem, hogy a Kenwood rádió szivárványos demózásba kezd, ha tápot kap. Levettem az előlapját. Nyugalmi áram: 80-100mA. Az nem vészes. Akku most 12,54 nyugiba, járó motornál 14,3V. Tehát arra jutottam, hogy a baj okozója a belsőtér lámpa felkapcsolva maradása volt. Az akku még tesztelés alatt, de valószínű károsodott, csere lesz. Legalább az autó nem rossz, és a feleségem is főz nekem valami finomat, mert ő hagyta úgy :)
Piritu - 1.000.0002022-06-22 07:54:52 // 55446
Utána néznék hogy mi fogyasztja a villanyt. Valószínűleg valami fogyasztó bekapcsolva marad.
Tipikus a csomagtartó (kesztyűtartó) világítás. 5-10 Wattos izzó egy hét alatt elintézheti az akkut.
Tipikus a csomagtartó (kesztyűtartó) világítás. 5-10 Wattos izzó egy hét alatt elintézheti az akkut.
Welectronic2022-06-22 06:38:34 // 55445
Szia!
Szerintem cellazárlatos, vagy van valami terhelés rajta ami miatt így leesett. Ha kiveszed és hagyod magára egy napot, akkor ha nem zárlatos magától vissza emelkedik egy szintig a feszültség. (Nem töltődik vissza, csak regenerálódik picit.)
Szerintem cellazárlatos, vagy van valami terhelés rajta ami miatt így leesett. Ha kiveszed és hagyod magára egy napot, akkor ha nem zárlatos magától vissza emelkedik egy szintig a feszültség. (Nem töltődik vissza, csak regenerálódik picit.)
Zselé2022-06-21 22:05:05 // 55444
Sziasztok, olyat látott már földi halandó, hogy az egy hetes akku feszültsége 0,413V-ra esik le?? Nem elírás, a műszert is 2 napja használtam és jó..
URBAN2022-06-19 22:47:14 // 55443
Szia! Köszi az infót! Esetleg a cikkszámát nem tudod, mert mindenhol azt kérdezik.
Csabo222022-06-19 15:14:13 // 55442
Helo
Óra csere.
Vegyél nagy kijelzőset. Vagy olyat ami asr nélküli autóból való, vagy ha volt benne asr akkor minden alkalommal mikor ráadod a gyújtást hibát fog jelezni.
Ritka a nagy kijelzős asr nélküli
Óra csere.
Vegyél nagy kijelzőset. Vagy olyat ami asr nélküli autóból való, vagy ha volt benne asr akkor minden alkalommal mikor ráadod a gyújtást hibát fog jelezni.
Ritka a nagy kijelzős asr nélküli
rajna19852022-06-16 20:21:09 // 55441
Sziasztok!
Segítség kellene!! Van egy 159 2.4 200 lovas alfám. A egyszer csak nem akart indulni, hol igen hol nem, és P0016os kódot dobot. A vezérlés szét lett szedve és valóban elmozdult. nem volt szinkronban a veztengely a vezérműtengely. A hibát orvosoltuk és Istennek hála nem lett szerkezeti baja. De sajna most is ugyan azt játsza, hol indul hol nem. A diagnosztika nem hoz semmilyen hibát. Alsó-felső holtponti jeladó cserélve lett. Minden normálisan működik(turbo, magasnyomású, porlasztok, stb) Tudnátok tanácsot adni????????
Segítség kellene!! Van egy 159 2.4 200 lovas alfám. A egyszer csak nem akart indulni, hol igen hol nem, és P0016os kódot dobot. A vezérlés szét lett szedve és valóban elmozdult. nem volt szinkronban a veztengely a vezérműtengely. A hibát orvosoltuk és Istennek hála nem lett szerkezeti baja. De sajna most is ugyan azt játsza, hol indul hol nem. A diagnosztika nem hoz semmilyen hibát. Alsó-felső holtponti jeladó cserélve lett. Minden normálisan működik(turbo, magasnyomású, porlasztok, stb) Tudnátok tanácsot adni????????
URBAN2022-06-12 16:19:53 // 55440

Buksi2022-06-03 17:45:22 // 55439
Köszi, ezt nem tudtam. :-)
Csabo222022-06-03 10:57:55 // 55437
Nem kell bántani a bölcsőt, egyik oldalra ki lehet húzni a kormányművet. A cumi soxor inkább a 2 vastag és hosszú rögzítő csavarjával szokott lenni ami asszem nikkelezett acél és szépen berohad a kormánymű alu házába.
Sztem bőven lehet kapni bontott, jó állapotú darabot ami ráadásul nem is drága.
Cikkszámot érdemes egyeztetni mert a Gt és 147 kormányműve majdnem ugyanaz kivéve az oszlop bordázatát.
Sztem bőven lehet kapni bontott, jó állapotú darabot ami ráadásul nem is drága.
Cikkszámot érdemes egyeztetni mert a Gt és 147 kormányműve majdnem ugyanaz kivéve az oszlop bordázatát.
Furious332022-06-03 10:39:26 // 55436
Szia! Köszönöm szépen. Sajnos ettől tartottam én is. De mondom hátha van valami okosság. 🙂
Buksi2022-06-03 06:39:39 // 55435
Szia!
Ez mindenképpen felújítás lesz, ezzel sajnos mást nem lehet kezdeni. Otthon csere szerintem felejtős. A kiszerelés a bölcső levételével együtt, de lehet, hogy ki lehet bányászni valahogy oldalra is. Ezt majd megmondják azok, akik már szedtek ki 56-ból kormányművet. :-)
Ez mindenképpen felújítás lesz, ezzel sajnos mást nem lehet kezdeni. Otthon csere szerintem felejtős. A kiszerelés a bölcső levételével együtt, de lehet, hogy ki lehet bányászni valahogy oldalra is. Ezt majd megmondják azok, akik már szedtek ki 56-ból kormányművet. :-)
Buksi2022-06-03 06:35:45 // 55434
Na akkor erről még beszélünk. :-DD
Előre is köszi! :-)
Előre is köszi! :-)
berobbantam2022-06-02 19:34:17 // 55433
Ha el jössz meg😁.A kulcsházat én elengedtem.Gyárinak vettem annó és köze nem volt hozzá.Nem passzolt a panel se bele.Én is ezen a vonalon indultam el anno.Aztán szembejöttek az árak és elengedtem.
Furious332022-06-02 10:56:14 // 55432
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves!
A kormányművem jobb oldalt engedi az olajat. Kérdésem az lenne,hogy lehet e ezzel bármit is kezdeni a helyén, vagy ki kell szedni, s csere,felújítás az egyetlen opció, vagy cserélhető esetleg benne szimering?
Amennyiben ki kell szedni, tudtok útmutatást adni,hogy mi a menete?
Alany: 156 Sw 2.4 Jtd 10v 2000'
Köszönöm!
Szép napot mindenkinek!
Segítsetek légyszíves!
A kormányművem jobb oldalt engedi az olajat. Kérdésem az lenne,hogy lehet e ezzel bármit is kezdeni a helyén, vagy ki kell szedni, s csere,felújítás az egyetlen opció, vagy cserélhető esetleg benne szimering?
Amennyiben ki kell szedni, tudtok útmutatást adni,hogy mi a menete?
Alany: 156 Sw 2.4 Jtd 10v 2000'
Köszönöm!
Szép napot mindenkinek!
Buksi2022-05-31 06:49:36 // 55431
Köszi, tényleg messze van egy kicsit. :-)
Buksi2022-05-31 06:49:11 // 55430
Köszi, a segítséget. Akkor megcsinálod nekem? :-DDDDDDDDDDD Én fele ennyire sem értek hozzá. :-DDD Kulcsházat is kellene vennem, már azokat is néztem itt-ott neten.
Az már jó régen lehetett, mert én nemrég másoltattam sima (lakás) kulcsot és az volt 1200ft. :-/
Az már jó régen lehetett, mert én nemrég másoltattam sima (lakás) kulcsot és az volt 1200ft. :-/
Liquid2022-05-30 22:41:11 // 55429
Csatlakozom, én is nálunk csináltattam a TBI kulcsát. Profik, korrekt áron.
Piritu - 1.000.0002022-05-30 21:18:51 // 55428
én velük duplikáltattam a Spider kulcsát, de neked egy kicsit messze lenne....
berobbantam2022-05-30 20:56:01 // 55427
Szia.
Én nem bajolnék vele.Egy kulcs 40-50 ropi.A nagyobb baj,ha lemerül benne az elem lehet vinni tanítani 8-10 ezerért.Mester kulcs nélkül nagyon macerás.Én vettem egy bicskakulcs szettet.A vezérlőjét bekötöttem párhuzamosan a gyári vezérlővel.6 éve teszi a dolgát.5 évig használtam egy kulcsot.Akkorra kopott meg annyira,hogy már nem lehetett becsukni.Az immo chipet lehet klonoztatni ha nagyon akarod,de én azt se csináltattam🙄A kulcsszárat meg a tescoba másoltattam valami pár száz forint volt akkor.
Én nem bajolnék vele.Egy kulcs 40-50 ropi.A nagyobb baj,ha lemerül benne az elem lehet vinni tanítani 8-10 ezerért.Mester kulcs nélkül nagyon macerás.Én vettem egy bicskakulcs szettet.A vezérlőjét bekötöttem párhuzamosan a gyári vezérlővel.6 éve teszi a dolgát.5 évig használtam egy kulcsot.Akkorra kopott meg annyira,hogy már nem lehetett becsukni.Az immo chipet lehet klonoztatni ha nagyon akarod,de én azt se csináltattam🙄A kulcsszárat meg a tescoba másoltattam valami pár száz forint volt akkor.
Buksi2022-05-30 07:04:02 // 55426
Sziasztok!
Egyetlen egy kulcs van a 156-osomhoz (így vettem). Szeretnék hozzá még egyet csináltatni. Hol érdemes? Bújom már egy ideje a netet, de gondoltam hátha van már valakinek ezzel tapasztalata és tud ajánlani egy megbízható helyet.
Előre is köszi a segítséget! :-)
Egyetlen egy kulcs van a 156-osomhoz (így vettem). Szeretnék hozzá még egyet csináltatni. Hol érdemes? Bújom már egy ideje a netet, de gondoltam hátha van már valakinek ezzel tapasztalata és tud ajánlani egy megbízható helyet.
Előre is köszi a segítséget! :-)
gyml2022-05-10 10:00:41 // 55424
Akkor érdemes elvinni egy autovillamossági szerelőhöz, mert lehet kábel probléma, vezérlő hiba vagy patron hiba is.
Soti2022-05-10 09:37:19 // 55423
Ha utána is csinálja, akkor patron csere?
Online tag
2
Vendég2
689