Működésre birod az abs rendszert. sztem ilyen esetben ő a benne levő folyadékot használja fel, szivattyúzza a fékvezetéken keresztül a kellő kerék fékéhez.
Miután a szmötyi elhagyta az abs egységet, a fékeken levő légtelenitő csavaron keresztül kinyered.
De sztem túl nagy jelentősége nincs ennek a kérdésnek. ha megfelelő állapotú a fékrendszer, az bőven elég.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Csabo222021-05-06 21:40:18 // 55236
Csabo222021-05-06 21:34:10 // 55235
Igen, ez alapján csináltam.
de nekem le kellett vennem az abs hidraulikus egységet, amiatt kellett légteleniteni.
de nekem le kellett vennem az abs hidraulikus egységet, amiatt kellett légteleniteni.
AlfaGT2021-05-06 21:24:42 // 55234
Ha minden igaz, akkor ez lesz az: https://www.alfadriver.com/forum/index.php?/topic/3299-abs-bleed-using-multiecuscan/
Bilux2021-05-06 18:13:00 // 55233
GTA fórum link esetleg a módszerhez?
Piritu - 1.000.0002021-05-06 13:00:34 // 55232
Anélkül hogyan? (A 12 éves OFF-unk miatt kérdezem.)
Csabo222021-05-06 10:04:33 // 55231
Légteleniteni akkor kell ha le lett véve a kocka.
A régóta benne lévő koszos folyadékot ki lehet dolgozni belőle MES-sel meg anélkül is.
De sztem a 159 és a 147-156-gt rendszere más, mert nálam a lentebb említett módszer nem működött.
Ausztrál GTA fórum leírása alapján lett nekem jó.
A régóta benne lévő koszos folyadékot ki lehet dolgozni belőle MES-sel meg anélkül is.
De sztem a 159 és a 147-156-gt rendszere más, mert nálam a lentebb említett módszer nem működött.
Ausztrál GTA fórum leírása alapján lett nekem jó.
forrasr2021-05-06 09:44:28 // 55230
A lentebb említett átöblítés és a Shadin blogjában látható körönkénti ABS légtelenítés nem ugyanaz a funkció.
Kristyon2021-05-06 07:48:04 // 55229
Igy legalább már világos, hogy hova lesz az olaj amit ürít magából a kocka :)
A MES leirásából ez nem derült ki...
A MES leirásából ez nem derült ki...
Piritu - 1.000.0002021-05-05 21:49:49 // 55228
Shadin a blogjában leírta hogy hogyan megy a légtelenítés MES-sel: klatty
detox202021-05-05 18:27:18 // 55227
Szia köszi a választ. Hát én sem tudom. Mondom erdekes hogy csak hidegen. Aztán abbahagyja és kegetsz vele 5000 kmert is sincs semmi hang semmi.
Levee156SW2021-05-05 09:22:56 // 55226
Szia,
off autos tapasztalat alapjan ez mintha logosodo turbo-tengely,vagy szorulgato geometria lenne, de majd a nalam okosabbak megmondjak.
off autos tapasztalat alapjan ez mintha logosodo turbo-tengely,vagy szorulgato geometria lenne, de majd a nalam okosabbak megmondjak.
detox202021-05-05 06:36:05 // 55225
Sziasztok! 2.4 Jtd 159-esem van és az elmúlt időszakban valami indítás után mikor elkezded a motort pörgetni visít, vagy fütyül kinek hogy tetszik. Alapjáraton semmit nem hallasz, ha teszed az egyest elindulsz és felpörgeted a motort 1500-2100 rpm közé ott fütyül. De elég hamar abbahagyja, az első 1-2-3 váltásnál/pörgetésnél ez van aztán abbamarad. Ha tovább Pörgetem mikor elhallgat igazából még van is egy kis teljesítmény váltás érzet olyan mintha jobban megindulna a kocsi. Különben ha jár alapjáraton 2-3 percet a kocsi akkor egyáltalán nemis kezd el fütyülni indulás után sem. Valakinél hasonló??? Agr szelep nem rég volt cserélve meg szervócső is.
Köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek
Köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek
AlfaGT2021-05-04 21:50:02 // 55224
Köszi a választ, így a leírást olvasva nekem sem tűnik bonyolultnak a dolog, mindenképpen kipróbálom, mi történhet...?
AlfaGT2021-05-04 21:46:18 // 55223
A gumi csövek még nem voltak cserélve, de ennek a hibáját kizárnám, mert fékezés után szépen visszahúzódik a dugattyú, sőt annyira, hogy a féknyereg egy picit lötyög is a csúszkákon, bár ez is zavaró, mert rossz úton haladva ezt behallani. ahogy enyhén zörög.
Kristyon2021-05-04 12:01:47 // 55222
Akor a nálam említett dolog talán kilőhető, mert nálam a kézifék volt gyengébb az egyik oldalon.
A kolléga jól írja, hogy a gumi fékcsövek befelé megdagadása is okozhat érdekes dolgokat, amik kívülről nem is feltétlenül látszódnak...
Nem tudom, hogy a free verzió engedi-e, de nem tűnik annyira bonyolultnak az ABS kocka légtelenítése...
Gépi fordítás:
Ez az eljárás öblíti az ABS modul hidraulika vezetékeit. Végezze el az eljárást az ABS egység cseréje vagy a fékfolyadék cseréje után. Tartsa nyomva a fékpedált az egész eljárás alatt. A pedál először a padlóra süllyed, majd visszaemelkedik a tetejére.
Alapvetően az eljárás kinyitja az összes leeresztő szelepet, és mindkét akkumulátort fékfolyadékkal tölti meg a főhengerből, majd a hidraulikus szivattyúval visszaviszi az összes folyadékot a főhengerbe. Így a folyadék az összes belső ABS hidraulika vezetéken át kerül.
Az eljárás végrehajtása előtt ellenőrizze, hogy van-e elegendő fékfolyadék a tartályban, és lazítsa meg annak kupakját is.
A kolléga jól írja, hogy a gumi fékcsövek befelé megdagadása is okozhat érdekes dolgokat, amik kívülről nem is feltétlenül látszódnak...
Nem tudom, hogy a free verzió engedi-e, de nem tűnik annyira bonyolultnak az ABS kocka légtelenítése...
Gépi fordítás:
Ez az eljárás öblíti az ABS modul hidraulika vezetékeit. Végezze el az eljárást az ABS egység cseréje vagy a fékfolyadék cseréje után. Tartsa nyomva a fékpedált az egész eljárás alatt. A pedál először a padlóra süllyed, majd visszaemelkedik a tetejére.
Alapvetően az eljárás kinyitja az összes leeresztő szelepet, és mindkét akkumulátort fékfolyadékkal tölti meg a főhengerből, majd a hidraulikus szivattyúval visszaviszi az összes folyadékot a főhengerbe. Így a folyadék az összes belső ABS hidraulika vezetéken át kerül.
Az eljárás végrehajtása előtt ellenőrizze, hogy van-e elegendő fékfolyadék a tartályban, és lazítsa meg annak kupakját is.
Levee156SW2021-05-04 08:21:33 // 55221
Szia, engedi, de a cartars altal emlitett megjegyzes(hegyek) olyan fenyegetoen kuszak,hogy en nem mertem nekiallni (ez egy dolog,de jo nevu olaszauto szerviz sem , amibol sztem. meg lehet baj).
A gumi fekcsovek voltak-e cserelve? El tudnak ugy oregedni, hogy kivul meg nem repedeznek, de a belsejuk megdagad, es odafele meg csak engedik a nyomast,de vissza csak lassabban, vagy sehogy-bar ez a leirt jelenseget nem tudom,okozhatja-e.
A gumi fekcsovek voltak-e cserelve? El tudnak ugy oregedni, hogy kivul meg nem repedeznek, de a belsejuk megdagad, es odafele meg csak engedik a nyomast,de vissza csak lassabban, vagy sehogy-bar ez a leirt jelenseget nem tudom,okozhatja-e.
AlfaGT2021-05-04 06:13:48 // 55220
A free verziós Multiecuscan is engedi ezt a funkciót, vagy szükség van a regisztrált változatra?
AlfaGT2021-05-04 06:10:18 // 55219
A kéziféknél jól működik, csak a rendes fékeknél.
Kristyon2021-05-04 00:26:12 // 55218
Hali, ezt a külömbséget sima fékezésnél produkálja, vagy a kéziféknél, vagy mind a kettőnél?
Ebben az esetben könnyen mozgott a munkahenger, csak mivel nem volt utánállítása a kéziféknek, ezért sokkal nagyobb utat kellett megtennie mint a másik oldali fékhengernek:
https://www.alfaamore.hu/tagok/kristyon/autok/7788/blog/38659
Egyébként van légtelenítés funkció a multiecuscan-ban a korrekciónál, érdemes elolvasni a megjegyzést is, mielőtt nekiállsz...
Ebben az esetben könnyen mozgott a munkahenger, csak mivel nem volt utánállítása a kéziféknek, ezért sokkal nagyobb utat kellett megtennie mint a másik oldali fékhengernek:
https://www.alfaamore.hu/tagok/kristyon/autok/7788/blog/38659
Egyébként van légtelenítés funkció a multiecuscan-ban a korrekciónál, érdemes elolvasni a megjegyzést is, mielőtt nekiállsz...
leopop32021-05-03 23:26:07 // 55217
AlfaGT2021-05-03 21:55:44 // 55216
Szevasztok! Alfa Gt-ről van szó, a gond, hogy megbuktam a műszaki vizsgán a hátsó fékek miatt. A jobb hátsó nem produkált elegendő fékerőt a baloldalihoz képest a mért tartományban. Hozzáteszem, a tárcsák, szépen egyenletesen vannak ,,kopva” (tavaly cseréltem őket, betétekkel együtt), a dugattyúk szépen, könnyedén mozognak ki és befelé, a vezető csapok szintén jól működnek, mind a két oldalon könnyedén forognak a kerekek a fék felengedett állapotában, a fékfolyadékot rendszeresen cserélem kétévenként, satufékezéskor szépen tartja az irányt a kocsi, egyszóval minden ok, csak a mért adatok nem pászolnak. Próbáltam légteleníteni a rendszert, de nem vagyok benne biztos, hogy lett volna benne levegő. Ugyanúgy atzsírtalanítottam mindent, de látszatra nem volt a rendszeren semmi szennyeződés. Tanácstalan vagyok, még az ABS rendszerre gondolok, hogy esetleg ott lehet a bibi, mivelhogy a fékerő elosztás itt történik. A fékfolyadékot mindíg túlnyomásos légtelenítő palack segítségével cserélem, úgy ahogy az e-learn előírja. (Az e-learn szerint az ABS-t nem kell külön légteleníteni) Az én kocsimban sima ABS rendszer van, semmi ASR, vagy ESP.
A kérdésem az lenne, hogy a Multiecuscan rendelkezik-e ilyen szoftveres légtelenítés funkcióval, az ABS részére, és hogy ez hogy működik....? Esetleg valakinek valami ötlete....? Vagy tapasztalata e téren?
A kérdésem az lenne, hogy a Multiecuscan rendelkezik-e ilyen szoftveres légtelenítés funkcióval, az ABS részére, és hogy ez hogy működik....? Esetleg valakinek valami ötlete....? Vagy tapasztalata e téren?
0Balazs2021-04-28 17:55:12 // 55215
Köszönöm a gyors reakciót! Szép estét :)
Kristyon2021-04-28 15:28:37 // 55214
Hali,
Még a 156-nál 1.9 JTD emlékeim szerint ugyan így 60-120e km volt a periódus, de mintha ott max 4 év használatot írtak volna.
Nem kell kivenni a motort, a helyén lehet szerelni :)
Még a 156-nál 1.9 JTD emlékeim szerint ugyan így 60-120e km volt a periódus, de mintha ott max 4 év használatot írtak volna.
Nem kell kivenni a motort, a helyén lehet szerelni :)
0Balazs2021-04-28 14:48:31 // 55213
Sziasztok, érdeklődni szeretnék, hogy Giulietta 2.0JTDm motornál mennyi a vezérlés csere periódus? Továbbá cserélhető a motor kiemelése nélkül?
Előre is köszönöm!
Előre is köszönöm!
Kristyon2021-04-25 22:46:00 // 55212
Hali, a blogomat visszaolvasgatva, volt nálam is magas turbónyomás probléma. Elsőnek geo takarítás volt, de végül egy vákumcső csere oldotta meg a problémát... Elég rá egy kis hasadás, vagy csak annyi, hogy el legyen annyira gyengülve, hogy össze tudja szívni a vákum, és már jelentkezik is a gond. Ez utóbbi, meg szemrevételezéssel még csak nem is látszik.
Lusta772021-04-25 19:19:21 // 55211
Igen persze! Féktisztitóval! Aztán kapott minimál ws40 et! Szó szerint fényes volt! Szépen mozognak a lapátok! Nem tudok már mire gondolni ..
Lusta772021-04-25 19:17:39 // 55210
Helló! Igen! Tök új! A multi ecu scann megcsinálja az actuator tesztet! Szépen mozgatja a rudat!
Csabo222021-04-25 10:04:26 // 55209
pettinke2021-04-24 20:06:22 // 55208
Van az a cső, amin a mágnesszelep levegőt ad a turbónak, az nincs eltömődve valami szmötyivel? Át tudsz rajta fújni?
Lusta772021-04-24 15:08:24 // 55207
Tiszteletem cartársak!
Lenne itt egy kis probléma amit nem tudok önerőből megoldani! Miután kicseréltem a fél autót még mindig ezzel a p0238 al szopat “Kör magas” verzióval! Pedig nagyon szeresssük egymást! ; ) ! Tehát fél bár al magasabb nyomás tol a turbó! Gondoltam behalt a vákuum szelep,így kértem egy másikat egy haveromtól! Igazából 3 at is kipróbáltam de ugyan az! Szóval ezt elengedtem! Majd jött a map szenzor! Gyorsan vettem is egy tök ujjat a bárdinál egy gyári légtömegmérővel egyetemben! Örültem hude fasza megint jó lesz a gép .. Nem lett! Ugyan az a tünet!
Paráztattak,hogy tuti leragadtak a garrett ben a lapátok! Megmozgattam a labdán a rudat szépen mozgott,nem úgy tűnt mintha szorulna! De biztos ami biztos dobtam rá egy másik turbót pont volt a fészerben egy! ; ))Tisztogatás ,ellenőrzés után fel is tettem! Az eredmény kevesebb olaj a szívó sor levegő csövében,de a hiba ugyan úgy fent áll!
Mondjuk úgy is xar volt már a régi turbóm mert hossz irányban mozgott vagy 3-4 mm t !
Az vezérlőre re gondoltam még esetleg,de megcsinálja az actuator tesztet! És itt ennél a pontnál engedtem el ..
Mellék infóként megjegyzem,hogy azóta produkálja ezt mióta ,és most elnézést a randa kifejezésért meg lett írva a vezérlő! Pontosabban a programozás után kb 1 hétre rá! De! Vissza rakattam a gyári progit az eppromba mert gondoltam valami határolót nem jól definiált a srác aki csinálta! Semmi ugyan az a helyzet! 2500 körül 6. ban tilt!
P0238 circuit high! Szóval úgy érzem eljött az ideje,hogy segítséget kérjek ettől a nagyszerű közösségtől! Akikre mindig is számíthattam az elmúlt közel 10 évben!
Köszönök szépen minden érdemi hozzászólást! Legyen szép napotok és rengeteg suskátok! ; )
Lenne itt egy kis probléma amit nem tudok önerőből megoldani! Miután kicseréltem a fél autót még mindig ezzel a p0238 al szopat “Kör magas” verzióval! Pedig nagyon szeresssük egymást! ; ) ! Tehát fél bár al magasabb nyomás tol a turbó! Gondoltam behalt a vákuum szelep,így kértem egy másikat egy haveromtól! Igazából 3 at is kipróbáltam de ugyan az! Szóval ezt elengedtem! Majd jött a map szenzor! Gyorsan vettem is egy tök ujjat a bárdinál egy gyári légtömegmérővel egyetemben! Örültem hude fasza megint jó lesz a gép .. Nem lett! Ugyan az a tünet!
Paráztattak,hogy tuti leragadtak a garrett ben a lapátok! Megmozgattam a labdán a rudat szépen mozgott,nem úgy tűnt mintha szorulna! De biztos ami biztos dobtam rá egy másik turbót pont volt a fészerben egy! ; ))Tisztogatás ,ellenőrzés után fel is tettem! Az eredmény kevesebb olaj a szívó sor levegő csövében,de a hiba ugyan úgy fent áll!
Mondjuk úgy is xar volt már a régi turbóm mert hossz irányban mozgott vagy 3-4 mm t !
Az vezérlőre re gondoltam még esetleg,de megcsinálja az actuator tesztet! És itt ennél a pontnál engedtem el ..
Mellék infóként megjegyzem,hogy azóta produkálja ezt mióta ,és most elnézést a randa kifejezésért meg lett írva a vezérlő! Pontosabban a programozás után kb 1 hétre rá! De! Vissza rakattam a gyári progit az eppromba mert gondoltam valami határolót nem jól definiált a srác aki csinálta! Semmi ugyan az a helyzet! 2500 körül 6. ban tilt!
P0238 circuit high! Szóval úgy érzem eljött az ideje,hogy segítséget kérjek ettől a nagyszerű közösségtől! Akikre mindig is számíthattam az elmúlt közel 10 évben!
Köszönök szépen minden érdemi hozzászólást! Legyen szép napotok és rengeteg suskátok! ; )
Robi752021-04-22 15:07:17 // 55206
Sziasztok,
Viszonylag egyszerű a kérdés, de én nem tudom rá a választ. A hátsó ajtómat cserélni kellett egy koccanás miatt, és most néztem hogy a a pót féklámpa nem ég. lehetséges-e hogy a pótféklámpánál valami csatlakozó le lenne csúszva? Még nem volt erőm ott a burkolatot leszedni és ellenőrizni..
Köszi előre is!
Viszonylag egyszerű a kérdés, de én nem tudom rá a választ. A hátsó ajtómat cserélni kellett egy koccanás miatt, és most néztem hogy a a pót féklámpa nem ég. lehetséges-e hogy a pótféklámpánál valami csatlakozó le lenne csúszva? Még nem volt erőm ott a burkolatot leszedni és ellenőrizni..
Köszi előre is!
Bandie2021-04-18 15:10:54 // 55205
Sziasztok! Segítsetek plíz, cikkszám kellene féklámpa kapcsolóhoz: 166 Fl, 2004, 2.4 jtd, 10 v, 155 kW, 841C motorkód. Köszi előre is!
aranytl2021-04-13 14:38:08 // 55204
Megvan a megoldás, sikerült.
aranytl2021-04-10 10:40:31 // 55203
Dominó2021-04-07 13:16:38 // 55202
Igen ezt én is láttam. Lehet ez lesz a vége...
AlfaGT2021-04-06 15:59:12 // 55200
Köszi a választ!
Piritu - 1.000.0002021-04-06 15:18:39 // 55199
Az érzékelők kapcsolását kellene élőadattal ellenőrizni.
Piritu - 1.000.0002021-04-06 15:17:58 // 55198
Nincs benne valami érzékelő ami a véghelyzetet érzékeli? A Spider teteje is furcsa helyeken tud megállni ha valamelyik munkahengeren nem kapcsol az érzékelő. Ilyenkor nem érzi hogy vége van a műveletnek és vár.
Itt lehet hogy nálad ezt tekinti alaphelyzetnek és ide áll.
Itt lehet hogy nálad ezt tekinti alaphelyzetnek és ide áll.
Dominó2021-04-06 14:57:40 // 55197
Hát végül sehova sem jutottam. Nincs....
Egyenlőre klímamentes leszek.
Elgondolkodtam, hogy jörül kéne néznem Chrysler-nél.
Meg mindenkinél aki ezt a motort használta...
Egyenlőre klímamentes leszek.
Elgondolkodtam, hogy jörül kéne néznem Chrysler-nél.
Meg mindenkinél aki ezt a motort használta...
Spook2021-04-06 14:06:42 // 55196
Igen. A klíma tökéletesen működik.
Arslan2021-04-06 08:54:21 // 55195
Szia! Könnyedén kijönnek a vakdugók, olaj is kb egy deci folyik csak el.
Levee156SW2021-04-06 08:31:00 // 55194
Szia, nekem JTS-en az olajszuro alatti plusz "pogacsaval lett megoldva, de a gyari hocserelon is van ket vakdugo, ami ha kijonne (valoszinuleg nem fog,mert berohadt az elmult evek/evtizedek soran), akar erre is lehetne hasznalni (eredetileg gondolom,kulso huto csoveinek szantak).
Nalam is van fenn amugy egy kulso huto is, es termosztatos a pogacsa, igy a dolog jellegebol adodoan a nyomas az, amit hideginditastol latok, a hofokot pedig inkabb mikor mar nyitott a termosztat (nem 100%-osan zar, de nem jelentos,amit atenged, sietni meg ugyis csak 80+ foknal lehet elkezdeni, ahol nyit)-de egy alap pogival nem lesz ilyen "gond".
Van valami gyari szint/nyomas szenzor is -mentette mar meg a motorom egy olajelfolyas alkalmaval, szoval azt inkabb nem bolygatnam.
Csabo222021-04-05 23:28:48 // 55193
Szia
Diagnosztika lett lefuttatva a klimavezérlőre?
Diagnosztika lett lefuttatva a klimavezérlőre?
AlfaGT2021-04-05 22:16:51 // 55192
Az 1,8 as TS motorú GT-be szeretnék beiktatni egy olajhőfok mérőt. A kérdésem, hogy hová lenne a legcélszerűbb beszerelni a jeladót. Van ezzel valakinek tapasztalata?
Spook2021-04-05 21:23:04 // 55191
Sziasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok,mert csúnyán elakadtam!
Van egy 156-os alfám és egy nagyobb felújításon esett át. Most, hogy össze lett rakva, észleltem, hogy nem működik a fűtése! voltam már villanyásznál is de ő is azt mérte ki, hogy elvileg minden jó külön külön. (belső hőmérséklet érzékelő, szabályzó gomb, radiátor állító motor) Ha gyujtásra teszem mindegy, hogy hol áll a kapcsoló, a teszt után mindíg zárt állaptban áll meg a fűtés csap!
Lehet,hogy tanítani kellene mint pl. a francia autóknál az ablak emelőt beszerelés után?
És ha igen,akkor hogyan?
segítségeteket előre is köszönöm!
Egy problémával fordulnék hozzátok,mert csúnyán elakadtam!
Van egy 156-os alfám és egy nagyobb felújításon esett át. Most, hogy össze lett rakva, észleltem, hogy nem működik a fűtése! voltam már villanyásznál is de ő is azt mérte ki, hogy elvileg minden jó külön külön. (belső hőmérséklet érzékelő, szabályzó gomb, radiátor állító motor) Ha gyujtásra teszem mindegy, hogy hol áll a kapcsoló, a teszt után mindíg zárt állaptban áll meg a fűtés csap!
Lehet,hogy tanítani kellene mint pl. a francia autóknál az ablak emelőt beszerelés után?
És ha igen,akkor hogyan?
segítségeteket előre is köszönöm!
pettinke2021-03-30 21:04:38 // 55190
Rosszul látod, Hardy-tárcsa.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2021-03-30 20:35:54 // 55189
Jól látom, ez egy klímakompresszor-tömítés?
Milyen gyártmány?
Csak mert úgy tudom kb. 2 cég készít kompresszort "világ többmillió országában" ...
Nekem - amellett hogy a nyomáspróbán elvérzett (vagy csak nem akartak vele kínlódni) meg amúgy sem tart sehol a klíma-projektem a 33-hoz ,pár éve a Sanden SD kompresszorhoz a gyári Sanden tömítést párezerért szerezte be egy autóklímás cég,,,
Milyen gyártmány?
Csak mert úgy tudom kb. 2 cég készít kompresszort "világ többmillió országában" ...
Nekem - amellett hogy a nyomáspróbán elvérzett (vagy csak nem akartak vele kínlódni) meg amúgy sem tart sehol a klíma-projektem a 33-hoz ,pár éve a Sanden SD kompresszorhoz a gyári Sanden tömítést párezerért szerezte be egy autóklímás cég,,,
BoszaG2021-03-30 19:18:53 // 55188
Szia!
Ha az eredeti megvan, lehet megpróbálkoznék önthető poliuretánból csinálni egy másolatot.
Ha az eredeti megvan, lehet megpróbálkoznék önthető poliuretánból csinálni egy másolatot.
pettinke2021-03-30 16:28:12 // 55187
hát ... hajrá, lehet még az olasz apróhirdetős oldalakon keresni (kijiji, subito), ha itthon nem találsz.
én 50 éves veterán autók alkatrész áraihoz vagyok szokva, de szállítással együtt 34e HUF tényleg sok lesz egy darab gumiért.
én 50 éves veterán autók alkatrész áraihoz vagyok szokva, de szállítással együtt 34e HUF tényleg sok lesz egy darab gumiért.