Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
pb_2005-04-29 14:46:39 // 4692
Előfordulhat, de biztos mind2 oldalon? Vagy maga a bak lazult le.
András bácsi2005-04-29 14:40:22 // 4691
Azt megköszönném.
swan2005-04-29 13:28:12 // 4689
Mind a két oldalon egyidőben? De jó tanács megnézem.
a2005-04-29 12:50:39 // 4688
Mittomén :) Ez a Rigó utcában van, és szerintem most is ott van :)))
Robi2005-04-29 12:44:50 // 4687
Ha jól emléxem, akkor a Zichy Jenő utcában is van egy. Vagy a Király utcában. Nem emléxem pontosan, a kettő közül valamelyik. :)
pb_2005-04-29 12:41:19 // 4686
Nem kell annyira kétségbe esni. 1ször nézd + a fékbetéteket, lehet csak a rúgó tört le a betétről.
Zséke2005-04-29 12:19:23 // 4685
Igen. Ha gondolod lefotózom,hogy hogyan néz ki.
András bácsi2005-04-29 12:06:53 // 4684
A nyereg két része, meg a két ék együtt. Ha használt, akkor egymáskoz kopnak, másik darabbal lehet, hogy feszülni fog.
András bácsi2005-04-29 12:05:32 // 4683
Na, ez lehet hogy érdekelne. Nálatok lehet szerezni ilyet?
TtK2005-04-29 12:04:54 // 4682
Köszi, ezt jó tudni!
swan2005-04-29 12:01:47 // 4681
Mi az, hogy egyben?
Zséke2005-04-29 11:41:41 // 4680
Múlt héten raktam be egy 156-ba helyzetjelzőt (bajonettzáras) 4 ledes hófehéret. Állat nagyot mutatott.Igaz a 2 db 1700 ft
András bácsi2005-04-29 11:40:49 // 4679
A 33-ason általában ilyen nyereg van. Azonban bontottan nem olyan horror árú, érdemes utánanézned szerintem. Ha jól emlékezem a tiedben két ékpályán mozog a nyereg, ami csak egyben lehet cserés.
granturismo2005-04-29 11:39:40 // 4678
Szia.
A XIII. kerületben a Béke úton A Frangepán és a Fáy u közötti részen a piaccal átlósan szemben van a volt Konverta gyár épülete. Abban az épületben van a Tungsram márkabolt most.
swan2005-04-29 11:32:12 // 4677
Fékporobléma:
Elképzelehető, olyan, hogy úszó féknyereg. Mert rossz úton zörög. Ha megállok és egy kicsit megrúgom az első kereket halhatóan zörög. Szerelő azt mondta, hogy úszó féknyereg van rajta aminek a jellegzetessége, hogy egy stiften csúszkál. Ami ha megkopik akkor lögyög rajta és ez adja a hangot. Szerinte cserélni lehet csak a fékynerget ami nem olcsó. Engem viszont idegesít a zörgés.
TtK2005-04-29 09:35:27 // 4676
Van még Tungsram bolt? Régen a Rákóczi úton volt, de úgy tudom az megszűnt.
(Tungsram? Én is tungok rád! :))) )
TtK2005-04-29 09:33:04 // 4675
Misztikus.. A mérésben ezek szerint nincs hiba.
a2005-04-29 09:22:03 // 4674
IÍgy igaz. Anno én bementem egy Tungsram boltba, vittem a kiégettet, és 200(?) Ft-ért adtak bele újat.
a2005-04-29 09:19:39 // 4673
Egszer úgyis kell. Egy idő után úgyis megadja magát végleg, de nem a tisztítások miatt...
pb_2005-04-29 08:39:38 // 4671
Én 1. +közelítésből leszedném a kereket és +nézném a fékcsövet, a féknyerget, és a féltengely gumiharangot. Aztán ha ott minden rendben van, akkor a váltó féltengely kihajtását nézném +(ott van 1 szimmering ahol, altalában ki szokta nyomni az olajat). Aztán pedig a szrevotartályból kimenő csövet venném szemügyre(itt is szeret folyni az olaj), ill. a kormányműnél az olaj csövek csatlakozásait.
András bácsi2005-04-29 07:50:18 // 4670
Ugyanez van a 166-ban is, de kapható boltban is. Bár ott is húzós ára van, kb. 1600-1700HUF. Gomboc állítólag szerzett 800-ért.
admirális2005-04-29 07:27:14 // 4669
Menni megy biztosan, csak sokkal csúnyább sárgás színe van mint a gyárinak. Az enyémben is ilyen van, mert a gyári valszeg horror összegbe kerül, de annó nekem ment úgy egy ideig a kocsi, hogy jobb oldalt gyári, bal oldalt Tungsram... Hát elég bénán nézett ki. Azóta a másik is cserélve lett.
Barni1472005-04-28 22:22:55 // 4668
Mértem tesco gazdaságossal, félprofival ( 20Mohm), és profival ( automata max 20Mohm) . Hidegen csak 0.000 mutatott a műszer, kb 50-60 foknál már 0.460-520 Kohm ot mértem , üzemmelegen pedig 220 Ohm körül. Hagytam visszahűlni és fokozatosan nőtt az ellenállás kb 750-ig. Itt feladtam 40-50 Celzius), mert itt már csak néha sikerült mutatnia értéket. Olyan mintha gondolna eggyet és nem adna jelet hébe-hóba. Holnap megint méregettem, de megnyugtatás végett biztos hogy kicserélem( cca 3500 FT) , talán végre lecsökken a fogyim.
veteranviking2005-04-28 22:06:44 // 4667
156 tulajok figyelem!
Az első lámpában a helyzetjelző spec izzó.Boltban nem kapható,csak szalonban megveszed drágáért.
Lámpacserémnél a villamosságis skac simán berakta a gyári 12V6W helyére a szabvány12V4W égőt.Nagy örömömre mert,a gyári izzo 2000.-huf/db.
Hibátlanul mükszik:))
Paco2005-04-28 22:00:03 // 4666
Elkezd recsegni, karcosan veszi a sebességeket. De akár a váltóból folyik, akár a fékből, szóval akármi a problémája én nem mennék vele Bp-Kaposvár-Bp-t.
Rumi2005-04-28 21:51:12 // 4665
öhö
jó akkor jobb ötlet hiján a váltóból folyik
köv kérdés: ezzel mennyit lehet elautózni
jó ha nincs a váltóban olaj szétbarmolodik nyilván
de érezhető ha már nagy a gáz (pl.: jobban recseg a szokottnál v. bárhogy máshogy)
vayg szép csendben alattomosan vágja tönkre?
szóval rohanjak a szerelőhöz vagy megteszi még a bp kaposvár oda-vissza távot a hétvégén :-)
Paco2005-04-28 21:42:45 // 4664
Ugyanazon a folyadékrendszeren van mint a fék. Ha a fékfolyadék nem fogy akkor nem lehet az.
Paco2005-04-28 21:41:59 // 4663
A váltó?
Hmmm.. A váltóból jön ki a két féltengely, és azok végén van a két első kerék :)
Rumi2005-04-28 21:27:47 // 4662
az ott van a kerék fölött- mellett- közelében valahol?
GPti(V6)2005-04-28 21:25:57 // 4661
vagy kuplung hidraulika?
Rumi2005-04-28 21:03:11 // 4659
Segitség! nem értem!
a kocsi alatt a bal első keréknél rendszeresen találok valamit. ez a valami olaj. meglehetősen nagy mennyiségben távozik a kocsiból. na most tudtommal ott csak fék olajhoz lehet köze a dolognak. igen ám,l de éjjel nappal figyelem a szervo tartályt és ott viszont nem akar esni a szint, akkor honnan fogy az olajam?
na ezt nem értem
GPti(V6)2005-04-28 20:14:07 // 4658
Sziasztok.Kéne egy kis segitség a haveromnak.75 v6 3.0 kéne motor v. melyik jó bele és körülbelül quanta costa és kardánnok.Ha lehet ne a legdrágább megoldást tanácsoljátok.Elöre is köszi mindenkinek.
admirális2005-04-28 19:14:44 // 4657
Szerintetek 156-ra fel fog menni a 147 lemezfelnije?
Stee1462005-04-28 17:33:38 // 4656
Ha többször is megy a tisztítás akkor az jó hír.
Nem bánnám ha nem kellene soha alapjárat mocit cserélni. :)))
Mostmár lassan azt hiszem én értettem félre valamit a szerelőnél. :)))
bb182005-04-28 16:59:53 // 4655
ha a riasztó tudja a kp zárat akkor annak semmi akadálya, de ilyen immobiliser-riasztó összekötést sztem nem vállal mert csak a gondot veszi a nyakába ( tapasztalat ) inkább tetessél be egy ujat ami mindet tudja. én reggelre viszek egy corsát abba kb 35e mindenestül.
Robi2005-04-28 16:04:41 // 4654
Immobiliserhez nem szakért?
A feladat egy Renault Clio lenne. A gyári távirányító infrás, az vezérli az immobilisert is. Ezzel csak annyi a baj, hogy az infra vevője mindig beszarik.
Van az autóban egy riasztó is, amit rádiós távirányító kapcsol. Na erre a rádiós távirányítóra kellene átkötni a gyári immobilisert és kp zárat is.
Meg tudná oldani a cimborád?
bb182005-04-28 15:57:29 // 4653
nem tudom alfában hogy van de japánokban rendszeresen tisztitottam alapjárati motort. mit mondtak miért csak egyet bir ki ?
bb182005-04-28 15:55:59 // 4652
van egy villanyász cimborám aki klimát is tölt és ért is hozzá.érdekel?
meg injektor riasztó miegymás, és tisztességesen fel is van müszerezve.
pb_2005-04-28 15:07:49 // 4651
Még nem jött +, sajna.
a2005-04-28 14:49:52 // 4650
Gratula :) Nagyon jó kis útmutató :)
granturismo2005-04-28 14:47:05 // 4649
Már válaszoltam is.:-)
pb_2005-04-28 14:29:46 // 4648
Hi GT!
Levelemet olvastad?
granturismo2005-04-28 14:22:18 // 4647
sziasztok
A Fiat is használja ezt a befecskendező rendszert (Bosch 1.5.5) ami a TS motorokon van. Az hogy csak 1-szer tisztítható az nem állja meg a helyét erre én vagyok az élő példa kb 5x tisztítottam és utána kb fél évre mindig jó lesz.
Talán annyi pontosítás, hogy pontosan az a gond ezzel a rendszerrel, hogy nincs különálló alapjárat megkerülő rendszere hanem az alapjáratot is magának a pillangószelepnek a billegtetésével szabályozza. Jelenleg már egy autógyártó sem használja ebben a formában. Az olaszok mellett az Opel használta még.
Írtam egy cikket erről a kérdésről régebben.
Aki már olvasta attól bocs.
Link
Tom122005-04-28 13:13:07 // 4646
Akkor valamit megjegyeztek úgy mellékesen, hogy "ezt nem lehet tisztítani, csak cserélni"... Csak azt nem mondták hozzá: Mert a főnök megtiltotta. :-)
a2005-04-28 13:04:06 // 4643
Nem hiszem... Ha nem kifejezetten úgy mész oda, hogy tisztítsák ki, akkor azonnal kicserélik. Gyak ugyanannyi meló, és sokkal többet el lehet kérni érte. Egy kis tisztításért nem lehet elkérni 1 rezsi munkaórát sem, míg egy cseréért akár 2-t is... Plusz az alkatrészen is van haszon...
Eddigi legolcsóbb alapjárati motor ami "átment a kezemen, az 26k huf volt anyagárban.