Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Apacs2005-05-06 09:52:02 // 4892
Szia!
Az oldaladat ismerem onnan szedtem le a PDF-et! Jó kis oldal! Igazából nincs semmilyen alkatrészre szükségem, csak érdeklödésképpen kérdeztem, hátha van valakinek.
beeep1462005-05-06 09:09:04 // 4890
Üdv!
Nem tudja valaki, hogy a Bilstein cuccokat (rugó, gátló) melyik magyar cég forgalmazza?
Don Gombóc2005-05-06 08:39:06 // 4889
Itt vagyok Gábor!!
granturismo2005-05-06 08:05:25 // 4888
Olvastam őket.
A második érdekes.
Gábor1662005-05-06 08:04:23 // 4887
166 tulajok!
Valakivel beszéltem Esztergomban akinek már a gumit is eszi az autója, annyira lóg a hátsó lengőkar szilentje. Bocs de elfelejtettem ki volt.
Kinek van még ilyen gondja? Jó lenne, ha vasárnap estig tudnám, hátha valami jó hírrel szolgálhatnék hétfőn estére.
Tárgyalási alapra lenne szükségem! Konkrét ígéret nem kell és én sem teszek. Ha megvan a pontos infó, akkor ennél többet is elmondok.
Gábor1662005-05-06 08:00:16 // 4886
Gomboc:
A telcsid ki vankapcsolva!
Don Gombóc2005-05-06 07:55:00 // 4885
GT! Küldtem két mailt. Olvasd már el légyszi aztán hívlak.
granturismo2005-05-06 07:36:46 // 4884
bb
"igaz hogy a haver kétszer vitte vissza de gariban megcsinálták."
Pontosan erről beszélek én is.
Az egy dolog, hogy gariban megcsinálták, még jó, hogy nem kellett fizetnem érte 3x, de azt hogy háromszor kellett ki-be szerelni, futóművet állítani, elment vele egy csomó idő azt nem fizeti meg neked senki.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2005-05-06 07:07:01 // 4883
Apacs: Oldalamat nézted (http://docky.info) azon nem találtál hasznos infot ?
Vagy rendelési szám kellett volna ?
Barni1472005-05-05 22:31:08 // 4882
És a légtelenítő csavart meglazítani . :-)
Majom2005-05-05 20:43:55 // 4881
Sziasztok!
146-osomban tönkrement a légmennyiségmérő, világított is a lámpa, szereztem másikat na ezzel nem vilagit viszont nem is pörög fel csak durrog gázadásra!
Csere után kell valamit állítani, kalibrálni?
Apacs2005-05-05 15:48:54 // 4880
Sziasztok!
155-öshöz van szervíz cd vagy mindenkinek csak a beszkennelt pdf van meg?
Inner Circle2005-05-05 15:33:17 // 4879
Ha minden igaz, holnap 1-2 óra magasságában megyek a XVIII. kerületbe, akkor beugorhatok hozzád a cuccal.
TtK2005-05-05 15:12:10 // 4878
Köszi. Felírtam az opciók közé. Ha aktuális lesz kereslek.
bb182005-05-05 15:03:55 // 4877
igaz hogy a haver kétszer vitte vissza de gariban megcsinálták.
bb182005-05-05 15:02:56 // 4876
ez a soroksári cim jó. sokan viszik oda.
bb182005-05-05 15:01:18 // 4875
elöbb nézd meg mi a baja. hátha nincs kikopva ( nem lóg semmi sehol )csak a tömités kopott el. azt általában házilag is lehet cserélni. de mindenképp ki kell venni.
bb182005-05-05 14:58:45 // 4874
tedd hozzá hogy a membrános ( un: klattyogós ) ca csak karbisba való mert kisnyomású.
a2005-05-05 14:58:31 // 4873
Nekem vannak eladók, tökéletesek, gyáriak, az új árának a feléért. megnézetheted, ha nem tetszik, vagy mégis van gondja a szerelő szerint, visszaveszem.
pb_2005-05-05 14:38:48 // 4872
Az igaz, hogy elég lazán vezették elő a dolgokat. Mi csak gumiharang cserére vittük a kormányműveket, tény, hogy sokallottam az 5k-t érte, főleg, hogy 20, vagy 25 perc alatt kész volt. De asszem, ha legközelebb sor kerül ilyenre, akkor azt már én fogom csinálni. Még 1 dolog az 5k még mindig jóval barátibb ár volt, mint amit az 1ik Alfa szerviztől kaptunk(mondjuk a többi helyen nem is merték bevállalni), ahol kiszedett kormányműnél a gumiharang cserére 17-19k mondtak.
granturismo2005-05-05 14:20:59 // 4871
Megmondom őszintén nagyon rossz tapasztalataim vannak a soroksári kormányművessel.
A 33-asomnek 2x kellett visszavinni a kormányművét, és van egy Bravos kolléga is aki szintén nem volt megelégedve a munkájukkal.
Én már máshová viszem a kormányműveket akik lekiismeretesebbek és még olcsóbbak is.
pb_2005-05-05 14:13:29 // 4870
Igen, ha magad veszed szemügyre az a legbiztosabb. Mindenesetre a szervócső csatlakozásokat jól nézd +:
A cím pedig:
Bp. XXIII.(Soroksár), Szabóky Resző u. 18. Tel.: 287-4445, 06-30-932-6713
Nyitva: H-P: 8-17 E-mail: profil@posta.net
Ha ismerős vagy Soroksáron, akkor, ha a Erzsébet felől mész át a vasúti síneken(kelebiai vonal), az 1. utca balra a Szabóky.
A cím pedig:
Bp. XXIII.(Soroksár), Szabóky Resző u. 18. Tel.: 287-4445, 06-30-932-6713
Nyitva: H-P: 8-17 E-mail: profil@posta.net
Ha ismerős vagy Soroksáron, akkor, ha a Erzsébet felől mész át a vasúti síneken(kelebiai vonal), az 1. utca balra a Szabóky.
TtK2005-05-05 14:04:56 // 4869
Az "Eredeti alkatrészek.."-be már beírtam, de ez a topic jobban pörög és végül is illik ide is; szóval:
A 156-ba kéne pár lengőkar:
Hátsó keresztlengőkarok, bal első/alsó, jobb első/fölső. Hol és mennyiért a legérdemesebb venni?
A jól ismert szőnyeges címét beírná valaki. Pont a vezetőülés szőnyege hiányzik az autóból.
Thx!
swan2005-05-05 13:46:39 // 4868
A kiszerelést gondoltam, hogy nem egyszerű. Ezért gondolkodok sokat a dolgon.
"Csak a harmonika van elszakadva" és csöpög belőle az olaj. Ahol megállok otthagyja a nyomát az autó. Mivel a harmonia két széle a legolajosabb emlékeim szerint, ezért elhiszem hogy a kormánymű a hibás. Ma megyek a szervízbe megnézem.
pb_2005-05-05 13:23:47 // 4867
Én csináltam hozzá, igaz nem lett 1 minőségi db, de a célnak +felelt.
pb_2005-05-05 13:22:03 // 4866
Ha csak a harmónika van szétszakadva, és nincs alatta nagyon +kopva, akkor nem kell felújítani, elég csak a harmónikát cserélni. Azt 5k-ért cserélték tavaly nekem, mondjuk az anyagot én vittem(még 1 dolgot kaptam az 5k-ért, nem lette kész a +beszélt időpontra, így kénytelen voltam végig nézni az egész munkafolyamatot, amit természetesen archiváltam is magamban).
De ugye még 1 probléma van a kormányműnél, a kiszereléséhez le kell venni a váltót, a váltót pedig csak 1ben a legkönnyebb kivenni a blokkal, a blokk kiszedéshez, pedig a fél futóművet kell lebontani.
granturismo2005-05-05 12:48:58 // 4865
Lehet esetleg hegeszteni egy speciálszerszámot hozzá.
granturismo2005-05-05 12:46:10 // 4864
Egész biztos, hogy nem stimmel.
bb_1452005-05-05 12:40:00 // 4863
Hi!
Igen, tekerni kell a dugattyúkat jobbra és közben nyomni is kell visszafelé, mert csak akkor megy vissza.
Először nagyot szívtam vele :D
swan2005-05-05 12:32:41 // 4862
Na most, hogy jó -e bele arról gőzöm sincs, de kétkedem. Hátha valaki fejből vágja a témát.
swan2005-05-05 12:30:06 // 4861
Tudom már kérdeztet tegnap. De az igazsághoz hozzá tartozik, hogy pillanatnyilag szervízben van onnan kaptam is infót. Még személyesen nem láttam. Pontosabban láttam régebben mikor alámásztam, de csak egy rettentően olajosáros kormányművet láttam. Az is tény, hogy ebben a szervízben még olyasmit nem mondtak, hogy rossz ami jó lett volna. Emlékeim szerint van egy gumiharmonika is rajta az is el van szakadva.
De a címet megköszönném.
pb_2005-05-05 11:01:49 // 4860
Ha a felújítás mellett döntesz, akkor tudok 1 címet, elég sokan odahordják, még a nagy szervizek közül néhány is. Biztos, hogy rossz, nem valamelyik cső, vagy csatlakozás a ludas?
pb_2005-05-05 10:58:52 // 4859
Hi!
Talizunk valamikor?
Paco2005-05-05 10:28:14 // 4858
Jóvanna, annyi autóm volt már hogy néha keverem a szezont a benzinpumpával. :) Amúgy meg maga mondjon le, péntek este elfelejtett jönni. :-P
Inner Circle2005-05-05 10:26:10 // 4857
És ennek a műszaki tudásnak rendelkezik Beeep a 0%-ával??? Hááát, nem irigylem... egyikőtöket sem :DDD
A Borzban még télleg alulra volt csavarva a benzinpumpa, meg a 75-ben is, meg a GTV6-ban is... érdekesség hogy a 2WD 33-nak a hátsó lökös alatt van, a P4-nek meg a hátsó ülés alatt. A lánczos-lobogós régi Nord motorok meg egyenesen membrános pumpával üzemeltek, amit a motor jobb oldalán érdemes keresgélni. A régebbiek (jobbak) ráadásul egy kézipumpát is kaptak, amivel hosszabb állás vagy benzin-kifogyás után egy kicsit pumpálgatni lehetett a benzint hogy hamarabb felkapja a motor :-)
Paco2005-05-05 10:22:14 // 4856
Ha a 155-be való jó bele, akkor nekem van egy teljesen jó bontott (a törött autómból). Akár el is adhatom, a jelenlegiben levő még nem adta jelét, hogy haldokolna :)
swan2005-05-05 10:09:36 // 4855
Még mindiga kormányművön gondolkozok. Melyiket érdemesebb? Felújíttatni vagy bontottat beszerezni? Mert mindegyikről hallani jót és roszat is. És ha felújítás azt hol? Egyébként annyira bonyolult az ilyet jól felújítani?
Paco2005-05-05 09:47:20 // 4853
Hátsó fékbetétcserénél vigyázni! A hátsó dugattyúk a kézifék szerkezete miatt nem olyanok mint az elsők, nem nyomhatók vissza simán egy asztalos gyorsszorítóval. A befelé irányuló nyomás közben tekerni is kell a dugattyúkat asszem balra, de ellenőrizzétek le. és oldalról nehogy megfogjátok a dugattyút fogóval, mert akkor mehet a szemétbe, a dugó tetején a négyes osztat pont erre való :)
Paco2005-05-05 09:42:19 // 4851
No problem. :o) Csak arra akartam utalni, hogy valószínűleg azért nem jelzett mert nincs. :-P
Paco2005-05-05 09:40:58 // 4850
Hmmm... Te nyertél :) Tényleg rosszul emlékeztem, ott az üzemanyagszűrő van.
beeep1462005-05-05 09:26:00 // 4849
Sajnos nem történt meg, mert annyira felidegesítettek a gátlócsere közben (át akartak cseszni a munkadíjjal), hogy inkább eljöttem mikor végeztek. De ismerősnél kicseréljük napokon belül a fékbetéteket, és akkor meghallgatjuk.
pb_2005-05-05 09:19:58 // 4848
A sziszegés helyének +állapítása +történt?
TtK2005-05-05 09:19:14 // 4847
A manual szerint a 155-ben is a tankban van a pumpa. Amit látsz, az az üzemanyagszűrő, nem? :)
beeep1462005-05-05 09:12:53 // 4846
Paco!!
A te vagy granturismo autóval kapcsolatos műszaki tudásának én kb. a 0%-al rendelkezem, sorry ha a hülye kérdéseim zavarják a szemeteket... :-)))))
Paco2005-05-05 09:09:13 // 4845
Van a hátsó betéteken kopásjelző? :-P
beeep1462005-05-05 08:54:30 // 4844
Üdv!
Megkaptam a mailed!!! Jól gondoltam, hogy le akar húzni a köcsög! Ezeket te árulod, vagy van egy link ahonnan megrendelhetem?