Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Gábor1662005-06-12 09:12:31 // 5949
Bg:
Pici kétségeim vannak.
1. Úgy tudom, ha a lambda szonda teljesen bahal, a műszerfalon kijelzi.
2. Részlegesen halott lambda szondával pedig működőképes marad az autó.
3. Gondolom a múltkori hibakeresésekkor megnézték (már mint a kiadott feszültségjelet).
Persze ettől még lehet, de érdekes!
Wickey2005-06-12 07:57:39 // 5948
Hát ezesetben életbe lép a következő algoritmus:
1. menj vissza, és üvöltözz,
2. ne engedd a kocsi közelébe a tisztelt társaságot.
Amúgy mihez nyúltak hozzá? (Mit cseréltek, mit tekergettek, mit kötöttek ki/ke?)
Én úgy tudom 30e bír a Bosch. Eddig még senki sem ajánlotta. Mennyibe kerül?
Saughassy2005-06-11 22:39:56 // 5946
Normalis a lofaszt. Eddig pocroff volt, miota szervizben jart, azota ilyen. :)
Ofi2005-06-11 21:54:38 // 5944
Sziasztok!
A gyári termosztátott is be lehet szerezni már 12800 Ft-ért és szerintem van utángyártottban olcsobban is kb 8000 ft.
Wickey2005-06-11 21:37:13 // 5943
Normális. 20 éves autód van, nem vadonatúj. ;DD
Látnád Robi dízelét indulni :-PPP
Cselentano2005-06-11 20:26:42 // 5942
ja, hogy csak Eu. kell :-)))
azt hittem, hogy Mo.-ra hajtasz
az Eu.-t meg tudom kérdezni, hogy valami apróért átírják-e
156sw2005-06-11 20:12:43 // 5941
Köszi Cselentano, de nekem csak a cd.-k kellenének. Állítólag 6 darab lefedi nyugat európát. DEEEEE!!!! a 6 db. cd fél miller "hivatalosan". Nos ennyit az adjon érte akinek 2 édesanyja volt:-))))
Tehát mégeccer. A kocsimban egy clarion piktogramos navis fejegység van, vagyis NEM HARDWARE kell, hanem a "SOFTWARE"!
Előre is kösz ha valaki baráti áron tudna segíteni.
Blacky2005-06-11 18:54:46 // 5940
Cselentano!
Erről tudnál mailen képet és árat küldeni?:)
András bácsi2005-06-11 16:41:48 // 5939
Mintha olyan emlékeim lennének, hogy egyesével kell felismertetni a kulcsokat. A jobb szervízek megoldják. A legyártatás kb. 20e/kulcs volt régebben.
András bácsi2005-06-11 16:40:12 // 5938
Kifordítod a tükörlapot ameddig engedi magát. A résen benézve látni fogsz három keresztfejű csavart, kettőt fölül, egyet alul. Hosszú, vékony csavarhúzó, és kész. Visszaszerelni az már igen. :-)
De javasolom, hogy a tükröt előbb szereld le az ajtóról.
Rizzo2005-06-11 16:33:48 // 5937
Szevasztok
Légyszi mondja meg valaki hogy lehet levenni roncsolásmentesen
a 155-ös külső tükreinek a boritását.
András bácsi2005-06-11 16:32:29 // 5936
Szerintem a komplett utángyártott tökéletes, és kevesebbet lehet vele szívni, mint a betét cseréjével. Árra én is 10 körül emlékszem.
András bácsi2005-06-11 16:30:51 // 5935
Én a Bosch nem tartom semmiből egy túl jó márkának.
BF1562005-06-11 16:17:03 // 5934
Ez csak a bele és nagyker ár!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2005-06-11 15:59:10 // 5933
Egyébként lenne egy másik kérdésem is!!!
A slusszkulcsom elhajlott egy kissé és meg is repedt!
Kérdés: mennyiért lehet lemásoltatni meg immobilisert programoztatni, viszont úgy, hogy nincs meg a mesterkulcs????
sürgős lenne
köszi
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2005-06-11 15:57:20 // 5932
Hi bf!
Az egész termosztát kerül 600+áfába????
Vagy mi??
Nekem a bárdinál 10000-et mondtak rá.
BF1562005-06-11 15:09:57 // 5931
2.0TS termosztátban lehet "belet" cserélni?
Vagy érdemesebb megvenni a komplett terrmosztátot?
erre gondolok
BF1562005-06-11 15:02:10 // 5930
Tett már valaki Bosch gyergyát 156 2.0TS-be?
Az ára sokkal kedvezőbb mint az NGK-nak, de csak 40e km bír:(
veteranviking2005-06-11 13:11:33 // 5929
Nálam is világít, a gyönge akkut jelölték meg bűnösként.
Azon az ágon jelentkezik a fesz esés először,előszeretettel 1,6TS modellek.
Gyógymód:márkaszervíz-vill.szer.-jobb B oszlop alatt visszakapcsol:))
Ez a jobbik eset,mert a légzsák copm. is beszarhat,de az ritkább.
raga2005-06-11 13:05:49 // 5928
Ha 1 pillanatig érintkezési hiba volt, akkor beírta magát a komjuterbe és TSak szervízbe tudod kiüttetni.Nekem a megfelelő pontokon WD40es kezelés után lett kiütve a Szamosinál.
Cselentano2005-06-11 12:02:52 // 5927
Mo. nincs még, kb. 2006-ra talán elkészül
én egy garmin 320C használok navira, koplett Eu. + Mo. + Ho.
brutál jó :-)))
estleg tudok egy pda + gps kombot eladót , destinatorral
156sw2005-06-11 11:48:49 // 5926
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Clarion piktogramos navigációs fejegységbe való navigációs cd-je nincs valakinek közületek????????? S.O.S :-)))
Előre is kösz!
Blacky2005-06-11 08:43:20 // 5925
A légzsák visszajelző világít az akksi lekötés óta barátom GTV-én. Mik lehetnek az okai?
Bg.2005-06-10 23:52:23 // 5924
rudój=> rugója
Emiatt nem az én parancsaimnak, hanem kizárólag a gravitációnak engedelmeskedett. Megpróbáltam helyettesíteni, de nem 1szerű. Valami edzett laprugó...
Saughassy2005-06-10 23:37:46 // 5923
Most nekem is jatszik erdekeset. Hidegen meg so-so indul (2-3 sec inditozas utan) de melegen kell neki 5-6 is. Regen 1 sec max. Ha melegen megallitom es szinte rogton ujrainditom, akkor poccre ugrik. Ki erti ezt. (75 V6 L Jetronic)
Bg.2005-06-10 21:24:17 // 5922
Ez már a vég! A napellenzőm rudój eltörött.. Rendeltem/vettem egy újat 12eFt körül...
Iyen is elromolhat:(((
Úgy tűnik a kálváriámnak nincs vége, lefulladóst játszik az autóm. Pillangó szelep tisztítás után 1-2 napig nem. Mivel, csak a lambda marad eredeti (A gyertya, LM, alapj motor összeállításból), az is cserélve lesz...
Bg.2005-06-10 21:20:59 // 5921
Raga!
Nem keményebben (ugyanaz van benne), egyetlen kivétel, hogy az SW-t szerelték Nivomat hátsó rugós taggal. Ettől nem ül le. (cserélhető a simával, de több mint 300eFt...)
a2005-06-10 15:39:10 // 5920
De itt 5000-ig írja a kolléga...
Az már magas. Addig szerintem az elektronyika nem nyomja fel hideg víz miatt.
De minden lehet. Az szvsz biztos, hogy valami elektrongyos ketyere körül lesz a gubanc.
a2005-06-10 15:37:50 // 5919
Írtam a tiédre...
164TD mester tud valami olcsó és jó felújítót, neki is nemrég csinálták az én régi lábaimat.
TtK2005-06-10 15:37:11 // 5918
Egy haverom offos gépe csinált ilyet (szintén Bosch elektronyika) és neki az egyik jeladó volt kukás (ha jól emlékszem a vízhőfok). 3000 rpm-re ment föl.
raga2005-06-10 15:30:02 // 5917
8000körül csinálják,
SN!
nézz át a lapodra.
a2005-06-10 11:42:29 // 5916
Ezt érdemes végignézni.
a2005-06-10 11:41:56 // 5915
Azért nem pörgeti föl 5k-ig, max 1800-ig.
TtK2005-06-10 11:39:30 // 5914
Levegő- és vízhőmérséklet mérő? Fordulatszám-mérő jeladó? Leghet, hogy azt hiszi a comp., hogy qrva hideg van, vagy épp le akar fulladni a gép, azért nyomatja.
Gábor1662005-06-10 10:05:48 // 5913
Javaslom az összes gumi és műanyag csövet nézd meg, ami a pillangószelep után csatlakozik a szívócsőhöz, nincs-e kirepedve? Szeretnek pont a bilincs szélénél megnyílni, tehát nehéz észrevenni. (Csak egy ötlet, de ingyen van.)
a2005-06-10 09:59:00 // 5912
passz... ez szvsz elektrongyos hiba lesz...
a2005-06-10 09:57:42 // 5911
Szerintem nem... Még régi, 8v TS.
a2005-06-10 09:56:16 // 5910
Hát itt Pesten is csinálják a Kárászy-ék, de nem tudom az árát... Meg kellene kérdezni tőlük...
A Te alajárati motorod is tanítható?
tom1642005-06-10 04:19:09 // 5908
Urak!
Alapjárati problémáim még mindíg fennállnak!
Konkrétan, gondol egyet a gép és felpörgeti a motort 5000-ig(!), hiába nyomok neki egy nagy gázt, akkor is csak 5000-ig engedi vissza. Ha leveszem a gyújtást, többnyire normális lesz.
Ezt csinálja menet közben is, akkor azt veszem észre, hogy elkezd gyorsulni, mint az atom, ha ilyenkor kiveszem üresbe, akkor pörög ötezerrel. Hidegen és melegen is csinálja, álló helyzetben (alapjáraton) és menet közben (fordulaton) is.
Amit eddig tettem:
- fö benzinszürő csere
- alapjárati motor tisztítás
- alapjárati motor csere
- légtömegmérő tisztítás
- pillangószelep tisztítás
- pillangószelep helyzetjeladó csere
- kartergáz visszavezető csövek és szürő tisztítás
- elektromos csatlakozások tisztítása
Nagyon fura, hogy a legrosszabb esős, párás időben szokott lenni, mint most van!
Talán valami jeladó beázik vagy zárlatos lesz a párától?
Ha valaki találkozott már ilyennel, dobjon valami tanácsot!
HELP!
ui: lambdaszonda nincs, az tuti nem bűnös!
Viktor852005-06-09 19:18:43 // 5907
Hi! Nekem is csinált ugyanilyet. Nekem az AC-m volt szar. De enyém karbis szal ez csak tipp
Nyomj egy kis gázfröcssöt neki indításkor. :)
András bácsi2005-06-09 17:01:00 // 5905
Van egy ilyen tükröm, ha jól emlékezem. Illetve kettő, amiből szerkeszthető egy. Ha érdekel még, dobj egy mailt.
raga2005-06-09 16:57:44 // 5904
Hát, senki nem mondja meg, hogy az SW rugói keményebbek e, mert ha nem akkor megveszem ,és berakom , aztán meg majd jól kiderül, hogy igyjárok vagy nem.
Ezt vehetitek fenyegetésenk! :)
SN!
Valszeg menni fog a gólyalábas buli, csak Kiskunakármi messze van nekem a felújításhoz.
KisP2005-06-09 14:31:10 // 5903
Sőt, nekem is!:) Én pillanatragasztóval oldottam meg, azóta is jó!
Zsül2005-06-09 14:23:56 // 5902
BF1562005-06-09 10:08:06 // 5901
Látom te "beépített" ember vagy az elaforgnál:)
Lehet bombázni alkatrész ár kérdésekkel?
a2005-06-09 09:52:08 // 5900
Jajaja!
Szívóoldal lebont, és a csőbe egy helyen (156-oknál két rács között, V6TB esetén csappantyúk között) belelóg egy rézszínű kis szál, egy tartón. No azt kell alaposan féktisztítóval befújni, majd hagyni a trutyit kicsöpögni. Ezt 2-3* megcsinálod, akkor OK.
A márkaszervíz is ezt csinálja, és felszámol 1 adag féktisztítót + 1 munkaórát.