Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
Gery832007-03-09 23:08:22 // 3606
Ok, majd holnap! :)
Kazes☻2007-03-09 22:01:42 // 3605
A régiről is tehetnél fel fotót.
ell2007-03-09 18:14:29 // 3604
na ezzel nem lesz gondod!!!!!!!!!!!!!!
Gery832007-03-09 18:08:04 // 3602
:D
Bárdi, és 28e...
De jó befektetés... :P
ell2007-03-09 18:04:18 // 3601
ennél fullosabbat nem is vehettél volna.jo választás volt
Gábor(figi75)2007-03-09 18:03:06 // 3600
Nah meséld,honnan és mennyiért??? :-)))
Gery832007-03-09 18:00:54 // 3599
Gábor(figi75)2007-03-09 17:48:21 // 3598
Ezt már beszéltük,hogy merevítés kell neki,de ha belegondolsz semmilyen vas nem bírná még ennyire sem a gyűrődést mint a 90 vasad!!!:-))))))
A hátsó motortartó bakot én is cseréltetem már a helyén,egyszerűen kivágták a gumit,majd kifűrészelték a külső héllyat és csövel belekocoktat az új és kész!:-)))
Robi2007-03-09 17:32:53 // 3597
Ez tényleg nem rossz. Én is gyakran érzem, hogy kicsit nyúlik a hátsó futómű. Bár utcára, mindennapi használatra biztos nem tennék fel ilyet, mert nincs csillapítása. Nálunk elég szarok az utak, én meg csűröm a gépnek, ami a csövön kifér, a fő problémám inkább az, hogy a kasztni nem bírja, reped szanaszéjjel, ez meg nem segítene rajta igazán. :) Lehet, hogy be kellene csövezzem a 90-est. :D
Robi2007-03-09 17:29:06 // 3596
Elvileg a központi szilentet, meg a lendkerékház bakot is ki lehet cserélni a helyén. Elvileg. Gakorlatilag meg ha jól be van már gyógyulva a helyére, akkor egyszerűbb kivenni a dediont / motort a művelethez, mint szopni vele a helyén.
NaTo2007-03-09 14:39:57 // 3595
Gyönyörű az a váltó.
hát holnap én is fényképezek egyet, és kiderül.
Ali762007-03-09 14:27:39 // 3594
A lendkerékházban lévő szilentet kutyacsontnak csúfolják és szerintem egy gyári darabot nem egyszerű kiszedni, még akkor sem, ha van kinyomószerszám hozzá úgy hogy bent van a motor. Ha kint van a moci 100x egyszerűbb. A koppanást a hátsó ülések környékéről a már kivesézett dedion szilent okozza. Itt helyezkedik el a dedion szilent
NaTo2007-03-09 13:03:47 // 3593
Az a baj, hogy nem emlékszem én sem, meg Mester sem pontosan, hogy melyik volt az a gumibak. Nem hátsó az biztos. Holnap már lesz róla fényképem is, addig meg nem találgatok.
ingegnere2007-03-09 12:28:48 // 3592
NaTo
Ha "Mester" látta a szóban forgó bakot, akkor azt is meg tudja mondani, cikkszám nélkül, hogy melyik az!
Amúgy akármelyik ment tönkre -váltótartó gumibak vagy de-dion szilent- egyikhez sem kell kiszedni a motort, csak utóbbit fényévekkel nagyobb szopás cserélni.
Nem akarok kötekedni, de ez ugyanaz a "Mester" aki elfüstölte a 75-ödet? És ilyeneket mond, hogy hátsó szilentcseréhez ki kell venni a motort? :-/
NaTo2007-03-09 11:15:51 // 3591
Én abban reménykedem, hogy nem kell hozzá kiszedni a motort. Ha a Dedion bak lesz a szakadt, akkor nem kell, de ha a kuplungháznál levő, akkor valszeg de. Így hallottam.
Wickey2007-03-09 11:13:07 // 3590
Így leírás alapján a dedion központi szilent lesz az, nekem is pontosan ugyanez volt a fekete gtv-n.
Amúgy a motoron levő harang végén található gumiszilentet is cserélheted egyúttal amiről te beszélsz, az nem valami nagy költség, és ráadásul viszonylag egyszerű is. A nagy szopás a dedion közp.szilent csere.
NaTo2007-03-09 10:47:01 // 3589
Ali! Mester látta a szóban forgó bakot, ha küld cikkszámot az segítene beazonosítani?
NaTo2007-03-09 10:38:47 // 3588
Ali én most elbizonytalanodtam :)
Nem vagyok biztos benne, hogy nem a lendkerékház tartó bak ment szét. Ezt sajnos csak holnap reggel tudom meg, mikor aláfeküdtem a gépnek. Mindenesetre remélem Te gondolod jól, és a dedion tartó bak lesz a bűnbak :)
A jelenség mindenesetre annyi, hogy váltás után ahogy felengedem a kuplungot, alulról hátulról tompa, de erőteljes dübbenés hallatszik. Valamint talán ez lesz az okozója a 2500-rpm-től 3000 -ig terjedő rezonálásnak is?
hmmm hmmm.
Wickey2007-03-09 10:25:12 // 3587
hohó, így már mindjárt más. :))
Gábor(figi75)2007-03-09 08:29:39 // 3586
Ez mi ez? :-O
Ali762007-03-09 08:21:56 // 3585
Ja ráférne egy kis lakatolás.... azért kösz:)
Én nem sajnálom valami olyanra a pénzt ami qrvajó, a verseny alfákba szokás ilyet rakni, egy kicsit jobb lesz tőle a kanyarstabilitás és az életbe nem megy szét. Ja és ez itthon kisiparilag alfás cimbi által legyártatott cucc.
Egyébként kivülről is remekül látszik, ha ez bekakál, mert a hátsó kerekek elöbb indulnak, mint a kocsi:)
És ilyet is érdemes csinálni (hamár a környéken matatunk):
Én nem sajnálom valami olyanra a pénzt ami qrvajó, a verseny alfákba szokás ilyet rakni, egy kicsit jobb lesz tőle a kanyarstabilitás és az életbe nem megy szét. Ja és ez itthon kisiparilag alfás cimbi által legyártatott cucc.
Egyébként kivülről is remekül látszik, ha ez bekakál, mert a hátsó kerekek elöbb indulnak, mint a kocsi:)
És ilyet is érdemes csinálni (hamár a környéken matatunk):
Gábor(figi75)2007-03-09 07:37:19 // 3584
Nah,ilyen baja Mr Mr-nek volt,igaz? :-O
Az enyém azért furcsa,mert néha úgyérzem nyúlna az úton a hátúlja!:-O
Wickey2007-03-08 22:38:44 // 3583
Onnan, hogy gázadásra, és gázelvételre iszonyat fémes koppanó hang jön a hátsóülés környékéről.
Ez a De-Dion központi szilentje, nem? Ez a 20ezres ár némileg túlzottnak tűnik. Az enyémbe ha jólemlékszem 5500 forint volt, de láttam már 2ezer forintost is (igaz, hogy az csak 15ezer km-t bírt ki).
Cseréhez 15 tonnás hidraulikus prést használunk. Hátránya hogy ki kell kapni hozzá a dediont, szóval tipikusan váltócsere, kuplungozás, stb. során szoktuk megejteni a cseréjét.
prooF_752007-03-08 22:05:24 // 3582
Marek tud valakit aki szilentekkel foglalkozik, állítólag saját kezüleg csinál bármibe, és a második szilentcserétől már féláron csinálja. Kérdezzétek meg Marekot további infóért!
Ali: láttam a kocsidat ma délután a savoya parki auchannél, elég jól egybe van! csak egy kis lakatolás férne rá 1-2 helyen:))
Gábor(figi75)2007-03-08 20:33:11 // 3581
Te és ilyet nem lehet legyártetni,vagy nem éri meg? :-O
Honnan tudom,hogy nekem ez rossz bene? :-O
Ali762007-03-08 19:48:12 // 3580
Ali762007-03-08 19:32:48 // 3579
Gery832007-03-05 17:34:52 // 3578
Hát akkor hajrá! :D
Kapd szét az egyik kocsidat, vegyé kis festéket, oszt kezdődhet a móka... :)
(Ja és még pár 100e zsebpénzt a kisebb-nagyobb kopóalkatrészekre...) :DDD
Gery832007-03-05 17:32:55 // 3577
:DDD
Még egy-két évtized... :P
Áááá dehogy... már kezdünk belendülni!
Reményeink szerint nyárra. :)
Alfista2007-03-05 09:14:39 // 3576
Precíz melónak látszik! Mikorra várható a felépülése?
Robi2007-03-04 22:45:16 // 3575
Húú, ez nekem nagyon tecc. :) Egyszer én is szeretnék így megcsinálni egy autót. Ráérősen, mindent lefestve, hogy ne csak jó legyen, hanem szép is.
martin-i2007-03-04 13:00:48 // 3573
dícséretes munka! nagyon alakul :-) így tovább
Gery832007-03-04 12:53:41 // 3572
Kazes☻2007-03-02 20:32:00 // 3571
Kazes☻2007-03-02 20:23:43 // 3570
Kazes☻2007-03-02 20:13:37 // 3569
Kazes☻2007-03-02 20:09:33 // 3568
Kazes☻2007-03-02 20:08:16 // 3567
Kazes☻2007-03-02 20:07:25 // 3566
silversurfer2007-03-02 19:31:47 // 3565
Én tuti, hogy megyek, Fastcartól már szórólapot is kaptam :-))))
Feltéve ha addig lesz autóm.
ingegnere2007-03-02 18:49:56 // 3564
Üdvözlet.
Végre hivatalosan is felkerült a versenykiírás a Yetro honlapjára.
Balatoni V'Artour emlékverseny
Gabiszan2007-03-02 09:58:09 // 3563
Abszolút egyetértek! Ha valaki meg tudja mondani ennek a színkódját, légyszi ne tartsa magában! Előre is köszi...
Jaj de szépek, vazze, mindet akarom!
Ali762007-03-02 09:23:27 // 3562
Robi2007-03-02 09:05:13 // 3561
Ha jól csalódom, múltkor találkoztunk a Békási lakótelepnél. Üdv itt is. :)
Whiteskull2007-03-02 08:35:12 // 3560
Ez nincs meg nagyobb felbontásban? :)))
martin-i2007-03-02 08:20:38 // 3559
fúú srácok, ezek nagyon szép képek... egyből ugranak is a gyűjteménybe :)
Ali762007-03-01 22:58:27 // 3558