Tagok >> Peter88 >> Giulietta 1.4 TB (120 LE) >> Blog
- Típus:Giulietta 1.4 TB (120 LE)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2012
- Színe:Bianco Pastello
Mikor megvettem az autót, átfutottam a leírását és már akkor feltűnt, hogy a DNA kapcsolót bemutató résznél az egyik képen a pillanatnyi sebesség szerepelt, a másikon pedig a turbónyomás. Ez már akkor megtetszett, de valahogy nem sikerült megtalálni, hogyan hozható elő. Már kezdtem feladni, ugyanis oda volt írva, hogy "adott változat/piac esetén", gondoltam ez nem tudja ezt a funkciót. Tegnap csak úgy kapcsolgattam a menüben és amikor odaértem a "radio repetition" funkcióhoz, gondoltam minek ez ide és kikapcsoltam. Hirtelen ötlettől vezérelve átraktam A-ba. Ekkor a főmenüben előjött a pillanatnyi sebesség. Hasznos dolog bizonyos helyzetekben, hogy pontosan látod, mennyivel mész. Kár, hogy N-ben a dátum van ezen a helyen. Remélem valahogy ezt is le lehet cserélni. Aztán persze később kipróbáltam D-ben is és nagy örömömre megjelent a turbónyomás :) Persze ezek lehet csak nekem voltak újdonságok, biztos van olyan cartárs aki tudta ezt. De tök jó hogy ezt is lehet állítani.
Az előző autómon is volt fólia, nagyon szerettem, így nem volt kérdés, hogy ezen is lesz. Ahogy az előző autómat, ezt is az Autóüveg Szolnok csapatára bíztam. Miután megnéztem a saját bemutató autóikat, közösen kitaláltuk a számomra legoptimálisabb összeállítást. Értik a dolgukat, precízek, jó szívvel ajánlom őket. 3M Color Stable fólia került fel, melyhez 7 év garancia jár. Nem akartam „gengszterfeketét”, szóval szerintem ez a képeken látható összeállítás tökéletes arany középút lett.
Pár napja megérkeztek az Amore-s „felségjelzések” is, melyekért köszönet GT cartársnak. Délután ezek is a helyükre kerültek
Kicsit lemaradtam a blog írásával, de most pótolom a hiányosságokat. Időrendi sorrendben:
2016.06.06. Egyik reggel nem indult el a klíma, meghalt benne a ventillátor meg valami csatlakozó. Garanciában cserélve. Itt a jó idő, úgyhogy ráfért az autóra egy klímatisztítás és egy pollenszűrő (gyári) csere is.
2016.06.23. Megtettem kb. 10 ezer km-t, úgyhogy itt volt az olajcsere ideje. Olajból Selénia Star Pure Energy 5W40 került bele gyári olajszűrővel, valamint a levegőszűrő is ki lett cserélve, szintén gyárira. A hátsó ablaktörlőm sem működött (így vettem, tudtam róla), így ezt is megcsináltattam garanciában. A kábelezéssel voltak gondok, de kicserélték és most már minden rendben.
2016.08.09. A mai napon 4 éves lett az autó, így sajnos a garancia lejárt. Túl vagyunk a műszaki vizsgán is, szerencsére mindent rendben találtak, úgyhogy 2 évre le van tudva ez is. A műszakira már új első fékekkel ment az autó; Brembo tárcsák és gyári (egyébként szintén Brembo) betétek kerültek rá.
Km: 157646
A szervizekért és a műszaki vizsgáztatásért köszönet a kecskeméti Formont Automobil Alfa Romeo márkaszerviz munkatársainak! Mindig rugalmasak voltak, alaposan és gyorsak dolgoztak.
Vásárláskori km állás: 148740
Mai km állás: 154193
Együtt töltött idő eddig: 5453 km
Imádom az autót! Egyszerűen fantasztikus érzés vezetni! Igaz, hogy ez csak az alapmotor (1.4 T-JET 120 LE), de a cuore sportivo ebben is benne van :) Főleg D-állásban!
Fogyasztás abszolút lábfüggő :) Én sportosan, de nem ész nélkül vezetek, és így 7,5-7.7 között eszik, amivel elégedett vagyok. Nagyrészt Shell V-Power Nitro+ kerül bele. Tudott már 6,1-et is fogyasztani nem kevés önmegtartóztatással (kíváncsi voltam), de nem sűrűn fogok így menni :) Pályán szerintem egy kicsit sokat forog (140-nél 3000 fölött) ezért ott van, hogy megeszik 8-at is. De szerintem ez sem sok. Főleg hogy az élmény mindenért kárpótol! :)
Felkerültek a nyári gumik az autóra, Toyo Proxes T1 Sport 225/45 R17. Most vettem őket, kíváncsi vagyok hogyan teljesítenek. A téli Bridgestone-okkal elégedett vagyok, remélem ezek is jók lesznek.