Eljött a következő olajcsere ideje, ami 253992 Km-nél történt meg. Szokásos MOTUL olaj került bele, cserélve lett az olajszűrő, levegőszűrő, és a gázolajszűrő is. Emellett egy ózonos fertőtlenítést is csináltunk, így a klíma és az egész utastér szagtalanítva és fertőtlenítve van.
247976 km -nél volt a bal első lengőkar cseréje, és FAG lengőkar került bele.
Nagy keresgélés után sikerült elsőnek lecsapnom egy eladó szárnyra, a felújítást és színre fújást most is a Bányai's Garage végezte :)
Bányai's Garage jóvoltából a GTA felni szett új színt és ezúttal egy selyem hatású lakkot kapott.
Hátsó ablakok és első szélvédő csík fóliáztatásával kezdtük a tavaszt!
A kézifék bowden védőgumija elhasználódott így cserére került 243910 km-nél.
243860 km-nél a hátsó féktárcsák cseréje következett soron. Zimmermann márkájú szett került fel.
Elértem a 243800 km-t így eljött az ideje egy újabb olajszűrő és olajcserének. Eközben derült ki hogy a féltengely gumiharangok a bal oldalon ki vannak szakadva így ezek cseréje is megtörtént.
Idén télen a 147 selespeed felnit egy 147 Q2 felni szettre cseréltem, amit Bányai Sanyi (Bányai's Garage) újított fel. 2 gumi egy 4 évszakos (215/45R17) szett volt a másik kettőn egy más méretű (205/45R17) gumiszett volt, így ezt lecseréltem, és ugyan olyan márkában új 4 évszakos szettet vettem hozzá. Azóta már volt néhányszor -10 fokos reggel, és nincsenek negatív tapasztalataim ezekkel a gumikkal.
Múlt vasárnapi program megint szűk családi körben, meghitten telt... a garázsba :) Kicserélésre került a motor billenésgátló gumibak, hamar megvolt, és most már gázadáskor nem rándul meg a sebváltó.