Mutasd

>> Egyéb2012-02-04

Szeptemberben cseréltettem az összes szíjat , vezető- ,feszítőgörgöket....valamelyik elkezdett fütyülni rendesen, nem vagyok vidám...

 
>> Szerviz2012-02-04

A jobb elején egy ideje csattogott valami és itt Hollandiában ahol a fekvőrendőr fekfőrendőrt ér , plusz a belvárosi utak macskakövesek ... hát idegtépő. Vettem egy toronycsapágyat és elmentem egy török szerelőhöz akit egy itteni magyar ajánlott.
A szerelő kipróbálta és azt mondta nem toronycsapágy hanem lengőkar, de még ma megcsinálja 165 euro-ért , mindenestöl. "Nagyon boldog" voltam :( , de mit volt mit tenni belementem.2-3 óra mulva hívott, hogy kész , átnyujtottam a 165 euro-t , erre Ő visszaadott 150-et és mondta adjak még egy 5-öst...
Kiderült, hogy a kuplungcserénél nem húzták meg rendesen a csavarokat és két csavar ki volt lazulva (egyiket már cserélni is kellett) !
Mostmár zajmentesen siklik a futómű :) , és jó tudni, hogy vannak jó emberek.

 
>> Szerviz2012-02-04

A bal hátsót még 2011 novemberében kicseréltettem.
A jobb hátsót mult héten cseréltem ki én :).
Úgyanis mikor le lett cserélve a bal hátsó , azonnal hallatszott hogy a jobbnak is van pici hangja már, csak azt eddig elnyomta a bal oldali. Mostanra eléggé kezdett helikopteresedni a filing :) ezért a beavatkozás nem tűrt halasztást !
A költség mindkét csapágyra és egy szerelési díjra értendő (nem drágák itt az alkatrészek)

 
>> Esemény2011-10-28

Elkezdett búgni a bal hátsó kerékcsapágy (hálistennek ismét Hollandiában vagyok )...

 
>> Szerviz2011-10-03

Vennem kellett téligumikat , mert amikkel Viking eladta a kocsi..., hát ... kukák.
A 4 felni hagyján, hogy nem is egy fajt , de olyan tojások voltak, hogy isteni szerencse, hogy csak a hazauton használtam (így a kerékcsapágyakat megúsztam egyenlőre).
Két gumi, vászonig repedezett, a másik kettő használható lenne, de az egyiket lenyalta az eltérő síkú felni.
A futóműben kicsi igazításra volt csak szükség.
Alapjában nem vagyok rosszindulatú, de legalább szólt volna, hogy vennem kell rá gumikat, és felniket...

>> Szerviz2011-10-03

Esködöztem a gázszerelőknek, hogy a gyertyákban 20-30 ezer kilóméter van, ahogy azt Viking kartárs állította a jármű vételekor.
Újabb állígatás, újabb légszűrőház csere :(
Végül belementem, hogy nézzük meg a gyertyákat...a szerelő azt mondta hogy legalább 120000 kilóméter van bennük, csoda, hogy benzinnel is ment normálisan...
Azonnal megrendeltem (Elaforg) a gyertyákat , beraktuk és a durrogás csodák-csodája megszünt !
Sajnos az egyik kisgyertyát beletörte a szerelő, de mint késöbb megtudtam ez elég gyakran előfordul. Szerencsére könyedén ki sikerült venni a beletört menetes részt.

>> Esemény2011-10-03

A növekvő üzemanyag árak és a Föld védelmében úgy döntöttem, hogy berakatok egy gázrendszert :).
Sikeresen és viszonylag gyorsan bele is szerelték , viszont a tesztek során készer is szétrobbantotta a masszív légszürő házat :( A mesterek azt mondták, hogy cseréljek gyertya-sort és jó lesz.

 
>> Szerviz2011-09-18

Kecskeméten a Formont-nál berakták a vezérmű-, balansz-, és laposszíjat a hozzátartozó feszítőkkel, vezetökkel. Kapott új vízpumpát , szelepfedéltömítést , olajat és szűrőket, összesen 13 dolgot cseréltek ki a rátermedt szakemberek !

>> Szerviz2011-08-05

Ki kellett cserélni mindent, most új minden a kuplungrendszeren...sajnos mindezt Hollandiában ami kissé emelte a költségeket...
Most meg szarakodik az alapjárat, ez az autó a sirba visz...éhen fogok halni miatta...

>> Szerviz2011-05-24

Kb 3 hete megkarmantyúztuk a kuplung-hidraulika rendszert. Az autószerelők azt mondták "szart sem fog érni", de eddig jó, és sajnos ennyire futotta , majd ha kicsit megcombosodom anyagilag kicseréljük a hengereket is...Képek nem készültek.