Ez is fel lett újítva! :) Kicsit macerás volt kiszedni, kicsit macerás volt a szilenteket kiaplikálni, de meg lett! Köszönöm Benz cartársnak a kedvezményes alkatrész árakat, ill. a a lámpa fénynél történő szerelést. :)
Mielőtt elindulnánk Alfa hazájába, és mivel koppra lett felújítva a hátsó futómű, no meg persze a méregdrága gurulók miatt, átnézték és beállították a futóművet.
Mai nappal megejtettük Benz cartársal a bal felső lengőkar cserét. Igazából kicsit megvoltam ijedeve a cserétől, a szereléstől, de igazából, ha az ember jobban összekapja magát, akkor egy óra a csere. Köszönöm a segítséget, ill az Unixos kedvezményt. :) A cserének ideje volt, mert már nem volt direkt a kormányzás, meg ropogott mint állat.
Ma csengetett a postakocsi. Kicsit váratlanul ért, mert előre nem értesítettek, pedig ígérték. De megjött!!!
Hátsó lengőkarokba cserélve lesznek a szilentek komplett. Elülsők-hátulsók, vagyis mind a négy. :)
Ez csak az I. fejezet, mivel a poliuretán szilentek nem értek még ide.:)
Mivel a hátsó futómű kap egy kis törődést, ezért azt átvizsgálva megállapítást nyert, hogy kéne egy kis alvázvédelem is hátra.
Volt a kocsi szerelőnél, egy futómű szemrevételezésre. Hát most kicsit költeni kell, mivel szilentezni kell a csonka állványt, meg a hátsó lengőkarokat. és stab pálcákat is cserélni kell. :( Szerelő mondta, hogy terhelt állapotban kifelé néznek a hátsó gurulók, ezért kopott el teljesen egy 1500km nyaralás alatt, a hátsó gumma. Terheletlen állapotban jó a kerék dőlése, összetartása, de terhelés alatt szar!
Kaptam egy robbantott rajzot tőle, de is igazi segítséget Trumpf(nagyvad) cartárs adta meg, gyári számokkal,cikkszámokkal stb. Ezek után már gyerek játék volt a rendelés, beszerzés.
Kvácsauto KFT: stabilizátor 2db 4762,-/db 40% kedvezménnyel
szilent a csonka állványba 2db 2930,-/db 40 %kedvezménnyel
Powerflex: hátsó lengőkarba szilentek, elülső-hátulsó 39.900,- össz.
Mai nappal felkerültek a nyári gurigák a vasra. Innen is köszi Benz cartársnak a segítségért, mivel gerincbántalmak kísértenek. :)
Volt már a felni gyári színű, ezüst, világos szürke piros felnicsíkkal, polírozott, és most ilyen lesz. Miért? A polírozást házilag kiviteleztem, csiszoltam,csiszoltam,csiszoltam,aztán meg csak políroztam és políroztam. Csiszolást nyilván különböző finomságú csiszoló vászonnal végeztem, szárazon,vizesen. Polírozást fúrógépbe fogható textil koronggal, és polírozó "szappannal" csináltam. Sajna nem lett tükör polír,pedig még az asszonyt is hanyagoltam miatta, de azért elment. A téli tárolást úgy néz ki megsínylette,mert foltos lett.
Féktisztítóval zsírtalanítottam, de az alapozással megszenvedtem, mivel a polír felületen mindig megfolyt. Így hát a felnit előtte hőlégfúvóval felmelegítettem és úgy fújtam, közben a hőlégfúvóval "ráégettem". Na így megtapadt rendesen. Aztán jött a szín. Jó lett. Ez lett az előzőekben felsoroltak közül a legszebb. Még lesz rajta piros alfa matrinya, és teljesen kopp lesz!