Tagok >> Dzsozy >> 166 2.0 TS >> Blog
- Típus:166 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Ocean Blue
2015.03.23-án ELADVA A VAS! Jó helyre került, BENZ cartárst cipeli tovább! :) Nagyon sok szép napot töltöttünk együtt. Volt bánat, volt öröm, volt mérgelődés, és sok-sok büszkeség. Elvitt messzire, közelre, volt Olaszhonban kétszer is. :) Útszélén nem maradtunk sose, mindig hazahozta a családot, sőt segített másoknak. Sok-sok kilométert tettünk meg együtt, de az utóbbi időben csak a garázsban feszített, és pihengetett, mivel az öszvér szerepét átvette egy kis Renault Twino. Aztán jött a felismerés, és a lehetőség, és a többi már csak történelem.
Megejtettük a szelepfedél tömítés cseréjét, mivel olajcserekor észleltük, hogy a leömlő hővédő pajzsa olajos. Hát csere! Sajna ez minden Ts moci betegsége, illetve a gumi tömítő gyenge minősége. :)
Köszönöm Benz Cartárs közreműködését, egy kis beszélgetés közben kicserélte, így az én kezem tiszta maradt. :) Ja a sajátját cserélte, mert a kocsimra gyúr. :)
229.500 KM olajcsere. Hála istennek azért a mocifelújításból adódóan nem ennyi km van a motorban. :) Pont azért vigyázunk rá!!
Ez is fel lett újítva! :) Kicsit macerás volt kiszedni, kicsit macerás volt a szilenteket kiaplikálni, de meg lett! Köszönöm Benz cartársnak a kedvezményes alkatrész árakat, ill. a a lámpa fénynél történő szerelést. :)
Mielőtt elindulnánk Alfa hazájába, és mivel koppra lett felújítva a hátsó futómű, no meg persze a méregdrága gurulók miatt, átnézték és beállították a futóművet.
Mai nappal megejtettük Benz cartársal a bal felső lengőkar cserét. Igazából kicsit megvoltam ijedeve a cserétől, a szereléstől, de igazából, ha az ember jobban összekapja magát, akkor egy óra a csere. Köszönöm a segítséget, ill az Unixos kedvezményt. :) A cserének ideje volt, mert már nem volt direkt a kormányzás, meg ropogott mint állat.
Ma csengetett a postakocsi. Kicsit váratlanul ért, mert előre nem értesítettek, pedig ígérték. De megjött!!!
Hátsó lengőkarokba cserélve lesznek a szilentek komplett. Elülsők-hátulsók, vagyis mind a négy. :)
Mivel a hátsó futómű kap egy kis törődést, ezért azt átvizsgálva megállapítást nyert, hogy kéne egy kis alvázvédelem is hátra.
Volt a kocsi szerelőnél, egy futómű szemrevételezésre. Hát most kicsit költeni kell, mivel szilentezni kell a csonka állványt, meg a hátsó lengőkarokat. és stab pálcákat is cserélni kell. :( Szerelő mondta, hogy terhelt állapotban kifelé néznek a hátsó gurulók, ezért kopott el teljesen egy 1500km nyaralás alatt, a hátsó gumma. Terheletlen állapotban jó a kerék dőlése, összetartása, de terhelés alatt szar!
Kaptam egy robbantott rajzot tőle, de is igazi segítséget Trumpf(nagyvad) cartárs adta meg, gyári számokkal,cikkszámokkal stb. Ezek után már gyerek játék volt a rendelés, beszerzés.
Kvácsauto KFT: stabilizátor 2db 4762,-/db 40% kedvezménnyel
szilent a csonka állványba 2db 2930,-/db 40 %kedvezménnyel
Powerflex: hátsó lengőkarba szilentek, elülső-hátulsó 39.900,- össz.