Beszerelésre került a kalaptartóba a cucc! Egyenlőre csak sorba lett kötve, mivel az erősítővel nem tudom "hajtatni", pedig jó,haver kocsijába szuperál. Azért így is szól rendesen. :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000044/0000044146t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000044/0000044147t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000044/0000044148t.jpg)
Ma megejtettem az aktuális olajcserét! A motorfelújítás után még jobban vigyázok a vasra! Természetesen Selenia 20K Alfa Romeo + Metabond Gold:
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042801t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042802t.jpg)
Mivel volt egy kis időm, meg amúgy is görgőztetni kellett a jó magyar utak miatt a felniket,csiszolgattam kicsit, meg festegettem kicsit, meg szenvedtem egy kicsit a felnicsíkkal.:) De a végeredmény számít!!! Sajnos a képek nem adják vissza az élő látványosságot.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042361t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042362t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042363t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042364t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042365t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042366t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042367t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042368t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042420t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042421t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042422t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042423t.jpg)
Megoldást jelentett a légzsák átvezető gyűrű cseréje, de a digók aztán tudnak tervezni. :) Lehet vele szenvedni rendesen!!!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042371t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042372t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042373t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042374t.jpg)
Anno költségtakarékosság, na meg egy kis tuning miatt, ami csak a hangzásban jelenik meg, Parragi Dupla Dtm sportbobot vettem. Eddig bírta. Arra lettem egyik nap figyelmes, hogy igen lóg.Kirohadt a vége. Ennyit ér az egész. Ha esetleg vennék,akkor legközelebb rozsdaálló anyagból. Na de maradtam a gyári dobnál.Vagyis szerettem volna, de 56.000,-Ft alatt egyet se mutatnak. Na ne..... Erhard segített!!! MTS típusú után gyártott dobot küldött,itt volt rendelés után a 3.napon. Először azt hittem,hogy nem lesz jó, mivel az eredetinek hatalmas nagy téglalap alakú dobja volt. De 5 perces munkával fent volt ez is, és PATENT!!!! Megtudtam, hogy a nagyobb kereskedők 120% tesznek a beszerzési árra,beszéltem egy kereskedővel itt helyben. Hát nem pofátlanság? Köszönet Erhardnak,nem is kevés!! :)
Na de azét az jó dolog,hogy ha hátulról nézem a vasat,akkor nem látni azt az irtó nagy dobot, ami a gyáriaknál látszik! :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042015t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042016t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000042/0000042017t.jpg)
Ma megkaptam a vadi új váltó és kézifék szoknyát. Nagyon szép lett! Természetesen piros varrással van! :) Egy bőrdíszműves készítette az eredeti alapján, és nem utolsó sorban a neten talált árak 50%-án. :)
Már csak a kormány bőrözése van hátra, na meg szerezzünk egy váltógombot.