6 évig írtam a szerelésről a blogot, sajna egy kattintással kitöröltem mindent Én balga!
Haladunk a tökéletesség felé! Motortakaró burkolat rezgésének megszüntetése!
Mivel cseréltem tavaly a jobb oldalit, ezért gondoltam kicserélem a ball oldalit is. Hát........
MES-re dugtuk a kis MITO-t , megnéztük a polasztókat. Hát a megállapítás, hogy egyik sokat nyom. Vásárlásnál kaptunk egy munka lapot, amin vezérlés csere is rajta volt, de hát jobb félni mint megijedni alapon irány KOZI GARAGE. KOZI, kapott egy komplett vezérlés cserét vizpumpával, szíjjal, olajcserével, hűtőfolyadék cserével. A szett megmaradt, csak a kép kedvéért, Kozi saját renelést rakott bele így mind a szett, mind a szerelés garanciális. Egyben kiszedte a porlaszókat, bemérette, kiderült, hogy az a rossz, ami keveset nyom, így a 4 henger kompenzálta. A rossz javítva gyári bosch alkatrészekkel, a másik három tisztítva. Patent,perfect. (mérési jkv megvan)
Etna Deep Back (Etna nero) ez már szín. Napsütésben a padlizsán lilától a kéken át a feketéig.
Futómű miliméterre beállítva. Dőlésen a mester kicsit vissza vett, összetartáson plusszba állított. Hátsó futómű hibátlan, így a korábban beszerzett szilentek nem lettek beépítve. Szilentek 8000/db futómű beállítás 6000,-
Ez is meg van! Készülünk a nyárra! Mivel a kocsit télen vettük, ezért téli gurigák voltak, vannak rajta. A nyárit gondolom a kereskedő elpasszolta! Hm...... Facebookon találtam frissen lakkozott gyári 18-as felniket. Makulátlanok!!!!!! Ennek örömére rendelésre került a 18-as nyári-, és a 16-os téli szett is.
Felni: 140.000,-
Nyári: 80.000,-
Téli: 75.000,-
Nem volt baja, de találtam egy üzletet, ahol elfekvő készletbe volt egy, rohadt olcsón, így kicseréltem vatta új Bosch gyárira, régi eltéve tartalékba. (Képen a régi van)
DPF tisztítás! Leszerelve, Turbo Tech KFT-nek leadva, ipari-, gépi tisztításon esett át. Gyári értékre kitisztítva! Igaz nem volt olcsó!Turbo-Tech
Ezek is cserélve lettek. Nem mert gond volt, csak mert időszakosan ezt is kell, nem egy nagy összeg 1-2 évente.