Dzsozy - főkép
>> SzervizAlfa 166 2.0 TS // 2011-07-21

Csak mellékesen megjegyzem, hogy a korábban írt motorbúgás,zörgés MEGSZŰNT! A jelenség oka, hogy motorkiszedésnél a mester a jobb első alsó motortartóbakot egyszerűen fordítva tette vissza, ill . jobb hátsó alsó bakon lévő fém "platnin" is fordított 180 fokot. Nem lett így jó, mert azon van egy központosító tüske. Fém a fémmel érintkezett, megbukott a motor előre 1-2 cm-t, a forgatgatások miatt. Ki is szakadt a jobb hátsó alsó gumbak. Az ugye már beszerezve! Kerestem egy másik szakembert egy ismerős útján, akiben nem csalódtam, Ő vette észre, hogy rosszul lett visszatéve a motor. Kért egy 5000-t és megoldotta a problémát! ZSÍR A VERDA! SUHAN! CSEND HONOL A COKPITBEN!
Mai napon meg újabb felújításon esett át a masina. Arra lettem figyelmes, hogy ropog a ball eleje a vasnak. Egyszerűen nem lehetett vezetni. Na nem mert nem lehett kormányozni,hanem mert irtóra ropogott a cucc. Axiáltól elkezdve féktárcsáig minden átnézve,de semmi. A mestert ismét kisegített. Két kanyar után azt mondta, felső lengőkar szilent! Mondom, na de 25000 km-van benne. Na láss csodát, neki lett igaza! Kicserélte mind a két oldalit, és pöpec a verda!

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2.0 TS // 2011-05-10

Elég sokat olvastam mostanában a kartergázról, az olajpáráról, hogy miért vezetik vissza az égéstérbe. A semmiért, vagyis, pusztán a környezet miatt. O.K!? Azt a rengetek gondot, bosszankodást, az alapjárat ingadozását, a pillangó szelep tisztogatását, a gyűrők beégését meg oldjam meg én? Na ne! Simota karbon kartergázszűrőt neki. A tapasztalatokról később, de az első tapasztalataim igen jók!! (2011.01.21: ha valaki ebben a dologban gondolkozik, akkor a szivacs szűrőt azonnal vegye ki, és dobja jó messzire! A meleg olajpára MEGESZI! Tegyen bele dörzsit,amivel a muter a tepsit sikálja! )

 
>> AutóápolásAlfa 166 2.0 TS // 2011-05-10

Nem tudom ki választotta volna a feketét? Nem lett tökéletes, de első nekifutásra nem rossz. Majd kap egy 1000 csiszolást, meg újra egy fényezést, és szebb lesz! A képek azért csalnak. :)

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2.0 TS // 2011-05-08

Kapott a vas két szélterelőt az első ablakokra, sajnos a hátsóra nem lehet kapni. Szatunába nincs a nagyvadra, ezért maradt ez a márka. Más nincs is. :)

 
>> SzervizAlfa 166 2.0 TS // 2011-05-08

Végre megjött a jobb hátsó-alsó motortartó bak. Nehéz szülés volt, mert max gyárit lehet találni 59.000,- Ft-ért, utángyártott meg nincs, egyszerűen beszerezhetetlen. Napokba telt a net előtt, meg "jó pár" autó alkatrész boltot megkerestem, de hiába. Rábukkantam egy net boltra: fékmester.hu akik 3 napon belül szereztek Lengyelből egyet 16.000,-Ft ért Már csak be kell szerelni, és talán végre megszűnik a kigyorsításkori zörgés.

 
>> EgyébAlfa 166 2.0 TS // 2011-03-05

Csak mert unatkoztam!

>> SzervizAlfa 166 2.0 TS // 2011-02-26

Mivel 2011.02.24.-én megérkezett Grandótól a ball hátsó zárszerkezet, ezért a hétvégén ez beszerelésre is került. Végre jó a kp.zár, nem kell mindíg nyúlkálni, és úgy nyitogatni az ajtót belülről. :)

 
>> SzervizAlfa 166 2.0 TS // 2010-10-26

Egy komplett autodiagnosztikán esett át a vas a Győri ÉPFU Tanodában, megjegyzem minden ok.:) Mindent átnéztek rajta, amin csak feszültség megy át, és aminek külön örülök, hogy a befecskendezők egy ultrahangos tisztításon estek át. Uberfasza ez a valami, mert van alapjáratom. most nem ingadozik, indításnál nem olyan mintha kihagyna egy henger, hanem pöc-röf és zsííííííííííííírrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ja és mind ez ingyé volt!!!!!

 
>> SzervizAlfa 166 2.0 TS // 2010-10-10

2010.09.09-én hoztam el a villanyásztól, főtengelyjeladó csere volt, egyszerűen leálltam. Két hétig használtam, és ismét k.o.
Ma hoztam el ismét, valami relét cserélt a szerelő állítólag. Most megyünk! :)

 
>> SzervizAlfa 166 2.0 TS // 2010-09-11

2010.09.09-én új, Facet impulzus jeladó került a vasba.