ERA660071 gyújtáskapcsoló.
Mivel az olasz fordítva marta ki a kulcsot, ezért minimális kopás után is kiesik a gyújtáskapcsolóból. Elvittem az összes zárat egy szervizbe, ahol kicserélték az összes lamellát, mellette, tettek egy bemarást mind a három gyári kulcsba, így már minden fasza. 12.000,-
Már a régóta baszta a csőröm, hogy szarakodik maga a gyújtáskapcsoló szerkezete, nem ugrik vissza MAR állásba, és ropogott, roszogott, mikor elfordítottam a kulcsot, ezért végleges megoldást kerestem. Igaz meg lett mókolva (már van róla blog), és nyomógombbal is indul, de kicseréltem a szerkezetet. 14.000,- Nem volt bonyolult, de egyszerű sem. Bontás után egy bizonyos kulcs állásnál ki lehet szedni a zárszerkezetet. Vasfűrész lap, mivel be kell vágni a csavar fejét. Spec csavarral van rögzítve, az újhoz adtak is egyet, amit ha becsavarsz egy tízes dugókulccsal, akkor a megfelelő nyomaték után letörik, és úgy néz ki, mint egy szegecs. Szóval pont van annyi hely hogy bevágjuk, majd utána egyszerűen kicsavarható. A négyvezetékes csatlakozón van egy biztosítás, amit ki kell akasztani, és utána széthúzható. A biztonság kedvéért, meg már meg is szoktam, ezért az újat is vezetékeztem, és rákötöttem a nyomógombra, mivel indítható a vas.
Pöpec a cucc, elfordítom a kulcsot, és indul, és visszaugrik és szuper, és , és .........
Elegem lett, hogy állandóan kiég a helyzetjelző izzó, és még fénye sincs, ezért rendeltem SLIM LED-es izzót.
Kapott a vas egy új LMM-t. Az én hibám, hogy a nem olyan régen vásárolt LMM-t tönkretettem. Azt halottam, hogy denaturált szesszel kell tisztítani. NEM!!!!! Olyan erős, hogy a szerkezetben lévő tömítő anyagot szétkapja, és annyi.
Volt, van egy ismerősöm akinek a II Golfja úgy gondolta, hogy hideg van a fülkében, és magától befűt. Na ezt megelőzendően a Metroban vásároltam egy autós poroltót.
Klíma töltés, javítás,szerelés 27.940,- + 10.000,- a fűtőradiátor + 13.400,- légzsák vezérlő modul.
Az idő vas foga, a tél, a hó megtette a hatását. Sokszor "hason" csúszott a sok hó miatt a gép, ami tönkretette az alsó motorvédő burkeszt! Erhard mint a villám segített, amit külön köszönök Neki! Fénypostával jött az új cucc. Én még ennek is tudok örülni!
Nekem tetszik, és csak ez számít. :)
Egyet már fabrikáltam, de az nem lett tökéletes. Olyan volt a széle mintha egér rágta volna meg, a teteje meg hullámos volt. Igaz két nap alatt alakítottam. NEM TETSZETT!
Ezen egy álló hétig dolgoztam. Mértem, faragtam, vizmértékeztem, csiszoltam, mértem, üvegszálas gittel bevontam, és megint csiszoltam. JÓ LETT!
Minden évben újra kellett tölteni a klímát. Gondoltam utána járok a dolgoknak. Rábíztam a kocsit egy jó barátra, aki ismeretségeinek köszönhetően elvitte klímáshoz. Nyomás semleges gázzal feltöltötték, nyomás próba után kiderült, hogy szökik a gáz kompresszornál. Kompresszor ki, csapágycsere majd ismételt nyomáspróba. 30 perces "kínzás" után minden rendben! Gyári gázt kapott a kocsi, asszem P120-as jelzés!
Régóta kínlódtam az ablakemelőmmel. A ragasztó már nem segített, ezért egy üzenet Phon-nak, és már küldte is a komplett cuccot. Mivel már carbonoztam a fél kocsit, ezért át kellett cserélnem a kapcsolókat. De sikerült és ez a lényeg.