Minimális szívó oldali tuning, a hang és a jobb gázreakció végett. Meg hadd lélegezzen, le ne fojtsuk már szegény motort. :)




A leömlőket összehoztuk egy csőbe. A legszebb megoldás az lett volna, hogy külön hozzuk a 3-3 henger kipufogógázát, és végig vezetjük hátra majd ott két oldalt egy-egy sport dobbal ki. Ez azonban jóval többe került volna, ráadásul plussz gond az elhelyezés a Dedion miatt, és ha később középdobot is akarok, akkor mégnehezebb módosítani. Ezért maradt a szimplacsöves rendszer.




A hátsó sport dob is felkerül. Sok fojtás ezen sincs. :)
Nem akartuk hogy lelógjon a vég, ezért a hátsó lökhárítót némiképp módosítottuk a végső cél érdekében. Ezt Bányai Elvtárs hathatós közreműködésével eszközöltük, aki munkájából adódóan nem mindennapi kézügyességgel rendelkezik... én meg rábíztam, hogy legyen szép. :)




60-as rendszer végig, egyelőre katalizátor és középdob nélkül...
A régi rendszer eléggé el volt amortizálódva. Sok helyen összenyomva, és szétlyukadva.




Hadd feszüljön az autó az aszfalton. Elvégre a sárga a legszebb szín...
:)




Nos, megint a saját káromon tanultam... Az az ominózus vízencsúszás a szétkopott gumik miatt történt. Gondoltam jó az még... hát nem volt elég jó.
Most vettem rá négy Falken Z512 205/50/R15-ös abroncsot. 18 ezer forint volt darabja.
A gumis 4ezerért rakta föl.
Miután sikeresen lebontottam az első lököst az M3-ason a zivatarban, kis kasztnizás következett. Új lámpák is kellettek, és sajnos megsérült a kocsi jobb elején néhány relé. Ezen dolgok folyománya képpen nem ment a hűtőventillátor, az ABS és a fék rásegítő. Debrecen -- Csíííííplőőős ... neki esett. A ventillátor rendben van, az ABS redben van, de mivel nem volt kapcsolási rajz, a szervó még nem jó. Mindenesetre fölkerült egy olajos direkt szűrő, és egy teljes 60-as kipufogó rendszer. A kipufogót a leömlőktől vittük végig, katalizátort "bizonyos okokból" kihagytuk :). Jelenleg nincs közép dob, csak egy hátsó sport dob. A hangja elég veszedelmes lett. A V6 nem tud hazudni. :) Szerintem most egy kicsit hangos lett, egy két hétig járok vele, és meglátjuk. Ha megszokom így marad, ha fáfni fog a fejem, vagy zavar, akkor módosítunk rajta. Külön köszönet a csőmegmunkálásért, profi hajtogatásért, vérprofi hegesztésért, és a hibátlan tervezésért Mr. Beke Imrének! Reggeltől éjfélig csinálta a rendszert, és mindenki elégedett volt vele. Még én is! ;)




Kb. egy hete kapirgálom a kocsimról azt a babakék díszcsíkot. Illetve a díszcsíkról a kék festéket. Van ahol viszonylag könnyen jön, de a legtöbb részen négyzet miliméterenként haladok. A kezét törném le, aki ezt lefújta! Nem kevés meló ezt lekapirgálni, és eléggé karcos lessz alatta a csík. Gumiszerű csík ez, megpróbálom valami gumiápolóval átkenni, hogy pofásabb legyen. Bár már így is jobb, mint az a kék szín.