Mutasd

>> Tuning és extra2008-09-23

Elkezdtem osszerakni a vasat. Elvileg meg van minden:) megjott a meretpontos uleshuzat es szonyeg, minden le van flockkolva...ma elszaladok "bolhakat" venni, es mar rakom is ossze. Tegnap befejeztem teljesen a teto es napfenyteto borozeset is.
A heten kesz kell vele lennem:)

>> Tuning és extra2008-09-16

Na kesz lett a flockolas. Minden muanyag belso flockbevonatot kapott.:))
Mar "csak" ossze kellene rakni. Egyedul a teto lett bor, azt en kovettem el:)
Kepek hamarosan...

>> Tuning és extra2008-09-11

A baloldali ablakemelo megint megadta magat...

Az osszes muanyag elment a flockolohoz. Remelem jovo heten elkezdhetem osszerakni a belsejet.

>> Szerviz2008-09-04

Ze kicserelte a kuplung munkahengeremet. Az eredeti figyelt benne. 216e km-t elt...szar olasz:)))

A baloldali ablakemelomet is meggyogyitotta. Maradt a futoradiator csere es a korrodacio javitasa.

>> Szerviz2008-09-02

Nemi fekfolyadek hatasara a kuplungom (atmenetileg) eletre kelt. Remelhetoleg holnap este eljutok vele KicsiPestre es Ze kollega megjavitja.

>> Szerviz2008-08-28

Ma mentunk volna a lakatoshoz, de a draga autom nem igy gondolta. Mint a kisgyerek, mikor fogorvoshoz akarjak vinni. A kuplungom ejszaka elment valahova. Bassza meg!

>> Tuning és extra2008-08-21

a korrodalt reszt elfelejtettem beszurni...csunya...:(

>> Tuning és extra2008-08-21

Tegnap nem voltam netkozelben (vagyis kozel voltam, csak konyekig ragasztos voltam), de cserebe csinaltam par kepet. Persze a kepek elrettentesul keszultek.
Az elso szamu para most a korrodalt sarhanyom, amit jovo heten fognak megcsinalni. Remelhetoleg meg idoben sikerult eszrevenni, eddig telefonban "latatlanban" biztattak, hogy nem nagy dolog.

Mint emlitettem tegnap amig az asszony csavargott a baratnojevel, es atboroztem a napot. Telepakoltam a kadat muanyag alkatreszekkel, es atmostam oket vagy otszor. Mindegyiknek az a sorsa, hogy borozve lesz...a kerdes csak az, hogy hany liter ragasztot fogok elhasznalni:)

Koszonom a jotanacsokat a falon, tenyleg jol estek:) lehet elobb kellett volna kerdeznem, es utana elkezdeni?:) dehat hulye informatikus vagyok, en amig nem szaladok bele a csapdakba, senkinek sem hiszek:)

Szoval a tetokarpit hetvegi melo lesz. Veszek szivacsot, de lehet hogy nem fogom feltenni, ugy egy picit konnyebb a borrel is dolgozni. Persze tudom nem az igazi...dehat majd meglatom.

Tobb szalon futnak az esemenyek, DVD-t is probalok integralni az anyosules elotti muszerfal elembe, sot a kozepkonzolom sem fog hasonlitani az eredetire. (GPS beepites, meg a sok baromsag, amit kitalaltam)

Egyenlore a szetszed/bőrőz resznel tartok, de majd ha valami lesz a dolgokbol, akkor megosztom Veletek, hatha mas az en hibaimbol es kepes tanulni:)

Feldobok par kepet a szegeny automrol, nagyon le van sovanyodva belulrol...
Kivulrol is koszos, de ne baszogassatok, azota koszos miota all...es nem fogom lemosatni, most hogy darabokban van.:))

Ja hatso index izzo...koszonom a kerdest, egyenlore megnyugodtam, hogy be lehet eroszakolni a "hagyomanyos" verziot is, azota nem nyultam hozza...valahol a pinceben van:) (az izzo)

Atmenetileg a baratnom corsajaval jarok, gondolom az alfas kollegak nem nagyon ertik miert koszonok:)))))))))))))

MAJD ELFELEJTETTEM....

Ha valaki tudja, hogy a szetbontott ajtonal hogy lehet levenni a karpitot, az mondja mar meg. Valami muanyag szarral van rogzitve, olyan mintha egyszer hasznalatos valami lenne...szerintem nem lehet kicsavarozni.

 
>> Tuning és extra2008-08-19

Haaaat, ra kellett dobbennem, hogy nem vagyok egy karpitos mester. Kiszedtem a lapot amin a tetokarpit volt. Lecsiszoltam a regi szivacs maradekat, ami nem volt nagy kihivas, mert "porhanyos" volt. Csiszolgattam a lapot ugy 2-3 oran keresztul, es a vegen viszonylag sima feluleletet kaptam. Raragasztottam az 5 mm-es szivacsot, es felettebb buszke voltam magamra. Reggel meg igazitottam rajta, leragasztottam a szeleket, es gondoltam a nehezen tul vagyok. Ekkor kovetkezett a feher mubor, amit szinten ra akartam tenni. Be is kentem a szivacsot, na meg a mubort is, es vartam azt a bizonyos 5-6 percet osszeillesztes elott. Ugy a masodik perc vegen lattam meg az elso holyagot a szivacson. Aztan 2 perc mulva masik harmat. Eddig munka tehat kuka. De legalabb lecsiszolhatom, amit feltettem:))) shit!

>> Tuning és extra2008-08-18

Multheten arra az elhatarozasra jutottam, hogy a regota szukseges belso karpitfelujitasnak neki ugrok. A dolog elozmenye meg az elozo gazdajahoz kotheto, akinel elromlott a napfenyteto, es honapokig allt a szerencsetlen auto az udvaron. Gondolom parszor eshetett az eso, mert a tetokarpit nagyon csunya lett.

Tehat a cel elsosorban a tetokarpit felujitasa volt, de gondoltam egybekotom a muszerfal es a tobbi karpit felujitasaval is. Egyedul az ulesek vannak jo allapotban, mert azt 1 eve lecsereltem, sikerult egy 2001-es modell ujszeru uleseihez jutnom 20e forintert.

Multheten keresgetni kezdtem a muszerfal elemeket, arra az esetre, ha nem jonne ossze amit terveztem, visszafele legyen azert ut:)

Sikerult is a kollegaktol muszerfalboritasokhoz jutni kedvezo aron, azonban 98 utaniak, ami azt jelenti, hogy nem teljesen kompatibilisek az enyemmel. Meg nem dontottem el mi legyen, lehet hogy az eredetit fogom flockoltatni...de az is, hogy megprobalom borozni a plussz darabot, es majd valahogyan berakom.

Az ulesek es a karpitok mar kiugrottak, szegenykem nem csoda hogy annyit zorgott, majdnem minden elemnel hianyoztak csavarok. Nem beszelve rola, hogy a jobb hatso ulesnel, a bizt.ovet rogzito csavarnal talaltam egy tenyernyi korrodalodott teruletet. Ugyhogy legeloszor elmegyunk a doktorbacsihoz, hogy ezen segitsen.