- Típus:156 SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:"ezüstemetááál" :D
Amikor elhoztuk feltűnt néhány apró zavaró dolog. A fordulatszámmérőben nem égett 2 izzó, a fényszóró pedig teljesen a kocsi elé világított. Ma kicseréltem a 2 izzót, ez könnyebb volt mint gondoltam. Mindössze 3 csavart kellet ki majd becsavarni. A fényszóró beállítását az állítómotoron lévő csavarokkal végeztem.
A héten felvillant a légzsák visszajelző így kiolvastam a hibát, ami a "szokásos" vezető ülés alatti csatlakozó kontakt hibát jelentette. Holnap ha minden jól megy vezérlés csere jön.
A mai napon lecseréltem az olajat és szűrőket a km állás 176890km. Az olajcsere nagyrészt egyszerűen indult ám a levegőszűrőnél olyat láttam amit még máshol nem. Nevezetesen a szűrő fedelét tartó csavarokra ráfolyhatott valami, mert a fejük olyan szinten korrodált,hogy nem látszott milyen csavar volt eredetileg és emiatt meg se tudtam fogni. Jött Mr Flex és megoldotta a dolgot. A szűrő állapotáról már nem is kell beszélnem, hiszen ezt nem hiszem,hogy az elmúlt időben nem nyúltak hozzá.
Felavattam továbbá az obd olvasómat és kiderült,hogy sajnos hozzányúltak, mert 10789 km-t mutat az ecu a 176890 helyett. Túlpörgetve viszont csak egyszer volt.
Mai nappal pedig felkerültek a korábban megspórolt téligumik, még jó 2 szezon maradt a Contikban.
Eljött a nap, átvehettem a kocsi kulcsát és elindulhattam hazafele Soltról. A kereskedő segítőkész volt és tényleg mindent intézett, időre ahogy megbeszéltük, annyiért amit megbeszéltünk.
Az első tankolás megvolt 18700Ft volt . Elsőre néhány apró hiba tűnt fel, van néhány kiégett izzó, a csomagtér teleszkóp nem tart. A kocsi Németországban volt először forgalomba helyezve, és mostanáig ott teljesített egy hölgy birtokában szolgálatot.
Este amikor beálltunk a ház előtt a parkolóba a párom annyit mondott,hogy mintha egy nem is ebből a világból származna úgy kitűnik a többi kocsi közül. :)