Ma végre felkerültek a Matricák Michelangelójától rendelt vinnyetták .Sokat törtem a fejem ,hova kerüljön a registered matrica ,végül a hátsó oldalablak nyert.
Pár hete rendeltem pár bizbazt a Fiat Kelet-Pestből. Ezek ma beépítésre kerültek.
Üzemanyagszűrő tartó konzol ,szélvédő sarkánál lévő műanyagok ,hátsó ajtóba való gumi.
Konzol:5212 ft Szélvédő oldalcsík :4505 ft Kartámasz betét:2816 ft
Tegnap kútnál lecsapattam ,de nem lett szép ,ezért ma olajcsere után elgurultam egy cimborámhoz ,hogy alaposan lecsutakoljam Bocit. Igy már szép lesz ,igaz holnap estére retkes lesz megint ,mert vár ránk egy laza 700 kilóméteres etap Ausztriába.
Ma sor került az olajcserére. Selenia 5w-30 wr pe olajjal ,Ufi olajszűrővel. A levegőszűrűt nem tudtam kicserélni 2db csavar nem akart kijönni a légszűrőházból. Lökhárítót nem volt kedvem leszedni. Majd hamarosan megcsinálom. Fény derült pár tennivalóra. Ereszti az olajat a főtengely szimmeringnél.Majd a vezérlés csere alkalmával ezt orvosolni kell .Az alvázvédelmet is kicsit meg kell babusgatni ,sok helyen le van horzsolva a festék ,gondolom párszor felült valami fekvőrendőrre.
Kilóméter állás: 121100
Az autón nyári gumik voltak,azokkal mégsem vághatok neki a télnek ,ezért legurultam a Lurdy ház mélygarázsába ,a kedvenc gumisomhoz .Felkerült a 4 db Michelin Alpin A4 . Egyúttal szemrevételeztem a fékek állapotát.
Ferrari múzeum látogatás ,Ferrari tesztvezetés .A hazafele úton egy kis kitérő Velencébe.Ez volt az én évvégi benzingőzös kirándulásom :)
Mivel a nyomatékváltóm hibátlan ,ez kerül vissza a kocsi alá.Viszont nagyon retkes volt. Ezért megbabusgattam kicsit .Csodát tud tenni a Brigéciol ,meg a féktisztító ,egy fogkefe hathatós segítségével. :))
Talán ha nagyon unatkozni fogok ,még le is fújom valami festékkel,de már így is jól néz ki
Tegnap leszereltem a karbikat , a hengerfejet ,a kipufogót ,meg minden egyebet ,mert úgy gondoltam ,hogy csak a motort szedem ki, a váltót nem .De végül meggondoltam magam ,és a váltóstul való kiszedésre szavaztam.Ez csörlő hiányában nem volt tul egyszerü ,de megoldottam testvérem segítségével. A motor-váltó kombót leengedtük az aknába ,és utána egyszerüen letoltuk róla a kocsit.Elképesztően néz ki a hármas henger dugattyúja!
A kocsi eleje meg terepjárós magasságokba emelkedett a motor-váltó súlya nélkül .:DD
Pár hete otthon héderelek egészségügyi okok miatt .Unalmamban sort kerítettem a kocsi kulcsának szépítgetésére,Darabokra szedtem,kisikáltam kivül-belül. Raktam bele új elemet is ,hogy az örök világosság fényeskedjék néki! :))
1
607