Mutasd

>> Szerviz2014-02-09

Elérkezett a műszaki ideje. A műszakin kívül sajnos volt még pár más dolog is amit meg kellett csinálni.
Ki lett cserélve az utolsó még ki nem cserélt első lengőkar.
Meg lett csinálva az a kis koccanás eredménye.
így jött ki a végösszeg.

 
>> Szerviz2013-10-20

Az utolsó nagyobb szervíz után nem maradt abba az olajszivárgás a kormányműből annak ellenére sem, hogy a kormánymű ki lett cserélve.
Szerencsére az egyik jó alfás barátom ajánlására találtam 1 jó szerelőt. a végén kiderült, hogy szerencsére nem az új kormánymű volt rossz hanem az abba kapcsolódó alumíniumccsövek...
Hála a régi szerelőm figyelmetlenségének....

 
>> Szerviz2013-09-21

Újabb olajcsere lett esedékes, ami végül sokkal több lett...
-2 első legőkar
-Kormánygömbfej
- Tengelycsonkanya
-olaj+szűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
- Hajtóműolaj
- Futóműállítás
- Kormánymű....
Nem a költségekkel volt probléma hanem inkább azzal, hogy a szerelőm egyszerűen nem törte magát azért, hogy megcsinálja a kocsimat. Ezért a szerelés elhúzódott több mint 7 hétig. megérett az idő a szerelőcserérehez.

>> Szerviz2013-03-09

A rutin szervíz kicsit másként alakult mint gondoltam. Az volt alapban betervezve: olajcsere, fékfolyadékcsere, bal első felső lengőkar. azt miután volt ideje átnézni a szerelőmnek akkor kiderült, hogy kicsit többről van szó. Mégpedig: generátor és szervószívattyú csere.....
Nagy nehézségek árán (alkatrészbeszerzés, mivel a generátor(78000Ft) és a szervószívattyú (130000Ft úgy hogy a régi vissza lett küldve a a gyárba felújításra különben 168000Ft lett volna) használt gyárilag felújított alkatrész került beszerelésre a kocsiba. úgy alakult, hogy ismét 1 elég szép kis összeg (alul) jött ki a munkadíjjal együtt.
De hát a gépnek mennie kell....
:)

 
>> Szerviz2012-09-01

hát már esedékes volt az olajcsere, úgyhogy elvittem szervizbe. Az általános dolgok mellett még utánnanézettem miért is füstől a kocsim mostanában. Ki lett cserélve az olaj+olajszűrő, levegőszűrő, pollens űrő. A füstölés oka az volt, hogy ki volt jukadva az intercoler csöve. Átnézettem a futóművet és a fékeket is. a következő olajcsrénél esedékes lesz a bal első felső lengőkar.
A füstölés teljes mértékben megszünt még alacsony fordulaton is!!!!

 
>> Szerviz2012-04-03

Az előző szervíznél elmaradt a Szolenoidszelep cseréje, mert teljesen kiment a fejemből. Amit még meg akartam nézetni az a kuplung volt ami az én leírásomban elég karcos volt főleg bemelegedés után. Átnézetés után sajnos kiderült, hogy nem a kinyomócsapágy csak... Nem sokat vaciláltam és kicseréltettem az egész kuplungot lendkerékkel, kuplunggal, kinyomócsapággyal együtt. szóval kicsit megugrott a költségkeret. De a változás szinte leírhatatlan a kuplung az tényleg leírhatatlan. A szolenoid cseréje viszont a motor hangján és járásán dobott iszonyat nagyot.

 
>> Szerviz2011-11-11

Végre ki lett cserélve az EGR ami már nagyon esedékes. az egész egybe lett kötve 1 olajcserével.

 
>> Szerviz2011-04-16

meg kellett már lépnem 1 újabb felülvizsgálatot a nagy orrbólogatás miatt. Már nagyon elegem volt belőle. Mint kiderült az első keresztmerevítő volt galyra menve. A csere csak a gyári alkatrésszel semmi kókányolás. Hazafele leírhatatlan volt a változás. Nagyon nagy mértékben növekedett a stabilitás és az úttartás és ami a lényeg a bólógatás megszűnt.

 
>> Szerviz2010-12-10

turbócsőcsere+EGR tisztítás+ olajcsere

 
>> Tuning és extra2010-05-14

Eljött az eddigi utolsó extra ideje , a fóliázásnak. Jóbarátom tanácsára 1 Mosonmagyaróvári céghez ( Szabófólia) jelentkeztem, be 1 nagyon fontos indok miatt. Mégpedig azért, mert olyan technilával teszik fel a fóliát a kocsira amihez nem kell szétbombázni a kocsit. Kicsi késéssel érkeztem, de szerencsére 3-an álltak neki feltenni az ablakokra. CSak dicsérni lehet őket mert nagyon profin és ami nem utolsósorban hamar megcsinálták a kiválasztott ablakolkat. A végén még a szélvédőmből is kivetettem velük 3 nagyobb kőfelverődést.