A story hosszu es nem minden publikus...Csereljuk a 4db hatso keresztartot
Update: Ebbol ketto lett cserelve!
Kulon post reszletesebben:
A nyar vegere szantam kis idot a kocsi alvazara es mivel volt egy barom aki meghuzta igy ujra kellett MOT(kotelezo szervizelni) akkor mar rendbeteszem es felteszek ra kuszobot is.
Szerintem jobban vedi az autot ha van kuszobspojler.
Alul ahol ertem drotkefevel es furogeppel kefe fejjel alaposan letisztitottam, letoroltem,
jobb oldali kuszob felelmetesen rossz allapotban volt. Kepet alig csinaltam sajnos, eleg tanulsagos, hogy idoben kell lepni, mert aztan szetrohad.
Ahol tudtam kifujtam Al-Zn spray-vel meglatjuk mi lesz aztan kuszoboket es bolcsoket amit meg tudtam Hammerite 2x.
Alvazat alvazvedovel 2x
Nagy kaland volt.
Nem voltak hegesztett fulek a kuszobon igy patentok nelkul raktam fel. Mar ragaszto nelkul is szepen allt, de azert Tiger seal(rugalmas) kell es nagyon patent.
Ezt is megertuk. a parkoloban a kocsiba ulve egy nagyon ugyes angol sikeresen meghuzta az allo autot mikor o kifele tolatott a helyerol.
Szerencses vagyok, mert olyan 80-90% ban az emberek ilyenkor elhuznak es nem tesznek semmi elerhetoseget a kart szenvedett kocsira.
Felirta egy lapra a nevet es cimet valamit telefonszamot es a biztositoja nevet, ennyi.
Bocsanatot kert es elment. Ennyi itt a menete, ha megegyezessel sikerul rendezni.
A kocsit elvittem szemlere es gazdasagi totalkarosnak allapitottak meg a folyamat annyi,hogy kapok egy arat es egy roncsdijat, amiert a kocsit elviszik megsemmisiteni, na en ezt nem kertem, inkabb megcsinalom,igy csak majdnem a 3xveteli arat kizettek ki, csak ujra kellett MOT(vizsgazni) csinaltatni
Csatolok kepeket..igazan nem szornyu, csak kurva bosszanto, ajtot fogok cserelni, de elotte megnezem mennyire lehet polirozassal javitani, ugyan a horpadast sehogy….
199000 miles
Feltengelycsuklok Metelli job es bal
Hosszbordas feszito INA es szijcsere Bosch
Bal elso kerek csapagya teljesen megadta magát, aztán a bal hatsó is. Nagy kaland volt a szerelése, főleg a hatsónak. Mert specialis szerszammal kellett levenni a csapagyat a csapagyvedorol nem beszelve, ami szinte rarohadt a tengelyre.
Ha már javitás akkor a hatsó féket felújító készlettel(o gyűrűk,gumi harang) megcsináltam. Az utak teli sozasa nem tett jot a csapagynak es a pineknek az egyik teljesen beallt.
Féktárcsa csere kesőbb, de fékpofák cserélve és szilikonnal a pinek lekezelve a féknyeregben. Volt sárga és kék festék és kicsit elragadott a hév...pffff
Mostmár a másik oldal marad csak.
Miles 197e
Gyönyörű SW nem lehetett kihagyni.
MOT n hibátlanul átment.
5W4O full synthetic olaj és olajszűrő csere. Levego sz., pollen szűrő, diesel szűrő csere
166e miles
Kalaptartó roló javítása. Visszapillantó tartó javítás, festés. Tetőcsomagtartó javítás, festés. Akkumlator tetején a biztosíték ház cseréje.
Nagyon jól húz a verda, öröm vele száguldozni.
Oszinten nem tudom, miert vettem meg.
Meg egy nyugnek talan. Es mert szep.
Mileage: 156.000
Olaj 5,7 liter 5w40 es olajszuro, levegoszuro csere.
196500 miles
Vegre ez is megvan uj kettostomegu lendkerek es uj kuplung.
A hatuluto itt is elojott ...csak angol autoszerelot tobbet ne... az olaj folyik, meg kell keresnem, hogy honnan. Valamint a feltengely gumiharang lyukas a jobb oldalon, az is csere lesz
154000miles