Tagok >> Settantacinque >> 75 2.0 Nord >> Blog
- Típus:75 2.0 Nord
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1986
- Színe:Alfa Rosso 530
Első összetartás+utánfutás állítás! Egy másik autó lett, lett pl. kormányvisszatérítő erő :)
Új tömítéskészlet beépítve a kormányműbe, új alacsony nyomású és nyomócsövek. Szivárgásmentes és jó lett a szervo :)
Illetve újszerű. 1db apró lyuk volt rajta, amit foltoztam. 75-ös szinten ez felér egy csodával.
Fel volt emelve az autó az égbe', gondolom rendszeresen rossz úton jártak vele. Így már nincs semmi bajom az esztétikájával, illetve lehet placebo, de az úttartását is jobbnak érzem. Kormányműcsere után futóműállítás következik.
Vadonatúj került beépítésre, megelégeltem a gyári újítgatását.
1200 km az új motorban, olajcsere. Total 10W50+szűrő.
Vezetőoldali ülés csere kiülés- és szakadásmentesre, azonos kárpittal.
Variátor kapcsoló pótlás: műkődik a szívóoldali változtatható vezértengely :)
2db hátsó kerékcsapágy cserélve
Gyári új légszűrő előmelegítő csappantyú
Új alu előmelegítőcső
Nem volt megfelelő a végnyomás az új motorral. Ezért emelt kompressziós dugókkal próbálkoztam. Bejáratás folyamatban, műszaki pedig pipa lett közben.
Rozsda és karcmentes lámpabelsőt kapott :) És persze az elmaradhatatlan sárga színezőbúrás Tungsram H4 izzókat.