Mutasd

>> Szerviz2024-03-29

Mikor a kipuffogót csináltam észleltem, hogy az egyik stabilizátor porvédője totál tönkrement, a másik jó állapotú volt, de más fajta. Így zavarta a szemem és cseréltem párban Febire. Ami fura, hogy elég feszes volt a kiszakadt porvédős is, a másik meg főként. Na mindegy , nyugodtabb a lelkem :D

Kicseréltem a stabszilentet is, nem volt vészes állapotban, de a cseréje nem vészes így ha ott matattunk, cserélve lett.

Le lett festve a stabrúd visszaszerelés előtt.
Haladunk tovább :)

 
>> Szerviz2024-03-09

Mivel voltak üzemanyag ellátás problémára utaló jelek ezért rendeltem egy magnetti marelli üzemanyag szivattyút és egy új szűrőt.
A szűrőhöz kapott réz alátétekkel spriccelt a benzin. Febinél azért ez nagyon nem megszokott. Szerencsére van réz alátét szettem, kicseréltük, jó lett.

Az AC-t kijátszani jó buli, hátsó üléssor ki, fedél le, aztán jöhet az egység .
Nyilván egy coupéba kuporogni remek, főleg, hogy mindig kell valami ezért ki-be mászni csodás 🤯😁

Mivel itt komplett egységet nem lehet kapni (felesleges is lenne cserélni) , csak a szivattyút cseréltrm. Mikroszűrőt, és az egység alját kitisztítottam, valamennyi kosz volt benne, de szerintem még bontatlan , 29éves ahhoz képest oké.
Hamar felkapta az anyagot, semmi sem folyat, haladunk tovább.

Ja, a kipuffogón lett igazítva még.

 
>> Szerviz2024-02-25

Kiírattam a motorvezérlőből az immot , mert vagy 1.5 hétig szívtam miatta. Remélem többet nem lesz ilyen jellegű probléma vele.

 
>> Szerviz2024-02-25

Felkerült az olajszűrő sandwich ,hogy olajhőfok és olajnyomás mérőt tudjunk bekötni. Ezzel egyidejűleg megkapta az Motul 10W60-at.Bosch szűrővel.

165.050km, ergo 1300km-t ment az előző 10W50 Total Racing-el amit szinte pontosan 1éve cseréltem.

Rákerült a biztonsági övcsat is az OMP kagylóra, vagy 1.5hónapja rendeltem meg...
Elkezdtem összerakni a belsejét, de még mindig vannak anomáliák az autóval ,szóval pályára még nem áll készen.

 
>> Szerviz2024-02-06

5 éve van nálam, még én is ezzel vettem, ki tudja akkor mennyi idős lehetett. Elkezdett szarakodni, még azért indított, de inkább kapott egy ugyan ilyet. Bizonyított!
A régit feltöltöm és megörökli a 146.
Az akkus cégnél a melyiket vegyem Exide vagy Banner-t egyértelműen ezt ajánlották. Kíváncsiság képpen kérdeztem rá.

72Ah, 650A 35.000ft volt.

 
>> Szerviz2024-02-01

Önindítót levettük, mert indítás után fémes hangja volt valószínű lassan húzott vissza a bendix . Szétkaptam, kitakarítottam, megcsiszoltam a kommutátort, újra zsíroztam a fogaskereket, le homokszórtam és lefestettem (ezeket már sajnos nem fotóztam)

Kihúztuk a féltengelyeket, kerestük az erős gyorsításkor rázás okát. A belső csuklók be voltak már rágódva. Mindkét oldal csere, FAG szett került bele, zsírral, új porvédővel, bilincsel.
Külső csuklók jó állapotúak, így azt nem cseréltem. A gumiharangot is pár ezert km-el ezelőtt cseréltettem, újszerűek.

Haladunk tovább. Szívás van vele ezerrel, ha megoldódik , jön a post külön.

 
>> Egyéb2024-01-17

Belekerült az autóba a Motul RBF660.
A különbség jól látszik a régi és új között. 5éves 10.000km-t használt Textar fékfolyadék.
Felkerültek a semi slickek TW100-as.
Vezérműtengely jeladót cseréltük, a hiba nem szünt meg -hurrá-
Egy ezer éves bukót kicsit a kocsihoz szabtam, jó móka volt :)
Folyt. köv.

 
>> Tuning és extra2023-12-22

Jövőre vannak terveim az autóval.
Szerettem volna venni valami veretős autót, főként japán vonalon, de nem igazán találtam megfelelőt, így elővettem a garázsból, hogy ha már van, akkor használjuk :)

Első körben 4db semi-slick gumit vettem a HubDyno Budapest-től, nagyjából mindenki onnan veszi a verseny gumikat. Driftesek, szlalomosok, pálya autósok.
Utána jött az OMP Homológ kagyló ülés, OMP pedálok, üléshez konzol.
(mind vadi új, nem érte meg használtan venni, alig olcsóbb)

Padló szőnyeg ki kárpitozva ha már jöttek az ülések, az OMP pedálokon a logot meg kifestettem sárgára, szolidan.

Pedálok, ülés bent.
/2 nap szívás/

Még sok dolgot szeretnék megcsinálni az autón, de idő van még bőven.
Már rakom össze az alkatrész listát, verseny fékfolyadék (Motul RBF660 325celsius), gyertyák, féltengely csukló, 10w60 olaj stbstbstb...

A leggyorsabb biztosan nem, de nagyon szép és különleges autó lesz a pályán 😁

 
>> Esemény2023-10-10

Téli álom előtti utolsó gurulás 😁
Várpalota , Thury-vár.
Köszönjük, hogy helyet kaptunk a kiállított autók között. 🤝
Alfa Romeo, Ferrari, Maserati, Lancia, Fiat. Frankó veterán kocsik, szép idő! Korrekt lezárása a szezonnak!

Forgalomból ideiglenesen kivonva. 2024.03.01-ig :)
100-as benzinnel megtankoltam, gumikat túlfújtam, a gyors áramtalanító saru is eltekerve (frankón működik) 3-4 hetente azert el szoktam inditani, illetve néha gurulok is vele, fékeket átmozgatva, stb.

 
>> Esemény2023-09-02

Kiugrottunk Ausztriába egy Olasz autó találkozóra. Alfa, Fiat, Lancia, Maserati, Ferrari. Volt minden. Penge, igényes autók! Nagyon frankó helyszín, 300km-es etap, az autó most (is) jól viselkedett. :)