Tagok >> SanyiJTD >> Spider / GTV 2.0 TwinSpark >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TwinSpark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Giallo Zoe
Hátsó kerékagycsapágyak és első fékbetét cseréjét eszközöltem. Pár poliuretán szilent lesz a következő a hátsó futóműben. Március 1-től jön vissza forgalomba :)
Vissza a száraz garázsba!
Olaj, olajszűrő kicserélve.
Stabilizátorok elöl kicserélve, és a kormány gömbfej is. Az axiálhoz nem tudom ,hogy tudnék bölcső bontás nélkül hozzáférni, szóval azt nem cseréltem ki (alkatrész megvan) valamikor kénytelen leszek megejteni.
161.900km
Kemény 2800 km-t volt az olajban.
Lekerült a régi nyomtáv, azt megkapta a GT, és kapott nagyobbakat.
Hátsó nyomtáv +5mm, és végre aluminium. :)
Első képen még a kisebbik van, bár képen nem látszik különbség.
Télre elrakva, forgalomból ideiglenesen kivonva.
Utolsó gurulás szép környezetben szép képeket készítve :)
Nagyjából 3000km-t mentem vele idén.
Zárhíd burkolat ez talán...?!
Mindegy is, kezelésbe vettem,mert eddig nem volt hozzá kedvem.
Eléggé oxidos volt, pattogott le a festék róla, jó ronda volt, valaki már kókányolgatta. Elötte képem nincs. Fémig kellett túrnom az egészet, 2óra vakarás után nyilván főként magamat szidtam ,hogy minek kezdtem ebbe bele :) Cink alapozó után mattfekete lett, és visszaszereltem.
Műszaki pipa, és ha már műszakira ment, lett egy új adatlap kiállítva amivel a színét áttudtam íratni sárgára. Nyilván nem ment ez sem egyszerűen, nem szeretek "magyarországozni" ,de ez tényleg egy vicc. Első körben szerintük ez egy Alfa Spider, majd mikor visszamegyek,hogy ez nem kabrió, akkor még nekik áll feljebb,hogy megmozduljanak és kijavítsák a rendszerbe.
Nagy nehezen lett új forgalmi is, és a vizsga :
2022.09.11-ig érvényes.
Átkerült a 147ről a GTA felni a GTV-re. A 18-as GT felni szett eladásra kerül. Elötte újra lettek fényezve grafitról ezüstre. Valami ford színt választottam, meg kapott még jó sok fehér gyöngyházat bele, szép szín. Elöl 15mm hátul 20mm nyomtáv van jelenleg. Ahogy nézem hátra elférne még több is, de egyelőre így marad. Amúgy tetszik, brutális a 330-as fék a 17es felni mögött. :)
Tekintve ,hogy a GSP csapágyak 1000km után elkezdtek búgni, és 2hónapja garanciába csücsülnek, megunván ezt, vettem 2db csapágyat, és várom a csodát.
160200km-nél cseréltem.
A gyári ködlámpa foglalata ki volt törve. Nem igen használok ködlámpát, de az viszont idegesít ha valami nem működik.
Miutan kaptam egy pofátlan és egyben nevetséges árat egy pár ködlámpára egy embertől (aztán egy Alfa bontóstól 6-od annyiért is) végül mégis új projectorokat vásároltam ami modernebb, szebb, erősebb, és még annál az árnál is harmad annyi. Faragni pedig jó :) Vásároltam hozzá vízzáró csatlakozókat is, melyeket forrasztottam, zsugorcsöveztem. Jó lett volna ha találok kadmiumsárga verziót , de olyat nem találtam.
A képen az index/ helyzetjelzőt elfelejtettem vissza dugni, később feltűnt :D
Az egész project 3500ft-ba került. 😁✌️
A fényszóró projectorba van 4300K-es ledem is, de azt túl modernek találtam, így 3000k-s sárgát is vettem, jelenleg azzal járok.
Párom szerint olyan, mint egy trabant 🤣
Sajnos az idei szezonra elillant a klímagáz.
A kompresszoron észrevettem a zöld festék nyomait, valamelyik O gyűrű volt a ludas a 3ból. Kicseréltettem mindhármat, persze nem ment zökkenőmentesen ez sem, a spiáter amire csatlakozik a klîmacső eltört. Vadászhattam másikat...
Fel lett töltve most megint jól teszi a dolgát.
Mivel van ózongenerátorom így egyuttal már itthon ki is fertőtlenítettem a klíma rendszert, és megtankoltam 100-as benzinnel.