Tagok >> SanyiJTD >> Spider / GTV 2.0 TwinSpark >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TwinSpark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Giallo Zoe
Önindítót levettük, mert indítás után fémes hangja volt valószínű lassan húzott vissza a bendix . Szétkaptam, kitakarítottam, megcsiszoltam a kommutátort, újra zsíroztam a fogaskereket, le homokszórtam és lefestettem (ezeket már sajnos nem fotóztam)
Kihúztuk a féltengelyeket, kerestük az erős gyorsításkor rázás okát. A belső csuklók be voltak már rágódva. Mindkét oldal csere, FAG szett került bele, zsírral, új porvédővel, bilincsel.
Külső csuklók jó állapotúak, így azt nem cseréltem. A gumiharangot is pár ezert km-el ezelőtt cseréltettem, újszerűek.
Haladunk tovább. Szívás van vele ezerrel, ha megoldódik , jön a post külön.
Belekerült az autóba a Motul RBF660.
A különbség jól látszik a régi és új között. 5éves 10.000km-t használt Textar fékfolyadék.
Felkerültek a semi slickek TW100-as.
Vezérműtengely jeladót cseréltük, a hiba nem szünt meg -hurrá-
Egy ezer éves bukót kicsit a kocsihoz szabtam, jó móka volt :)
Folyt. köv.
szerk. : cserélve lett 8db gyújtógyertya is.
Jövőre vannak terveim az autóval.
Szerettem volna venni valami veretős autót, főként japán vonalon, de nem igazán találtam megfelelőt, így elővettem a garázsból, hogy ha már van, akkor használjuk :)
Első körben 4db semi-slick gumit vettem a HubDyno Budapest-től, nagyjából mindenki onnan veszi a verseny gumikat. Driftesek, szlalomosok, pálya autósok.
Utána jött az OMP Homológ kagyló ülés, OMP pedálok, üléshez konzol.
(mind vadi új, nem érte meg használtan venni, alig olcsóbb)
Padló szőnyeg ki kárpitozva ha már jöttek az ülések, az OMP pedálokon a logot meg kifestettem sárgára, szolidan.
Pedálok, ülés bent.
/2 nap szívás/
Még sok dolgot szeretnék megcsinálni az autón, de idő van még bőven.
Már rakom össze az alkatrész listát, verseny fékfolyadék (Motul RBF660 325celsius), gyertyák, féltengely csukló, 10w60 olaj stbstbstb...
A leggyorsabb biztosan nem, de nagyon szép és különleges autó lesz a pályán 😁
Téli álom előtti utolsó gurulás 😁
Várpalota , Thury-vár.
Köszönjük, hogy helyet kaptunk a kiállított autók között. 🤝
Alfa Romeo, Ferrari, Maserati, Lancia, Fiat. Frankó veterán kocsik, szép idő! Korrekt lezárása a szezonnak!
Forgalomból ideiglenesen kivonva. 2024.03.01-ig :)
100-as benzinnel megtankoltam, gumikat túlfújtam, a gyors áramtalanító saru is eltekerve (frankón működik) 3-4 hetente azert el szoktam inditani, illetve néha gurulok is vele, fékeket átmozgatva, stb.
Kiugrottunk Ausztriába egy Olasz autó találkozóra. Alfa, Fiat, Lancia, Maserati, Ferrari. Volt minden. Penge, igényes autók! Nagyon frankó helyszín, 300km-es etap, az autó most (is) jól viselkedett. :)
Pápai taliról hazafele kicsit lendületesebben haladtam. Másnap furcsa hangja volt, gondoltam, hogy kilyukadt a dob, számoltam már vele.
Nem bánkódtam, mert évekkel ezelőtt egy kipuffogóssal kivetettem a nagy dobot, akkor kiváltotta egy csővel aminek a közepén lett egy hegesztés. Általában nem látszott , de az autó mögé guggolva igen. Baromira zavart.
Rendeltem egy MTS (made in italy) hatso dobot, a középdob is ilyen, kb 5éves, hibátlan.
Már kibontás után szörnyülködtem azon a végen amit ráhánytak, mert másképpen ezt nem lehet nevezni.
Felpróbáltam, minden tökéletesen passzol, kivéve a hátsó vég. Katasztrófálisan áll, azt leszámítva, hogy ocsmány.
15perces munkából így lesz 4 óra alfacity előtt 1 nappal.
Akinek nincs aknája és Co2 hegesztője az ilyenkor mit csinál???
Vicces. Kettőből csináltam egyet. A hangja halkabb valamivel, de nem is bántam, hogy most egy fokkal gyáriasabb lett.
Elgurultunk Cityre is, szokásos barátokkal összeülés, bandázás, de este húztam haza a családhoz :) 300km-t begyűjtöttünk az órájába 😁 Talán összejön idén az 1000km 🫣
Olajcsere Total Racing 10w50, friss műszaki, friss 100-as benzin. Vissza a garázsba :D
Olajcsere : 163700-nál.
5 éve van meg, 9000km-t raktam bele, ezalatt 4x cseréltem olajat :D
Zanzásítva : Hátsó lengőkarok nem kaphatóak, csak az ebeyen 112ezer forintért (pár), ezért a szilenteket poliuretánra cseréltem, melyet Lengyelországból rendeltem.
Szerencsére van présem, meg volt hozzá egy kis szabadidőm végre.Minden csavar gyönyörűen oldható :)
A két szélső szilent volt nagyon tróger állapotban, de az összeset kicseréltem. Alkytonnal lefestettem a lengőkart, és visszaszereltem. A kerék semmit nem mozdul, frankó lett.