Kicsit átalakítottam a lámpám (megint).
Mivel hiába a projector, és abban a xenon semmit nem láttam vele akár, hogy állítgattam ezért minek kockáztassak átalakítottam halogénre, a refibe viszont raktam 55W-os xenon szettet, ez az erdő között nagyon jól jön, évek óta így használom az autóim.
Ha már szétszedtem kapott szélességjező, avagy USA modult, eddig nem tudok ilyen 156-ról amibe lenne.
Van eredeti Californiai rendszámom, veszett jól néz ki vele az autó szerintem. Kár,hogy ilyen ocsmányak a magyar nagy dög rendszámok... Ez van.
Szerk. Kikötöttem az angyal szemeket, nem tetszettek, vissza lett csinálva gyári helyzetjelzőre, és kivettem az USA modult is ideiglenesen.
Minden esti autózásom gyertyafényes volt, és itt most nem a terülj-terülj asztalkámra kell gondolni, meg a csinos leányzóra az oldalamon ,hanem a lámpáim fényereje egy gyertyáéhoz volt mérhető körül-belül.
Beállíthatatlanok, az autó elött 2m-re elhaladó hangyákat kiválóan észleltem éjjel.
Ennek felelősei, az új, utángyártott DEPO lámpák, amibe új kora óta nem működnek a helyzetjelzők (se a led, se a halogén) , beállíthatatlanok, max állásba is a kocsi elé világít. Rendesen féltem közlekedni este az autóval...
Ennek véget kellett vetnem, 4 lámpából csináljunk 2-t.
Az új lámpákon a "búra" tökéletes volt 0 perces kora óta fóliázva volt, így azt szerettem volna átműteni a gyári CARELLORA. Sikerült is, a végén beleapplikáltam a hónapokkal ezelött megvásárolt xenon szettet is a refibe, itt az erdő között rengeteg a bambi...
(Nem azért nem került be a xenon ,mert lusta voltam, hanem mert állandóan gond volt a gyári kábeleivel, de karaktert erre az ügyre többet nem is ütnék le, mert biztos vagyok benne ,hogy valami szívbaj elvisz így a 20-as éveim elején... :D )
A xenon izzó se fért bele a gyári helyére, kicsit kellett fúrni faragni, megszoktuk már...
Végülis össze állt, a lámpafóliát le kellett szednem ,mert annyira nem "lájkolta" a 180fokot a sütőben, vagy fél óra volt lesikálni a lámpáról a ragasztót, frenetikus kikapcsolódás, próbáljátok ki. (ne!) :D
Persze rakok rá másik fóliát ,csak épp nincs. Azt a pár napot kibírja talán :P
A xenon 6000kelvin színhőmérsékletű, a tompított Osram Night Breaker +
Konklúzió : Látok éjjel is !
Le lett fóliázva a szép új első lámpa.
Védve van most a naptól is, meg a kavicsoktól is, meg már nem annyira króm végre :)
Füstöt kapott, nem feltűnő, szerintem nagyon jó lett ;)
Szokott lenni nálam minden féle fólia ha valaki kedvet kapna, de perpill most elkapkodták!
1. kép : a különbség. -bal gyári, jobb fólia-
2. kép : Gyári
3. kép: Füst
Történt,hogy kitaláltam ,hogy meglakkozom a lámpáim, mert már kívül és sajna belül is matt volt. De ha már lakkozom ,legyen kicsit extrább, kapjon kék gyöngyházat.
Meg is történt a csiszolás, maszkolás, kék gyöngyöt felfújom, majd meglakkozom. Tele van hajszálrepedéssel a lámpám, meg fehér foltokkal. Na fasza, jobb volt,mint lett, ahogy a mondás tartja.
Ma vettem új lámpákat, mert a lakkozást is csak végső elkeseredésembe csináltam.
Hozzáteszem a kék gyöngyház világbajnok ötlet volt (szerintem) no mind1.
Most krómos lámpát kapott, elegem van már a fekete belüből, a fél társadalom olyannal futkoz, ( na meg drágább is volt az ) ,ez kap majd egy lámpafóliát, és öröm bódottá!
Szombaton lefóliáztam a hátsó lámpáim.
Füst színűt kapott.
Nem most csináltam először a Puntom is levolt pirosra, majd feketére.
Attól függetlenül 'opás, és még van mit gyakorolni, de egész korrekt!
Teljesen jól átvilágítja a lámpa, és az index is sárga marad.
(Piros fóliázás esetén pirosan villog)
A fólia ebayről van ,de itthon is beszerezhető! Lámpa fólia néven keresd!
Létezik már sok féle :piros,sárga,kék,pink,átlátszó,füst,fekete ....
Nekiálltam ma felpolírozni az igencsak bemattult,mondhatni ronda első lámpáimat.
Nagyon oda voltak szegények, meg pattogott le róla valami réteg is.
Fogtam, vizben 800al megcsiszoltam, majd 1200-al , majd 2000 , aztán már csak a polír kellett neki!
(ha valaki nekiáll mindig jó vizesen dolgozzon,mert a porszemcsék megkarcolják a felületet)
Lényegében tisztába voltam a technikával,csak nem tudtam, hogy mi az a szemcsefinomság amire le lehet menni, amit még kihoz majd a polír!
Szabeee kollégával hamar egymásra találtunk, mondta ,hogy 800-al nyugodtan kezdhetek.
Miután megcsiszoltam , áttöröltem a felületet és géppel felpolíroztam!
Na itt jön a csavar :
Nem ám méregdrága 3M pasztával, nem spéci lámpára valóval :
Lidlbe vettük 800ft körül ha jól emlékszem,mondom majd ezen letesztelem :)
Tökéletes lett,meg is lepődtem.
Átmentem rajta carsystem-es pasztával is, hátha jobb lesz ,de ugyan olyan szóval tökéletesen megtette a hatását az olcsó is.
Beszéljenek helyettem a képek:
(elötte képet nem csináltam,de a másikat lefotóztam kb az is olyan)
u.i. (Következő ,hogy szétszedem és kifestem a belsejét, meg erősen gondolkozom egy füst lámpafólián is)