A futóművesnél azt mondták cseréljek gömbfejet, aztán guruljak vissza, mert a többi oké. Így is lett. A kontra anya jobban be volt rohadva,mintha rá lett volna hegesztve. Szétvágtam, leműtöttem, újat kapott, megjárattam, mindent zsírral raktam össze, ahogy kell. Így leírva ,de mocskos egyszerűnek tűnik. Rohadtul nem volt az. A futóműves nem is szívott vele.
Ez is megvan .
Jó ideje világított az izzó hibajelző a műszerfalon.
A csodás kínai ledes helyzetjelzők égtek ki.
Erőt vettem magamon ,volt 2új jobb minőségínek bizonyuló ledes helyzetjelzőm ,gondoltam kicserélem. Beszerelés közben eltört. Wow, minőségi volt ez is.
Na gondoltam magamba jó lesz a sima izzó is, így vásároltam HELLA-t, meg 2db OSRAM sárga index izzót.
Kicseréltem ,persze a balos lámpát ki kellett szedni, ami ugye azt eredményezte, hogy a lökhárítót is levettem. De ha már levettem , kicseréltem a ködlámpa kábelkötegét, és a ködlámpába egy izzót (az is kiégett, hihetetlen). Szóval most fény áradat van.
Ha a motortérben matattam, kipucoltam a MAP senzort, meg egy csomó mindent befújkodtam kontakt spray-vel.
Mára ennyi.
Nem tervezett csapágy csere.
Hirtelen rohadt hangos lett, kapott tökéletes bontottat, ez kihúzza még jóideig, kompletten csonkállvánnyal cseréltettem, sajnos a rossz hír,hogy az ABS jeladóm tönkrement, így azt is kell vennem.
Az összeg munkadíjjal értendő.
Két féle verziót hallani!
- Cserélni kell átvezetőt ,hogy belehessen rakni FL kormányt.
- Semmit nem kell csinálni, csak felrakod és jó.
Na akkor most írásban is megcáfolom mindkettő állítást.
Átvezetőt nem kell cserélni , először én is azt hittem ,mert az FL kormányon felül, még az FL elötti kormányon oldalt mennek be a kábelek!
Viszont a kis műanyag gyűrűt benyomva forgatható, így abba az állásba rakod, ami neked jó.
Felraktam a kormányt, fú de happy, dugnám össze a kábeleket, de hoppá!
Aztán ,hogy lesz nekem dudám? Ugyanis az FL elöttibe nincs olyan csatlakozó (legalábbis nekem nem volt)
Tanakodás, gondolkozás, semmire sem jutottam, így egy kis segítségért szaladtam.
Hamar megállapítódott,hogy a gyári duda vezetékeit hova kell majd forrasztani a kormányra (ja, felmegy egybe, semmit nem kell csinálni......:) )
A nyomó érintkezők ,vagy nem is tudom ,hogy jellemezzem fém részéhez kell forrasztani. Nem mindegy hova, de ha nekiállsz, és próbálgatod ráfogsz jönni hol szól!
Onnantól kezdve nem nagy ördöngősség!
A gyári kábel ehhez a művelethez rövid, meg kell toldani. Nekem forrasztva, és zsugorcsövezve is lett ,javaslom mindenkinek elvégezni!
Jó pár óra, de végre fent van az FL kormány,és működik a duda is!
Kicseréltettem a jobb első kerékagyat ,mert felni cserekor észre vettem,hogy 5 csavarból 2 nem fogott. Biztos valamelyik agyatlan gumis hajtotta bele légkulcsal.
Nagyon örültem neki...
Most már fasza!