megjöttünk a szerelőtől:
- karburátorok szinkronizálva,
- kézifék javítva
- termosztát és hűtőfolyadék cserélve
- kipufogó megigazítva
alakul. konkrétan sosem volt még ilyen jó. :D
Jelentem, az OT után a műszaki vizsgát is sikerrel vettük, remélem újabb 5, viszonylag gondtalan év vár ránk.
megvan az ismétlés, jövő héten műszaki, aztán jöhetne 5 gondtalan év.
Mgjöttek a cuccok Lacitól, a benzincsöveket gyorsan le is cseréltem. Feldobtam 2 képet mi jött le és milyen az új, durva a különbség. Elfújtam egy doboz szilikont a gumi és műanyag alkatrészekre, csillog mint a Salamon töke :D
Holnap ha valaki nem ér oda OT vizsgára akkor én leszek a beugró, bár a koronavírus helyzet miatt már nem lett annyira sürgős szerencsére.
Hazajöttünk a festőtől, kijavított pár szépséghibát, de úgy néz ki a következő vizsgára meg új festés kell majd. Cserés az összes gumicső az üzemanyagrendszer környékén, csöpög a főfékhenger, elfáradtak a féltengely gumiharangok. Pár elektromos parajelenséget még megkeresek és készen vagyunk.
Torjay Laci küldi az ellátmányt, a jövő héten megy be a helyére minden, aztán OT vizsga, műszaki és lesz újabb 5 évünk. (Mondjuk elképzelni nem tudom mi mindent kellene cserélni ha igazán használatban lenne az autó...)
szereztem egy harmadik roncs fékrásegítőt, így a háromból sikerült összelegózni egy működőt, végre van rendes fékhatás! Be lett állítva a motor, egész tűrhetően megy. Már csak pár mutatót és visszajelző lámpát kell működésre bírni a héten. A jövő héten elmegy a festőhöz, pár harci sebet javítunk rajta amit a hosszú felújítás során összeszedett. utána már csak bele kell hajtani pár száz kilométert, ledobni az olajat és tényleg kész :)
Lassan itt a tavasz, kezdődhet a finomhangolás. Pár villamos fogyasztó még javításra vár, a fékrásegítés sem az igazi, azzal visszamegy a szerelőhöz. Utána már csak pár száz bejárató kilométer, egy olajcsere és tényleg készen vagyunk.
Hát összeállt, elmentünk, levizsgáztunk. 93%-ot kapott. Azért még a motor finomhangolás, futóműbeállítás, fékmérés és műszaki vizsga még hátravan. Aztán némi papírmunka és nyáron útrakelünk.
Mindenkinek köszönöm a segítséget, alkatrészeket, tippeket, szurkolást!
Lassan kész a beltér is. Pár képet csináltam, egész pofás lett. De amit ma felépítek az leomlik reggelre. Az összes műszer és visszajelző frankón működött amíg csak kábeleken lógott az egész. Betettem a helyére, elment minden...
A fék beragadt, szorul. A váltó rükvercben ragadt.
Ehhez képest, hogy néha kihagy egy henger már semmiség. Remélem csak a régi gyertyák miatt van, már megjöttek az újak.
Lehet szurkolni, hogy jövő szerdáig összeáljon!
Na most majd kiderül, hogy hányan olvassák a blogomat. Szereztem eredeti zöldkockás kárpitot :)