Tagok >> ChrisVaughn >> Blog
Túl vagyunk a harmadik olaj és szűrő cserén, a tárcsákat, betéteket és fékcsöveket is illő volt már cserélni, illetve ezzel együtt váltó és fékolajat is kapott, és 1-2 apróságot is, itt a lista. :)
-Xado 10w60 Rally Sport 5x1L motorolaj
-Tutela ZC75 2x1L váltóolaj
-Liqui Moly DOT4 - 0.5L fékolaj
-Elől Juratek tárcsa + Juratek betétek
-Hátul Brembo Max tárcsa + Mintex betétek
-Alco olajszűrő
-Alco levegőszűrő
-Bárdi saját márkás fékcsövek
Előző olajcsere: 147.346km
Jelenlegi olajcsere: 157.771km
Megtett út: 10.425km
Hátsó-első rendszámkeretet is cseréltem, fémre, a krómhatású műanyag hamar elpattant. Ali-Expresszről pedig rendeltem 4db alfás szelepsapkát, imbusz csavaros, lopásbiztos. :)
Költségek:
85-90k között, 46-50%-os kedvezményekkel.
A hátsó tárcsákkal először sikerült befürödni, nem az autóhoz valót kaptam, valahogy nem egyezett az osztókör. De jó fejek voltak és rossz szó nélkül cserélték a bárdiban.









Elérkeztünk a második olaj és szűrő cseréhez, kicsit későbbre terveztem, de úgy döntöttem megejtem. Gyári szűrők (Ufi) és gyári olaj (Selénia Racing 10W60) került bele. Az szettet Albáéktól rendeltem.
Előző olajcsere: 138.000km
Jelenlegi olajcsere: 147.346km
Megtett út: 9.346km
Ez bőven az előírt 20e km alatt van. A jövőben próbálom tartani a 12-14e km-es csereperiódust.
Költségek:
Selenia Racing 10W60 5L: 16990.-
Selenia Racing 10W60 2x1L (tartaléknak, utántöltéshez): 7780.-
Levegőszűrő: 2990.-
Pollenszűrő: 2990.-
Olajszűrő: 1990.-
Összesen: 32.740.-
Mindent magamnak cseréltem, így nem volt szervizdíj.



