Tagok >> ChrisVaughn >> Blog
Elérkeztünk a második olaj és szűrő cseréhez, kicsit későbbre terveztem, de úgy döntöttem megejtem. Gyári szűrők (Ufi) és gyári olaj (Selénia Racing 10W60) került bele. Az szettet Albáéktól rendeltem.
Előző olajcsere: 138.000km
Jelenlegi olajcsere: 147.346km
Megtett út: 9.346km
Ez bőven az előírt 20e km alatt van. A jövőben próbálom tartani a 12-14e km-es csereperiódust.
Költségek:
Selenia Racing 10W60 5L: 16990.-
Selenia Racing 10W60 2x1L (tartaléknak, utántöltéshez): 7780.-
Levegőszűrő: 2990.-
Pollenszűrő: 2990.-
Olajszűrő: 1990.-
Összesen: 32.740.-
Mindent magamnak cseréltem, így nem volt szervizdíj.




Megcsináltattam a kötelező, vásárlás utáni nagy szervit (még kicsit többet is). A következőket kapta az autó:
-vezérműszíj (Dayco szett)
-hosszbordás szíj (Continental szett)
-vezető és feszítő görgők (Dayco szett)
-vízpumpa (Continental szett)
-olaj (Selenia Racing 10W60)
-olaj és levegőszűrő (Knecht)
-pollenszűrő
-vezérlésmódosító
-hengerfejek felújítása (sikoltatás, szelepek, hidrotőkék, szimreingek cseréje)
-új hengerfejtömítés, szívósortömítés, hengerfejcsavar garnitúra
-olajteknő kitisztíttatása
137.100km volt az autóban vásárláskor.
138.000-nél nagy szerviz.
Össz. költségem 271.000HuF
Eredmény: gyakorlatilag új motor, 7literes fogyasztás (vidéken, nem országút!), jobb teljesítmény. :)
Új gazda, ezért úgy gondoltam ezeket mindenképp érdemes megcsináltatni.



