Tagok >> frusciante >> Blog
Enyhe bugassal jelezte a jobb hátsó csapágy hogy részéről ennyi elég volt. Párban cseréltük. Skf ment a helyükre.
Egyik tolatóradar szintén megunta a szakaszos mérést és úgy döntött feladja. Depobol megjött az utódja mire felszívta magát és most megint működik...🤷 Azért a kesztyűtartobol nem veszem ki. A műtétről kivételesen nem készítettem képeket mert szerelő csinálta és vette az alkatrészeket, a hazfelujitas most minden szabadidőmet leköti így most ezekkel amennyire lehet csak annyit foglalkozok hogy elviszem és kifizetem.🤷
A fényképek közt megtaláltam a július 10.ei olajcsere képeit. Szóval a 186.000es július 10.en volt elvégezve...😄
Az olajcseres blogokkal kicsit el vagyok maradva. Ha jól számolom 2 bejegyzést mulasztottam el...🤷😔 (176.000;186.000)Mindenesetre a jelenlegitől folytatom. Szóval összes szűrő (gázolaj is mahle )plusz olaj cserélve.
Jobb hátsó kerékcsapágy csere. Skf került be.
Csattogtunk így az alig két éves tárcsat csereltem. Contitech került be. A reginek látszólag egyébként semmi baja nem volt... A gumi is újszerű volt benne mégis a felső fém részt el lehetett mozdítani a gumin
Csabival rendeltünk a totallyalfatol shortsiftert. Beépítettem, leteszteltem és jelentem nagyon bejön. Sokkal rövidebb a váltógomb útja. Vége a málnakavarásnak! Lassan már csak az optikai dolgok maradnak...
Amióta megvettem a gépet volt egy kis súrlódo hang a valtobol. Ez a vége felé erősödött ezért úgy voltam vele, hogy addig szedjük le és nézzük meg amíg nincs nagy baj. Dzekhez vittem. Nyelestengelycsapagy és egy fokozatvalaszto volt elfáradva. Váltó teljesen szetszedve, összerakva, ujeapasztazva. Fotengelyszimeringnek nem volt baja de csereltettem ha már lent a váltó. Ebből Victor Reinz került a gyári helyére. Illetve kapott egy új kuplungszettet is ha már lent volt a váltó úgyis. Végeredmény hibatlan. Minden nem odaillő hang megszűnt. Kuplung vajpuha.
Az egyik cső hő hatására kicsit elkezdett tágulni. Nem szerettem volna ha vmikor vhol gondol egyet és elfarad. A gyári csövekkel egy árban volt a Twinznek egy szilikon szettje. Időtállóbbnak tűnnek mint a gyári úgyhogy ezt választottam. Otre elteszem a gyárit 😃
Korábban rendeltem gyári új légszűrőházat illetve hozzá minden kis konzolt, rögzítőt amiket külön kell megrendelni. Így minden csavar és anya is zsír új rozsdamentes. Legkésőbb 10.000kmenkent vagy évente úgy is szét kell szedni így egyszerűbb lesz a történet. Ha már ezt cseréltem a KN szűrő átesett egy tisztításon és olajzason. Ha minden jól megy legkésőbb jövő héten kedden megérkezik a twinztol a hűtés rendszer összes gumicsovet helyettesítő szilikon cső készlet. Már alig várom azok cseréjét. Ha az is meglesz elviszem az autokorbelekhez egy mérésre a gépet.
Beépítésre került egy wiechers első felső merevitö illetve cseréltem pár műanyag elemet a motortérben melyek elfáradtak az elmúlt 17 évben.
Olaj és szűrők cseréje. Mellette kuplungmunkahenger generator és feltengo gumiharangok cseréje. A szervizt Csöri végezte. Emellett bekerült a kocsiba egy toronymerevito illetve usbs töltő a szivargyújtó helyére. Csörinel azt kaptuk amit vártunk.