Tagok >> frusciante >> Blog
A váltó szerkezetben lévő kis rudat szemrevetelezes miatt szetszedtem illetve rendeltem hozza azt a ket műanyag gyűrűt gyarit. A rúd nem volt berohadva ahogy az a 6gangos 47-56-gt vonalon megesik... Sőt újszerű állapotban van a két gyűrű se volt gáz de ha már ott voltam csereltem a rudat grafit zsirral megkentem. Illetve a valto tetején lévő kemlelonyilasrol hiányzott a fedél ezt is rendeltem gyari újat. A kocsi mar vagy 2 honapja nem volt sehol kicsit jarattam a mocit...
Tegnap befejeztem végre a donor bontasat is... Rengeteg karosszéria elem illetve egy komplett belső és még sok apróság lett beszerezve tartaleknak... Sajnos sok dolog van amit már most sem lapni a gtahoz ujonnan úgyhogy be kell tarazni amivel csak lehet. Külső elemek közül csak első lökhárítóm nincs minden egyéb ami nem olxan mint a sima 47en spejzolasra került... Az ülésszettnek még nem tudom mi lesz a sorsa mert annyira szép állapotban van hogy lehet beteszem a kocsiba. Elkotyavetyelni biztos nem fogom sok helyet nem kér. Az egyik szettet ami nem lesz a kocsiba vagy beteszem a Q2esbe vagy sajnos csak el kell adjam fotelnek sajnalnam megcsinalni bár kétségtelen jól mutatna a nappaliban. 😎 Remélem találok rá olyan vevőt aki tudja mi ez és megbecsüli...
A hűtőviz csak varosban maradt 90en vagy ha temposabban közlekedtem.. Utóbbit itthon nem nagyon lehet... Rendeltem torinobol uja termosztátot tömítéssel és cseréltem. A régi tömítés kicsit rá volt gyogyulva a házra de lejött kézzel... Kb 1 óra meló...
A donorbol elhoztam a ket első dobbetetet mert az enyémek sajnos trehanyul voltak felrakva előző tulajoknal es beleertek a kerekbe... Sajnos a gtan persze nem ugyanolyan dobbetet van mint a többin ráadásul bontoba de még ujonnan se nagyon lehet kapni... Hála egnek a donore szép állapotban volt így cseréltem őket. A szőnyegen a bal lab pihentetője az az alu lap is kikopott sajnos az a donoron is csunyavolt de elhoztam es kipofoztam úgyhogy azt is cserélem majd mint ahogy a váltó gombot is... A teljes belső kapott egy komplett bőr ápolást hommade'. Elkezdtem a donor ülésszettjet is de csak az ajtokarpitokig jutottam majd azt is befejezem...
Elhoztam a komplett ulesszettet karpitostol könyöklőstol meg jo par aprosagot ami jobb állapotban van mint az enyemen illetve talaltam egy műszaki vizsga papírt. Azert fontos ez nekem mert szervizkönyv nélkül vettem a gtat igy csak a nusz oldalan lekerdezheto adatokat kmeket tudtam igazolni... A kocsiba 2013ban volt ehy motorcsere es meg tudtam melyik kocsi volt a donor. Lekerdeztem eperben az alvazszamat es eper szerint a motorszamat is megtudtam. A gepemen megneztem meg látható a komplett motorszam ami hogyhogynem a donorom gyari motorszama... Igy mar tudtam h a motorban annyi km volt cserekor amennyi a donor autóban... Ugyan az elado mondta h az elso tulajnak a fia aki a masodik tulaj volt mondta neki h a donor meg kicsit kevesebbet futott kocsi volt mint az enyem de ugy voltam vele h ezt csak mondtak vagy elhiszem vagy nem... Ahogy bontottam ki a gep belsejet a konyokloben talaltam meg ezt a műszaki vizsga papírt a donor 2012/11 havaban volt muszakin akkor volt benne 70.054 km. Az enyemben pedig ra fel evre a muszakin 77.009 km. Tehat a motorom hiaba cserelt annyit futott mint a kocsi(inkább kicsit kevesebbet) es már igazolni is tudom ha esetleg egyszer vmikor el akarnam adni... Bar ez jelenleg nagyon ni cs tervben. Legalább a lelkem is kicsit megnyugodott h nincs a motorban 2-300 ezer km... A sok jo cucc es az ulesszett csak hab a tortán...
Mivel az autot telibe fujattam es a belső falcokat is lefukattam mert fenyezom szerint igy lesz total újszerű (az ajto csukasoktol a küszöb belső fele illetve a felső reszen idővel megkopik a fenyezes ami nekem is meg volt) ha egyszer eladom tuti azt hiszi majd minden okostoni h a kocsi körbe volt törve es azert fujtuk a falcokat is... Pedig igy most tényleg gyönyörű lett... A memkartyan viszont serulnek a kepek vmiert es szeretnem ha legalább itt nyoma maradna a miertnek. A mocitetot es az egyik sarvetod csereltuk csak mert azok kilakatolasa mar nem lett volna gazdasagos...akárhol jart eddig a gép (nkh, eredetvizsga, futómű állítás) mindenki dicserte h ilyen rozsdamentes kasztni illetve alváz(az aljahoz meg nem nyultam mert az patika... A küszöbok es a sárvédő ivek is) nem sok 47 alatt van...
Egykoron szebb napokat látott gépsárkány maradványait megneztuk illetve tovább boncoljuk par apróságot még kimentunk belőle
Olaj es szűrő csere illetve 2 gyujtotrafo...
Uj első lengokarok (also felső)
Uj első xenon szintezo
Uj telifeny (összes jegveres eltuntetve)
Uj nyari gumó
Új hatso lengokarok
Uj első kod lámpák (rozsdasak voltak)
Uj első pajzs (so kimarta)
Uj első szelvedo(megrepedt)
Es meg ki tudja mi nem jut most hirtelen eszembe... Nem hiszem h gazdasagos volt behozni es totál gatyaba rázni de legalább minden uj rajta es remelem h erre a gépre most egy ideig elzarhatom a penz csapot...
Ilyen állapotban szerintem jelenleg nem sok Q2es szaladgál itthon de még szerintem kint se... Kasztni hibatlan motor valto futómű fékek de meg a kipu es a dpf is hibátlan... Mikor belefogtam mem gondoltam h ilyen lassan lesz kész de egyenlőre ugy erzem megerte...