A vásárlás óta a következők történtek:
-Kapott új NKG PFR6B platina elektródás gyertyákat ( a régiekben 92 ezer km volt) a gyári előírás szerint 100,000 km-enként kell cserélni amúgy de azt nem vártam meg. Az elektróda hézag 0,75 volt az újnál 0,7 tehát nem volt elégve nagyon. Viszont az egyik gyertya jó rozsdás volt vizet kaphatott vhogy.
-Átbőröztettem a váltógombot és piros cérnával varrattam , illik az ülésekhez:)
- Beszereztem egy Sony CDX-G1001 típusú rádiót, ez karbonmintás és narancssárga a gombok világítása így teljesen illik a sportcsomagos belsőhöz, akinek karbonos a középkonzolja ajánlani tudom, illetve a CDX-G1101-es típust is.
-Féknyergeket átfestettem pirosra.
-Kapott hátul két új szilentet (az alsó a kerékagynál ahol a hosszlengőkar csatlakozik, jó nehezen jött ki melegíteni kellett de megoldottuk, az újakat saját célszerszámmal raktuk be)
-Megvettem hozzá a 6L Selenia Racing 10W-60 olajat , Mann olajszűrőt, hamarosan csere. Update: csere megtörtént ,az olajszűrőt egy "élmény" kicserélni :)
-Vezérlés+vízpumpa csere lesz holnap , Contitech szíjat kap Litens feszítőgörgőt, Győrben az Autófórum Riegler-ben csinálják. Ebben is 92 000 km van, nem kockáztatunk tovább :)
Update-> 2015.08.04. Vezérlés csere megtörtént, gyári szíj és SKF csapágyak voltak benne, Litens feszítővel, nem voltak megviselt állapotban sőt! 7 éve volt vezérlés csere Svájcban,tehát hiába voltak még jó állapotban az idő miatt le kellett cserélni. Így most nyugalom van:)
147 156 17 2.5 215/45 ablaktörlő alapjárat alfa alufelni beállítás befecskendező bilstein bőr brembo continental csere cső egr eibach első embléma fék fékbetét fékcső féknyereg fékolaj felirat felső fémcső fémkönyök feszítő- fogyasztás futómű generátor gumi gyertya hosszbordásszij injektor izzó katalizátor kettőstömegű klímapanel kompresszió kormány kuplung lambdaszonda légszűrő légtömegmérő lendkerék lengéscsillapító lengőkar levegőnyomás lmm map michelin motor munkahenger műszaki nyaralás nyárigumi nyomásszabályzó olaj pálca pollenszűrő rádió remus rendszám rúd rugó sachs stabilizátor szelep szelepsapka szenzor szilent szilikon szívócső szűrők téligumi termosztát tiszta trafó tükör tükörburkolat turbó v6 váltógomb vezérlés vezetőgörgő visszapillantó vizsga
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24V // 2015-07-26