147 156 17 2.5 215/45 ablaktörlő alapjárat alfa alufelni beállítás befecskendező bilstein bőr brembo continental csere cső egr eibach első embléma fék fékbetét fékcső féknyereg fékolaj felirat felső fémcső fémkönyök feszítő- fogyasztás futómű generátor gumi gyertya hosszbordásszij injektor izzó katalizátor kettőstömegű klímapanel kompresszió kormány kuplung lambdaszonda légszűrő légtömegmérő lendkerék lengéscsillapító lengőkar levegőnyomás lmm map michelin motor munkahenger műszaki nyaralás nyárigumi nyomásszabályzó olaj pálca pollenszűrő rádió remus rendszám rúd rugó sachs stabilizátor szelep szelepsapka szenzor szilent szilikon szívócső szűrők téligumi termosztát tiszta trafó tükör tükörburkolat turbó v6 váltógomb vezérlés vezetőgörgő visszapillantó vizsga
>> EseményAlfa 156 1,9 JTD // 2013-07-11
Végre meg van a hiba oka!
Tegnap este nézegetem a turbócsövet és volt rajta egy kb 4-5 cm -es repedés...basszus ,hogy ezt eddig miért nem vettem észre??? Na mindegy :) a lényeg ,hogy megjavítottam egy másik csővel...most nagyon jó az autó nem füstöl és nem is tilt le gyorsításnál!
Gondolkozom ,hogy kicserélem fémcsőre majd...az talán jobban bírja a nyomást :)
Update(2013.12.22.): Kicseréltem egy szakaszt rozsdamentes fém csőre (52mm) úgy tűnik bírja a kiképzést :) .
Update (2014.08.06) : A fém cső valóban bevált viszont a gumi most meg a könyöknél repedt ki...szóval ki lesz cserélve a könyök is fémre :)
Update (hamarosan) : Kép a fém könyökről.