Hétvégén kicseréltem a hátsó féket, már eléggé csereérett volt ahogy a képen is látszik.(Tárcsa 6,5 mm) Ferrodo tárcsát és Textar betéteket kapott, egy darabig nem lesz vele gond:)
Folytatva ez előzo blogomat végre volt időm beszerelni az új Eibach Pro Kit rugókat (-30mm) illetve az új Bilstein és Sachs lengéscsillapítókat.
A régi lengéscsillapítók még gyáriak voltak, elég sokat kibírtak azért.
Nagyon sok meló volt a csere , (régi csavarok csak sok-sok melegítés ütögetés hatására mozdultak meg...a következő szétszerelés már gyorsabb lenne :)) de megérte a fáradság mert sokkal stabilabb a futómű és jobban is néz ki így ,hogy kb. 3 cm -el alacsonyabb az Alfa.
A komfort nem lett rosszabb sőt nekem tetszik hogy sportos, kemény , nem billeg az autó. Amúgy gyárilag is elég keménby volt a futóműve. Mindenkinek ajánlom ezeket az Eibach rugókat aki ültetésen gondolkozik.
A csere folyamatát nem írom most le mert már sokan megtették, de ha kérdés van írjatok nyugodtan.
Ami tuti kell a cseréhez : rugóösszehuzató, minőségi(!) szerszámok, melegítő készülék (pl kis kézi gázos forrasztó) , türelem, meg jó ha van ott még egy segítő kéz :) nálam apu volt az, örök hála :)
Most már csak arra leszek kíváncsi műszaki vizsgán mit szólnak ehhez az összeállításhoz! (Sokak szerint a piros rugó szemet szúr van aki szerint nem foglalkoznak vele csak az értékek legyenek jók...)
Levezetésképpen pedig kicseréltük a már kicsit elvékonyodott első tárcsákat Brembo Max sport tárcsákra (tömör tárcsa hőelvezető árokkal) + kapott új Brembo betéteket is. Első benyomás alapján nagyon jól fog és nem melegszik olyan könnyen mint a régi fék.
Igaz sok idő nem jutott fotózni de pár képet csatoltam a szerelésről is :)