jancsi - főkép
>> SzervizAlfa 146 1.4 TS // 2014-07-07

Cuccok megjöttek, gondoltam nekiállok magam. Hát nem jött össze, főtengely szíjtárcsa csavarjaival nem bírtam, de legalább tudom, hogy a hosszbordás szíj által hajtott egységek tengelyei nem lógnak, nem szorulnak. Szíjat visszaimádkoztam, aztán a szervizre bíztam.
Cserélve lettek:
- Gates vezérműszíj
- Ruville feszítő és vezetőgörgő
- Starline vízpumpa
- Ricambi Originali (Made in Italy) vezérlésmódosító (bocs, de olyan jó volt kiírni ilyen hosszan :D )
- 8 db Champion gyertya
Remélem többé nincs dízelhang. És most nyugi van egy ideig. De hogy ne ússzam meg ennyiből, tegnap előtt sikerült néhány úton hagyott fadarab miatt a fél kipufogó rendszert leszakítanom, a katalizátor utáni dob még megúszta, onnantól kezdve nincs fönt semmi :D Holnap megyek az új, gyárival egyező (katalizátor utáni) rendszerért. Ezt amúgy se szerettem mióta megvan a kocsi, mert a "sport" dob miatt picit hangos a fejemnek tartós 4000 feletti fordulat. Erre egy off autóban jöttem rá, hogy mennyivel jobb, amikor a halk zene is hangos, mert nem üvölt a kocsi.

>> EseményAlfa 146 1.4 TS // 2014-06-23

Holnap után lesz 4. hónapja nálam az autó, de vezérlés még nem volt cserélve. Előző gazdi szerint 20k km-es, jobban ránézve lehet, hogy igaz is, de viszont valamelyik görgő csapágya már szép halkan, de szól. Vezérlésmódosító pedig néha-néha dízellé varázsolja a benzinesemet indításkor (az a jellegzetes meghalni készülő vez.mód hang :) ).
Amúgy is cseréltem volna, az a biztos, de így sűrgetővé vált, az alkatrészeket meg is rendeltem Erhardtól (szíj, görgők, vízpumpa, vezmód). Azt, hogy melyikből mit küld rábíztam, egyik márkához sem ragaszkodom, szart meg úgyse küld :)
Az új szelepfedél tömítés ott pislog a csomagtartóban, 8 db új Champion gyertya társaságában amik a vezérléssel együtt kerülnek cserére, majd amelyik nap ráérek.