Már úgyis sok ideje nem volt gond a kocsival(haha) ezért csinált néhányat magának. Kezdődött ott, hogy a hosszbordásszíj megnyúlt és nekiállt cincogni amikor bekapcsoltam a klímát, meg le-le állt a szervóm. Aztán valamelyik nap a D.Z. tuningba menet 200 méterre a bejárattól elcsattant valami a kocsiban(nem ijedtem meg,100%ig biztos voltam benne, hogy a szíj az, már számítottam is rá) úgyhogy beérve szervó nélkül varázsolhattam be a kocsit az emelőpadra. Ahol aztán kiderült, hogy a szíj vitte magával a feszítő konzoljának a talpát is, aminek rettenetesen örültem. Hál' istennek Zé megcsinálta a konzolt is és a szíjat is. Igen ám, de egy ideje már elég fura morgás jött a jobb kerék felöl nagyobb tempónál és kanyarodásnál, ami a féltengely miatt volt. Hát hogy hogynem a 200+ lóerő szétnyúzta a kis csillagocskát benne, úgyhogy azt is lehet cserélni. Lassan a kerékcsapágy jön azon az oldalon. Jó lesz ez a nyár is. Na nem baj, legalább a nyári pacskerok fentvannak!
Szíj:5000Ft
Féltengely csillag:36000Ft
Gumi(Dunlop SP SPORT MAXX RT XL 101Y):150000Ft
156 159 ablak agyszilent búcsú csomagtartó drl dunlop dz ékszíjfeszítő facelift féltengely fűtőszál hamutartó hangszóró hosszbordásszij intercooler izzó kárpit kerékcsapágy kipufogó led ledesítés légzsák lendkerék lengőkar lökhárító menetfény nightbreaker nyárigumi olajhűtő optimalizálas rádió rugó sebességmérő skyfall sportwagon stabpálca sw szélvédő szívargyújtó tuning turbó usb utastér világítás xenon
>> SzervizAlfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2016-04-12