148oooKM
na megkésve kicsit... dátummal most nem foglalkozok ha nem para
új féktárcsák és betétek mindenhol
előre kapott egy csodaszép hibátlan emblémát, ékessége szinte teljes :D nagyon faja
késő este érkeztünk de nem bírtam másnapig várni vele...az az igazság :D fel is került még aznap ez még valamikor júniusban lehetett de a KM állás klappol, az tuti.
balos visszapillantó tükrömön valami el volt törve, ha behajtottad akkor nem ült be... szeretett össze vissza elforogni... na a test cserélve lett szintúgy, már frankó a dolog
persze én állatkirály eltörtem a régi visszapillantó tükröt, majd cserélem egy hibátlanra mert a jelenleginek meg van pattanva a széle... nem nagy hiba, csak maximalista a szemem... -_-
ajtókárpit.. leszedve, ablakok fullra átzsírozva (szalad mint a hülye mert eddig csak mekegett) hangszigetelés összefoltozva... nem szép a ragasztószalag de hatásos :D
valamint cserélve lettek a krómozott légbeömlők is az én oldalamon
anyós oldal majd egy másik történet lesz... hirtelen ennyi asszem
tisztára mosva, meg sk tisztára nyalva, telibewaxolva (turtle wax, a spriccolós fajta)
meg utol értem már magam a belső rend kategóriában, tisztítás, meg volt egy kis retek...ergo kárpittisztítás
el volt törve a belső műanyag küszöb vezető oldalon, csere
középkonzol légbeömlőkről le volt pattogva a cromozás, cserélve ettek -nagyon tetszik, nagyon hangsúlyos lett tőle a kicsike-
hátulra megkapta a fényvisszaverőket a rendszámtábla mellé -törött volt mindkettő átvétel óta- :/
balos visszapillantómmal van valami mókolás/törés/hekkelés, új testet fog kapni...remélem adni fogja
ja, törött volt a hamus, cserélve lett az is, most már tátja a száját ha lenyitom :D
-nem dohányzó a kocsim /pedig dohányzunk/ de akkor is legyen egyben-
helyre pofoztam a hátsó ablaktörlőt mert el volt gyengülve, meg mintha el lett volna dugulva kicsit az ablakmosó szűkítő nyílása is hátul, kompletten rendbe lett pofozva, átzsírozva, behangolva, szalad mint rég
kormányszervó feltöltve
levettem a szelepfedél műanyagját, levittem, szappanosvíz meg súrolás, pofás lett :)
át fogom majd vezetni szerintem a szivargyujtót a műszerfal alatt valahova máshova mert szem előtt van és nem tetszik, elosztós, elvezetős megoldás lesz majd egyszer
H1 izzók cserélve, szépek, pofásak, enyhén kékek
a küszöb tartó bolhákból pár darab ki volt nyírva, felhajtottam őket, cseréltem, már nem lóg
anyós oldali ajtó, belső csavarfedő valahol katapultált, időpont X :D pótolva, tartalékot is vettem :D
mivel előző tulaj szanaszét taposta a küszöböt kiszállásnál, ezért a küszöb gumiját is beszereztem, valamint a keretbe való gumit is cserélem -majd- mindkét oldalon -csakazértis-, mivel nem akarom, hogy esetleg beázzon az utastér
meghekkeltem még a 2 hátsó lámpát is, kivettem, kibontottam, megragasztottam, jobb mint új korában
kívül belül kinyaltam a kicsikét műanyagápolókkal meg kárpittisztítóval...blablabla :D
140ooo KM, tervezve volt mert már peremes volt átvételnél is a kicsike
tárcsák, pofák... komplett csere, harapja az aszfaltot a kicsike :D
Na akkor kezdjük egy kicsit tömbösítve a dolgokat
Biztos sok dolgot ki fogok hagyni, de ez van :D
Naakkor...
Átvéve 1346oo KMnél, na 2010 december végén kénytelen voltam megereszteni egy motor generált.
A motorgenerálon túl vagyunk, jöttek mentek dolgok, meg voltak kopva dolgok és cserélve is lettek, nem lett túl járatva a motor, kíméletesen kapta a kicsike első 1ooo KMen nem is forgott többet mint 35oo -siralmasan unalmas az autópálya hajnal kettőkor :D-
2000KM után ugye kötelező motorolaj csere, szűrő meg olaj
ajánlani tudom a liqui moly 10W40et, nagyon bejött, rendszeresítettem is a magam részéről
tervezetben van még egy komplett fék és kuplung szett is, azok feltétlen elengedhetetlenek és időszerű a cseréjük is
vannak kisebb szépséghibáink is vizuálisan... igyekszem majd javítani őket ahogy tudom... dehát ugye pénzpénzpénz
na majd igyekszem vezetni ezt szépen
elnézést, de ez ilyen skiccelős-jegyzetelős stílus lesz :D