Mutasd

>> Szerviz2011-10-06

Megesett ez is. A legutóbbi pályanapon a fönti sikán előtt megállt az autó, mert eltüntek a sebességek a váltóból! Egy kis kattanás és utána gurulás a pálya szélére. Semmi fémes hang. Vontatás a boxba majd tréleren folytatódott az utazás "Surdával" az autómentőssel Várpalotára. No para, Csöri-mester kezelésbe vette a beteg "testrészt". Beépítésre került a "Punisher" kartárstól időközben vásárolt GTA-váltó és egy vadonatúj Valeo-kupplungszett. Jól sikerült a "műtét", a hosszabb végáttételnek köszönhetően azóta a 260-at is megfutja a gép. A versenypályán használt fokozatok is jobban kihasználhatóak. Olajfolyás semmi. Persze a Q2-diffi is átépítésre került!! Az utolsó képen a körömnyi méretű alkatrész látható, ami a galibát okozta! Nagyon-nagy öröm volt újra birtokba venni az autót, köszönet érte Csörinek így utólag is!!

 
>> Szerviz2011-08-21

2011.08.19-én egész napos fáradtságos és lelkiismeretes munkát követően "Csöri"-mester kicserélte a komplett vezérlést szíjakkal, görgőkkel együtt. Nagy köszönet érte!! Óra állás: 161.740,-km. Kapott a motor új, fémházas vízpumpát is. Még a gyári műanyag volt benne, meg is volt már repedve, sajnos, a 100 ezres szervíznél 2003-ban elfelejtették kicserélni... :-( Kicseréltük a jobb alsó lengőkart, orvosoltuk a "Q2"-diffi olajfolyását a féltengely szimmeringek cseréjével, ültettünk a futóművön elől 1 cm-t, hátul 2,5 cm-t + vagy 10-20 kilónyi cuccot (biztonsági övek, küszöbborítások, visszapillantó etc.) kipakoltunk a verdából. Jöhet a várva várt pályanap kedden!!!

 
>> Tuning és extra2011-08-21

A "Kalizsoli" cartárs által javasolt specialista tatai úti műhelyében 4 és fél órás munkát követően bekerült az autóba a "versenyszék" és a négypontos biztonsági öv. (-12,-kgs) Így a következő pályanapon már nem lesz fölösleges csúszkálás az ülésben illetve megszűnik a fárasztó "pankráció", a tornaóra jellegű térd, könyök és válltámasztás! :-)

 
>> Tuning és extra2011-08-11

Csörinél kedden szakszerűen eltávolítottuk az autóm "fölösleges" belső részeit. Első lépcsőben ment minden, kivéve: tetőkárpit, műszerfal, biztonsági övek, központizár, elektromos kapcsolók, belső világítás etc. A szívem szakad meg, hogy néz ki a gyönyörű autóm belseje... Viszont a hangja egyszerűen fantasztikus lett!!!... Lemértem: 80,-kilóval lett könnyebb a paripa, így most 1.270,-kgs a száraz súlya, pár liter benzinnel a tankban, persze nélkülem. Érezhetően gyorsabb lett és a pici seggét is láthatóan feljebb tolta, úgyhogy jöhet megint egy újabb ültetés! Azért így is még nagyon-nagyon nehéz, de mihez képest, persze!!!!!! :-)

 
>> Tuning és extra2011-07-12

Megvannak az új utcai sportgumik, amik a versenypályán is megállják a helyüket! Kb. fél évet vártam, mire lett ebből a méretből, 2011.18. heti gyártás(május) Made in Korea. Thx. Kalizsoli!!, (ha esetleg nem lenne kedvem kereket cserélni :-) Aki gyors, az még hozzjuthat egy garnitúrához (8 db-ot hoztak be)!!

 
>> Tuning és extra2011-07-06

Az első 284mm-es Brembo féktárcsáim a negyedik pályanapot követően tönkrementek. A hátsóknak semmi bajuk sem volt, de együtt illik cserélni őket. Két márka között hezitáltam, az elérhető legjobb rendszert akartam beszereltetni.
A Tarox céget választottam. Olszországban élő ismerősünk segítségével kértünk időpontot a beszerelésre. 2011.07.01-én 9h00 Osnago/Lecco-ban családias hangulatban 5 órás munkát követően elkészült az új fék. A megrendeltnél nagyobb és jobb féknyerget, egy garnitúra fékbetétet, egy flaska fékolajat és egy csomó figyelmességet ingyen kaptuk... Külön élmény volt Gianni Taroni úr versenytapasztalatait és élményeit hallgatni, nagy öröm számomra, hogy megismerhettem egy ilyen megszállott és különleges embert!! (a képen ő végzi a fékrendszer légtelenítését) :-)

 
>> Szerviz2011-06-29

2011.06.20-án beépítésre került az autóba "Csöri" által az Alfa Romeo más modelljeiből már ismert és bevált "Q2" nevű gyári mechanikus differenciálmű.
A pozitív tapasztalatok már a közúton is érezhetőek, a versenypályán pedig súlyos másodpercekben mérhetőek!!

 
>> Szerviz2011-06-20

Nem volt egyszerű levenni az olajszűrőt, de azért 3 szakembernek 2 óra alatt sikerült...:-)

 
>> Tuning és extra2011-04-15

2011.04.14.
Végre megvalósulhatott egy régi projektem és Olaszországban a Ragazzon S.r.l-nél felkerült az autóra egy komplett kipufogórendszer!! Voltam már náluk nemrégen a 166 V6 Turbóval és őszintén megmondva nehezen tudtam elképzelni, hogy azt az "alkotást" felül lehet múlni!?
Nos, nekik SIKERÜLT!! :-)
Ijesztő "mennydörgés"-hez hasonlatos hangja lett a rendszernek a "szokásos" V6-os "gurgulázás" mellett. Hazafelé útközben sokszor úgy éreztem, mintha csak egy versenyautóban ülnék!! Azóta alig várom, hogy beindítsam a verdát és odaléphessek neki!!!