Tagok >> Poló >> 156 2.0 TwinSpark Distinctive >> Blog
- Típus:156 2.0 TwinSpark Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:sötétkék (blu cosmo metal)
A régi szívócső elrepedt a harmónikás résznél. Csöri rendelt gyári újat. Ha már szétszedtem, kitisztítottam a fojtószelepet is és géppel reseteltem is.
Ezt meg csak úgy kicseréltem, mert nem szeretem ha csíkoz és nem látok ki. Ez is gyári az Elaforgtól.
Száműztem a szivargyújtót. Meguntam, hogy állandóan kiesik belőle az átalakító.
Ki lett cserélve a légszűrőházam. Az enyém el volt törve a csavarozási pontoknál, ahol a tetejét csavarozom rá a házra. Sajnos újat már nem lehet kapni, így maradt a bontott. Elég sok dolgot le kellett szerelnem, hogy fentről ki tudjam bújtatni, de sikerült. Kapott új légszűrőt is, gyárit.
Km: 172.004
Visszakerültek a nyári kerekek.
Km.: 171.712
Idei szezon futottak a téliek: 5.052 km
Összesen: 7.745 km
Olaj: Castrol 10W60
Olajszűrő: MannFilter
Km: 171572
Mai nappal meglett a 170.000 km. Decemberben múlt 17 éves. A 170 ezerből 100-at együtt gurultuk.
Barátnőmtől kaptam még tavaly egy gyári szőnyeg garnitúrát. Majd tavasszal a helyükre kerülnek.
Még tavaly évvégén elgurultam Csörihez, hogy vessen egy pillantást a futóműre, mert nekem valami nem tetszik benne, néha kopog. Megállapította, hogy a stabrúd szilentek odavannak. Ha már ott voltam, átnézte kicsit jobban az autót. Kézifékköteleket lehetne cserélni és a kipufogó gumi felfüggesztőket. Végül került egyet az autóval, ekkor derült ki, hogy a bal hátsó kerékcsapágynak van egy kis hangja. Idén került sor az alkatrészek cseréjére.
Gyári stabrúd, SKF kerékcsapágy, utángyártott kézifékkötelek és az összes kipufogó tartó cserélve lett. Az összegben nincs benne a kerékcsapágy anyagköltség.