Mutasd

>> Szerviz2024-01-12

quash cartárs és a Stelvio forum segítségével beszerelésre és konfigurálásra kerültek az ACC adaptív tempomat és a Paddle Shifter váltófülek.

Ismétlésként leírom a saját tapasztalataimat, kezdve az ACC-vel.

1. Vegyük le az akkumulátor negatív sarujáról a gyorscsatlakozót.

2. Légzsák kiszerelése 1.es kép alapján T40 torx segítségével, sugárirányú nyomással, ami oldja a légzsákot tartó rugót.

3. 2-es kép, csatlakozók bontása. 24-es krovával oldjuk a kormánycsavart és leszedjük a kormányt.

4. 3-7. képek. A műanyag idom feszül a helyén rendesen, úvatosan, de erőből kell megoldani. A kormány hátulán lévő 3 csavarral kell kezdeni, majd a 4-5. képeken látható réseken kell megindítani pl. egy patentkiszedővel. A 6-os képen lévő rész a legkönnyebben sugárirányban felfelé jön ki, miután a korábban jelzett részeken már kijjebb vannak a síkból. Nem szabad erőltetni, mert megsérti a kormányt.

7. Kormánykapcsolók és kormányfűtés csatlakozóit bontani kell, ha valakinek kis keze van megoldható, de sokat segít ha a légzsák alatti műanyag keretet is kiszedjük a kapcsolókerettel együtt, ezt 3 db torx fejű csavar tartja.

8. A kapcsolót (156130459) 3 db csavar és 3 db fül tartja, cseréld ki óvatosan.

9. Összeszerelésnél is csak óvatosan, figyelni kell a 7-es képen látható fülekre, útban vannak és könnyen törnek, csatlakozókat nem elfelejteni. Ha minden oké akkor a kapcsoló meg minden is a helyén van, továbbá semmi nem tört el. 8-as. kép

Ezzel az ACC rész véget ért, folytasd a váltófülekkel, vagy a PROXY rendezéssel

 
>> Szerviz2024-01-10

Persze, hogy a kék (5) adapterem hibás, tehát az lett a vége a tükörbehajtás menüben történő megjelenítésének, hogy villog a km számláló, nem hajlik be már a tükör az autó zárásakor, de cserébe még a menüben sem jelenik meg az opció.

De legalább komolyabb hibát nem okozott a hibásan végigfutó rendezés.

Az akku nincs a helyzet magaslatán, feltehetőleg amiatt nem működik a S&S meg a tükör párátlanítás.

Kék adaptert berendeltem, remélem hamar megjö és mehet be az ACC kapcsoló meg a váltófülek.

 
>> Szerviz2024-01-07

Egy mustránál a kezemben maradt ez a pöcök, nem értem hogy lehettem ilyen erős.
Végül kiderült, hogy nem volt rendesen a helyén azért lötyögött.
A bajonett és foglalata épek, a problémát az okozza, hogy a gumiharang peremes része a helyén kell legyen a pöckön, majd azzal együtt kell a helyére tenni, majd 90 fokkal balra tekerni amíg érezni, hogy a helyére pattan a bajonett.

 
>> Szerviz2024-01-07

Valójában 47535 km, az utolsó szervize 32000 km-nél volt 2022 áprilisában.
Azaz kb 20 hónapja ami ugye 8 hónappal meghaladta a 12 hónapos szervizintervallumot
:-(
Megtörtént az első MO.-i szervize is.
- 5.5L Selenia Digitek 0w30
- olajszűrő
- pollenszűrő
- átvizsgálás

Azért vicces árak vannak manapság.

megállapítást nyert, hogy az első fékek mindenpercesek,
a hátsók meg majdnem, így hamarosan cserélem körbe.
Rotinger tárcsa lesz ATE betéttel.

 
>> Egyéb2024-01-05

Mindkét rendszám felhelyezésére több opció volt, elől matrica vagy fém, konzolra vagy lökhárítóra stb. Az első konzol nem túl szép és a mérete sem stimmel. Ha keretet tennék még rá az fújj, mert túllóg a konzolon és még vastag is, nem fekszik fel rendesen a konzolra, csak ha megerőszakolom az ívre. Konzolra a lemez jobb lett volna, de 1-1 cm-rel rövidebb a rendszám mint a konzol :-(
Végül a lemez behajtogatása mellett döntöttem, mert az első lökhárítő szita és a matrica nem nézne jól ki rajta, mert átütnek rajta a lyukak, javítgatni nem akartam. Elég érdekes formára kellett rádolgozni, de végül sikerült 95%-osra.
Hátul a meglévő konzollal hasonló problémáim voltak, full béna, így azt is kukáztam és egy minimalista keretet ragasztottam fel végül.

Album

 
>> Egyéb2024-01-03

Párszáz km-rel a hátunk mögött kezdünk összeszokni.
Volt egy kis frász részemről amíg ideért, de minden úgy alakult ahogy nekiindultunk.
Maximálisan megfelel az elvárásoknak, egyelőre semmi bibi, szinte új az autó.
Szokatlan az RWD, elsőre idegen volt a komfortos futóműhangolás,
de kezdem úgy érezni, hogy a napi közlekedés komfortján túl tudja amit egy kvázi sportos autónak tudnia kell, bár még nem éreztem rá ennyi idő alatt.
Remélem nem bánom meg az 200 paci RWD-t, az alapelgondolás Veloce volt.
Ezúton is köszönöm Erhard cartársnak a segítségét!

 
>> Egyéb2023-12-20

Németországból jött, egytulajos 2019. 04.-es forgalombahelyezés, 47e km van benne.
Holnap megyek átvenni.