Mutasd

>> Egyéb2011-10-05

Toronymerevítőt fotóztam volna. (Vicc ez a telefon. A régi jobb képeket csinált.)
Az 3. képen az alsó látható. Első két kép hagyományos garázsos kép knoxxnak. :-D

>> Egyéb2011-09-19

3 kép a különböző hasmagasságról.
Sorba a rend kedvéért.

1. kép: gyári gólyalábakkal (így vettem. Hát, nem aranyos? :-) )
2. kép: gyári lengéscsillapítók, Merwede 30 mm rugókkal. (már nem emlékszem mekkora a hasmagassága, előkeresem)
3. kép: Eibach gólyalábakkal - 35 mm (Majd lemérem a magasságát. Na jó, tényleg kezdek az eleje magasságával megbarátkozni. :-) )

...az első képen 15"-os guruló van alul. :-)

>> Egyéb2011-09-18

Egy pár kép indulás előtt. A szennyet ne nézze senki...majd lesz több. (telefonos.)
Szemmel láthatóan magasabb lett az előző ültetéshez képest. Kezdem megszokni. :-)
35 mm

>> Szerviz2011-09-16

Csütörtök este visszakaptam a kocsit. Ahhoz képest, hogy már szerda estére kész volt. Mindegy. Munkadíjat nem is kellett fizetni. 7.300 HUF-ot adtam érte. De ez is az alkatrész árak. Kézifékkötelek, fékcsövek (ezt nem használtuk fel, mert halasztottuk a hátsó féknyereg cseréjét)
Futómű nagyon király lett. Tetszik az Eibach. Jövő héten írok róla többet, addig tesztelgetem. Eddig az úttartás, vezetési élmény, ... stb, stb minden sokkal jobb az előzőtől. Mintha könnyebb lenne a kormányt is tekerni. Ha jól emlékszem 6 éve Merwede rugók kerültek bele. Ami nem tetszik (kezdek vele megbarátkozni), hogy magasabb az előző ültetésnél. De lehet nem is kéne ezen siránkoznom, mert az alsó toronymerevítőre vigyázni kéne. :-P
Felső lengők perselyezve. Nem kopog most semmi. Meglátjuk meddig bírja.
A felső toronymerevítő is bekerült. Második nekifutásra csak. Nem tudom mi volt az oka, hogy először nem ment fel. A bejelölve a nulla állás és merre feszíthető.

Hátsó dob elé rakattunk egy új bilincset, mert ott mindig kifújt és szét is csúszott időnként. Kipufogó hővédőlemez ismét alátétezve nagyobbal. :-) Folyamatosan kiszakad.

Bal első ABS kábel meggyógyítva.


Fotót hamarosan töltök fel. Elég koszos a kocsi ahhoz, hogy ne legyen fotogén. Elég dokker szag van belül is. :-)

Amit észrevettem, hogy fújja az olajat megint a szelepfedél tömítésnél. Fenébe is! Hátul keresztlengőkart kell cserélnem...na jó le kell kezelni az alját is, mert a napon megbarnult. :-/
Jöhet a szélvédőcsere! Utána a karosszéria fóliázás!

(azért azt leírnám, hogy a 2005-ös évjáratú 307-esünknek nincs kevesebb gondja. Csupa kopó alkatrész neki is: turbó már olajos, lengéscsillapító, kézifékkötél, kuplung, termosztát...szóval nem szarolasz)

166.892 km

>> Szerviz2011-09-14

Alfa még most sincs kész. Tegnapi konzultáció után átbeszélt dolgok:
Futómű OK. Kézifék kötél cserélve.
A hátsó nagyobb fék a porvédő hiányába nem lesz még most cserélve. Marad fent a 251 mm-es. Ez még bőven bír elég sokat. Ha elfékeztem rajta mindent, akkor jöhet a csere. Tárcsát, azért ne felejtsek venni...ja meg a porvédő lemez is kell.
Toronymerevítőtől eddig nekem se záródik a géptető. :-) Hehehe...
Képek még nincsenek, mert kocsim sincs....mi volt még? Nem tudom.

>> Szerviz2011-09-12

...még mindig nincs kész az Alfa. Most a PUG-gal járok, de azt is be kellett jelentenem az Alfa után a szerelőhöz. Minden sípol benne, aminek lehet. Kötelező szerviz lesz belőle. Mindegy is, mert ez egy Alfa fórum. :-)
Alfa eleje kész. ABS lámpa hibája megoldva. A bal első kábel már beteg volt. Elől benne vannak az Eibach gólyalábak. A felső lengőkarok perselyezve. Kézifékkötél cserés lett. A hátulja folyamatban. A toronymerevítőt el is felejtettem kérdezni. :-)

>> Szerviz2011-08-21

Tegnap este leadtam az autót a szerelőnél. Egy pár dolgot összeírtunk, hogy mit kell megnézni és ha csere érett akkor kidobni a kocsiból.

Természetesen bekerülnek a kocsiba az Eibach gólyalábak, amik kalizsoli autójából kerültek ki. (60.000 HUF) Így utólag is megköszönöm neki, hogy elhozta nekem a szettet. Nagyon meglepett. Elég komoly örömet okozva nekem. :-) Köszi! - Elvileg magasabb lesz a kocsi hasa. De nem is ez a lényeg. A jobb hátulja nagyon érdekesen állt. Valószínű el volt fáradva a rugó. Ez az ültetés kb. hat éve vitte a kocsit. Most kuka lesz belőle. A különbséget biztos észre fogom venni, mert már kanyarokban nagyon sokszor riszált a kocsi. Az eleje se volt már a legjobb. Az utolsó mérésnél 51-51%-os volt a lengéscsillapító. Hát a határ az 50%. (azt mesélik)

Felkerülnek hátra a nagyobb nyergek. Természetesen betéttel és tárcsákkal. Ezek kaptak egy matt fekete...fénynek nem lehet nevezni...színt. knoXXX segített hátsó nyerget találni. (28.000 HUF) + fékcsövek és fék folyadék.

Bekerül előre felülre és alulra is a fekete toronymerevítők. SKULL kolléga gyártotta le. (15.000 HUF / 2 db) Azért teszteléskor ellenőrizzük, hogy záródni fog-e a géptető. Remélem nálam elfér nem úgy mint knoXXX-nak.

Régen volt, de bekerült a szürke konzol, amit Sityu küldött az autóhoz. (5.500 HUF)

A szelepfedél burkolat is kapott egy fekete színt. A piros betűk még hiányoznak róla. Csak ezután kerül vissza a helyére.

A kocsin ellenőrzésre kerül a héten a szerelő által, az a gyertyák, kézifék kötél, első futómű, lambda szonda és légtömegmérő. ABS visszajező jelzésének oka.

Egy kis apróság még. Dugtam én is a szivargyújtóba Belkin 12V, micro USB átalakító, töltőt. Ezt is knoXXX cartárs támogatásával. :-) (nem tudom mennyi volt már 2.000 HUF)

Elgondolkodik az ember, hogy mennyi jó ember található ezen a helyen. :-)

A folytatás a következő, ha visszakapom a gépet:

-autófóliázás, matt fekete fóliával. Karosszéria hibáinak javításával együtt 90.000-100.000-ből megvan. Ebbe benne van az anyag és a munkadíj. Tükrök és "B" oszlop is le lesz takarva.
-fóliázás előtt lesz egy szélvédő csere. Ez remélhetőleg ingyen a CASCO miatt.
-mivel sötétkék az autó a forgalmi szerint, emiatt (meg a következő műszaki miatt, ugyanis betelt a forgalmi) cserélni fogom a papírokat, amiben fekete szín lesz megadva. Ezzel egy időben elkezdem intézni a "B" típusú rendszámot is.
-kormány bőrözése és cseréje.
-első lámpák cseréje, mert már matt.

-ezen még gondolkodom, de a bőr üléseim egy kicsit megrogytak. Ez nagyon a végén van. Majd egyszer. Erre még nincs háttér.

Addig is két kép...a többit majd pótolom.

>> Egyéb2011-06-28

Megérkezett... :-)
Majd tolok fel több képet. Elsők (alsó, felső)
2 péz a posta.

>> Egyéb2011-05-31

Csak egy, hogy legyen. :-) Nem garázs előtt. Csak figyeltem...

>> Egyéb2011-05-25

Azon gondolkodtam, hogy egy 18"-os kerék még elférne ott...