- Típus:156 1.6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Matt fehér - fekete tető
Olaj és szűrő cseréje. 179.560 km (Selenia 20K 10W40)
Jobb első kerékcsapágy is ki lett cserélve.
A belső ventilátorom is működik. Valami gond van a csatlakozóval. Most megint jó. Át kell nézni. Majd jó időben átnézem az ülésfűtéssel és a zenével együtt.
Amit keresni kell a kesztyűtartó alatt!
Két 5,5-es (7/32) 6 lap fejű csavar tartja. Kurva nehéz hozzáférni!
ePer 4-es szám
Csapágy 15.900 HUF
Többit már nem tudom.
60.000 km van a felső lengőkben. Csere érett. Kopog is.
Kapott új lambda szondát, mert a mostanit valami állat megrágta. Sajnos olyan helyen, hogy nem lehetett javítani a kábelt. :-/ Cseréltem LMM-et is. Bízom benne, hogy nem fog durrogni és fulladni sem.
Töltöttem bele olajat - ezt majd cserélni kell - és a többi folyadék is átnézve. 4 hétig nem indítottam be. Akkumulátor 0-án volt. Pözsó aksija segített beindulni. Most ő pihen a garázsban.
Még a trafósort ellenőrizni kell. Kipufogó elég rekedt. Ezt majd javítom. Most kiélvezem, hogy alattam van, majd idővel neki fogok. Van pár cserélni való dolog. Olajcsere, olajszűrő, ablaktörlők, ülésfűtés, tápkábel. Most csak ennyi. Majd melegebb időben. :-D
178.200 km (kb.) Kíváncsi vagyok kevesebbet fog-e fogyasztani. A számolást nem kezdtem még el. :-O Majd egyszer, ha unatkoznék. ;-)
Az utolsó kettő maradt meg. Nyári, téli kombó. (az azelőtti kettő az ugyanaz)
A másodikat is nagyon szerettem. :-( Azt sajnálom.
Felkerült a csizma egy 205/50R17 Michelin Pilot személyében. A felni sajnos nem kapott színt (még), mert elaludtam az egészen és már ideje volt feldobni. De észben van és meg lesz "basszintva". Kell is neki, mert így...nem tetszik. Valljuk be béna!
Ami kiderült szereléskor, hogy két csavar hosszabb volt és így beleért forgás közben. :-) Köszörültük.
Jobb első kerékcsapágy most már morog. Nyáron még nem akart. Erre vártam. :-)
Megérkeztek a téli gumik. Persze nem új.
Michelin Pilot Alpin PA2
Majd dobom fel a kocsira lassan...ideje lenne!
Mielőtt valaki megjegyezné, hogy nem tettem a kerekek alá semmit, az ne izguljon, mert nem sáros volt a kerék. :-) Egy kis port hiphop letörlök a bőrről.
Még mindig. A tegnapi csavart is kiszedtem. Erő se kellett hozzá, csak jó szerszám. Most apámat várom, hogy kicserélje a rezó csövet. Utána megy vissza. De szerintem majd csütörtökön, mert holnap nem lesz időm.
Ma nekiálltam a kipufogót lebombázni. Szó szerint kell érteni. Katalizátor lejött, viszont a hátsó két csavart eltörtem, mert nagyon erős vagyok. :-) Az egyiket lazításnál. Gyengén ketté tört. A másikat pedig, öööö na az se akart kijönni, ezért meghajtottam és eltört. :-D Utána kiütöttem. Majd pótolom a két csavart. Elől könnyebb volt. A leömlőnél lejött három csavar a négyből. A negyedikhez nem fértem hozzá. A "csőkulcsot" természetesen otthon hagytam. Azért raktam idézőjelbe, mert az a szerszám nem erre való. Műanyag nyelű. Hazaautóztam érte. De már mosolyogtam, amikor nekifeszültem. :-D Eltört. :-D Most kipu nélkül áll az Alfa a garázsban. Holnap folytatom. Apám ad kulcsot. Ma már nem volt kedvem. Utána rezonátor cső csere és a katalizátor helyett felmegy a gázgyorsító. A vásárolt katit, pedig elteszem későbbre. Még egy vásárolt új alkatrész, amit nem használok, mint az első fékeknél.
Mostanában nem a garázs előtt kattingatok. Ez azért van, mert nincs időm az apróságokat szerelgetni a kocsin. Pedig lenne mit.