Megérkezett a bebőrözött kormányom és a váltó-, kézifékszoknyám is. Képet majd csatolok. Nincs kedvem fotózni, mert megint el kezdett az töltés visszajelzőm parázslani...most erre mit mondjak? Dióda híd fos...
...valószínű a Suzuki bikázásától van, mert a buzinak a ködlámpát rajta kell hagyni 12 órán keresztül, mert az vagány. Mérges lettem.
A képek, viszont nem adja vissza a lényeget...hogy jó lett. :-) Majd, ha be lesz rakva, akkor megint kattintok. Ez így silány. Szerintem az első képen még nyúzott állapotban van a kormány.
Hétfő: kocsi leadva ismét garanciába a szerelőhöz
Kedd: szétszedve, generátor kiugrott
Szerda: hiba meglett. Diódahíd hiba. (9.000 Ft) Munkadíj garos.
Csütörtökön jött vissza a generátor
Pénteken kocsi összerakva. Munkadíj garos.
Most már nem parázslik a töltés visszajelző. Indítás után nem aludt el a visszajelzés. 2000 fordulatnál csak elhalványodott. Töltés volt...de visszajelzés is. :-)
Visszakaptam a kocsit. Nem kellett fizetnem. De nem is jó. :-/ Pfff
Indítás után nem alszik el az aksi lámpa. Ha megrúgom a gázt, akkor már csak parázslik a visszajelző.
Amire tippelünk az a dióda híd. Ez a generátor teljes felújításába (ha jól tudjuk) nincs benne...szóval garanciába megy vissza minden.
A hűtőm lyukas, az olaj sapkánál meg szivárog az olaj.
...eljutottam a szerelőhöz. 30 km-re kellett mennem. Féltem, hogy nem érek le töltés nélkül. De sikerült. Mondjuk egy éves az aksi. :-) Szerintem most megöregedett. Főleg azért is volt kaka, mert 2 rendőrautó jött utánam és muszáj volt lámpát kapcsolni...
Átadtam az információt a kedves kollégának. Mivel foglalkozzon. Generátor, klímacső, olaj a gyertyákon.
Közben lekerült a generátor, ami tiszta olaj volt. Ez még a régi szelepfedél repedés és tömítés hibáiból adódott...nem most volt...(max 15.000 Ft)
Ha már itt jártunk, akkor önindító. Ez is áll az olajban. (max 15.000 Ft) Felújítás.
Hosszbordás szíj (mintha most cseréltem volna)
Meg még kell egy gumiharang is...ennyi. Holnap viszek egy kis pénzt, hogy legyen.
Két és fél hete (vagy több, már nem számolom) áll a kocsi. Nincs töltésem. Gondoltam várom a jó időt és szétkapom, de ma rájöttem, hogy nincs ehhez türelmem. :-D Nézegettem, szaglásztam, de áááhhh...Ki dugta azt úgy el? :-) Mindegy, felhívtam a régi szerelőm. (örülök, hogy hazajött Angliából) Kedden valószínű elviszi a gépet és szétrobbantja. Már azon is gondolkoztam, hogy kap még melót. Klíma csövet leszedetem vele...meg úgy láttam a gyertyáknál is állt az olaj. :-) Hamarabb kellett volna hívnom, emrt kezdek pözsósodni. :-D
Első tippem a generátor hibája. Remélem marad is és nem kell babrálnom több dologgal. Hétvégén lesz időm és megbújom a gépet alul-elől...csak még bírja beindítani az aksi. Megint PUGgal nyomom az útjaim, mert a kicsi Alfában nincs töltés. :-O A műszerfalon nem tetszik a piros akkumulátor lámpácska. :-)