Tegnap este leadtam az autót a szerelőnél. Egy pár dolgot összeírtunk, hogy mit kell megnézni és ha csere érett akkor kidobni a kocsiból.
Természetesen bekerülnek a kocsiba az Eibach gólyalábak, amik kalizsoli autójából kerültek ki. (60.000 HUF) Így utólag is megköszönöm neki, hogy elhozta nekem a szettet. Nagyon meglepett. Elég komoly örömet okozva nekem. :-) Köszi! - Elvileg magasabb lesz a kocsi hasa. De nem is ez a lényeg. A jobb hátulja nagyon érdekesen állt. Valószínű el volt fáradva a rugó. Ez az ültetés kb. hat éve vitte a kocsit. Most kuka lesz belőle. A különbséget biztos észre fogom venni, mert már kanyarokban nagyon sokszor riszált a kocsi. Az eleje se volt már a legjobb. Az utolsó mérésnél 51-51%-os volt a lengéscsillapító. Hát a határ az 50%. (azt mesélik)
Felkerülnek hátra a nagyobb nyergek. Természetesen betéttel és tárcsákkal. Ezek kaptak egy matt fekete...fénynek nem lehet nevezni...színt. knoXXX segített hátsó nyerget találni. (28.000 HUF) + fékcsövek és fék folyadék.
Bekerül előre felülre és alulra is a fekete toronymerevítők. SKULL kolléga gyártotta le. (15.000 HUF / 2 db) Azért teszteléskor ellenőrizzük, hogy záródni fog-e a géptető. Remélem nálam elfér nem úgy mint knoXXX-nak.
Régen volt, de bekerült a szürke konzol, amit Sityu küldött az autóhoz. (5.500 HUF)
A szelepfedél burkolat is kapott egy fekete színt. A piros betűk még hiányoznak róla. Csak ezután kerül vissza a helyére.
A kocsin ellenőrzésre kerül a héten a szerelő által, az a gyertyák, kézifék kötél, első futómű, lambda szonda és légtömegmérő. ABS visszajező jelzésének oka.
Egy kis apróság még. Dugtam én is a szivargyújtóba Belkin 12V, micro USB átalakító, töltőt. Ezt is knoXXX cartárs támogatásával. :-) (nem tudom mennyi volt már 2.000 HUF)
Elgondolkodik az ember, hogy mennyi jó ember található ezen a helyen. :-)
A folytatás a következő, ha visszakapom a gépet:
-autófóliázás, matt fekete fóliával. Karosszéria hibáinak javításával együtt 90.000-100.000-ből megvan. Ebbe benne van az anyag és a munkadíj. Tükrök és "B" oszlop is le lesz takarva.
-fóliázás előtt lesz egy szélvédő csere. Ez remélhetőleg ingyen a CASCO miatt.
-mivel sötétkék az autó a forgalmi szerint, emiatt (meg a következő műszaki miatt, ugyanis betelt a forgalmi) cserélni fogom a papírokat, amiben fekete szín lesz megadva. Ezzel egy időben elkezdem intézni a "B" típusú rendszámot is.
-kormány bőrözése és cseréje.
-első lámpák cseréje, mert már matt.
-ezen még gondolkodom, de a bőr üléseim egy kicsit megrogytak. Ez nagyon a végén van. Majd egyszer. Erre még nincs háttér.
Addig is két kép...a többit majd pótolom.
Ismét kicseréltem az első üvegeket, mert tegnap megcsináltak 10.000 Ft helyszíni bírsággal. Be lettem fenyítve, hogy a forgalmi ott marad másnap náluk, ha nem teszek eleget. :-) Na mindegy. Így is már csúnya volt a fólia. Így legalább ki van szedve, hogy elvigyem újrafóliáztatni.
Visszaraktam a fóliás üvegeket az első oldalsó ajtókba. Már nem lesnek be és nincs haszongépjármű fílling....szívtam egy cseppet. A jobb oldali feket üvegnek nem volt meg a kis műanyag bigyesz, ami vezeti az ablakot függőlegesen. Hiánya miatt bebukott előre az üveg. Nem értem eddig hogy működött. Leszenvedtem a másikról ezt a műanyagot. Kb 30 óra volt. Plussz rátenni a másikra... :-S mikor kezdtem volna a bal oldalit, akkor vettem észre, hogy kihagytam a jobb oldaliból a szigetelést. :-) Mehetett megint itt a szétszedés. A bal oldalitól volt kaka, mert van egy csavar, ami se ki se be nem megy. De nem volt arra szükség. Megoldódott nélküle. Várom a rendőrbácsik véleményét. Sz@rokbele
Kimaradt a kép fólia nélkül a két kocsiról. Nekem nem tetszik. Akvárium lett. Ezek rossz képek lettek. :-)
Utolsó képsorozat. Itt már az összerakás fázisa látható. KOVÁCS, Rolcsi aszisztense és az én munkámba ugatós emberke.
Rolcsi érezhető volt az ideg. :-O
Üveg kóla, meg narancslé vagy mi a rák: kb.: 600 Ft
Pár kép a szerelésről. Az eső miatt már mást nem csináltam az autón. Pedig van egy párapróság.
Nem bántam meg, hogy nem a fóliát húztam le vagy huzattam át világosabbra.Jó volt az üveg cseréje. Árban is.
Megejtettem az első üvegek cseréjét. A fóliázottat elraktam, később visszacserélem. Az bal elsővel kezdtem egy óra alatt jött ki az üveg. A másik oldalt már 30 perc alattszét- és összeraktam. Az már könnyen ment. Roland haver szívott egy kicsit a 147-tel. Az mint, ha nehezebb falatka lett volna. KOVÁCS inas neki aszisztál. :-)
A képeken még fóliával látható a két autó. Meg a másik két bikra Alfás. :-)
Az idegtől már volt itt buziskodás is. :-)
Vettem két oldalüveget előre. Nem akarom leszedni a fóliát, de itt heréskednek a rendőrök. Egy időre kicserélem az üveget...mondjuk műszaki vizsgáig. Pár hónap. Nem kell a buziskodásuk. 30ezer plusz szigorított vizsga. Mondjuk ez legyen a legkevesebb, de használnám mindennap az autót. :-))))) Cserélni majd fogom. Lehet végig szívom a fogam. :-)))) Viszek fényképgépet. Hajrá Borsod....
Na ez a tuning. :-)