Mutasd

>> Szerviz2016-06-15

A mosóban eltört tükör helyére rendeltem Trencsikéktől egy másikat. Egy új utángyártott se lett volna sokkal drágább, de ezen Magneti Marelli logó van, én meg fetisiszta vagyok, szóval ez lett.

Egy szép kékre fényezett darabot küldtek. Első nekifutásra elöntötte a sz@r az agyamat, aztán rájöttem, hogy én voltam a hülye. Egy szóval se mondtam, hogy facelift előtti autóra kell. Külön dühítő, hogy nekem is volt faceliftes 156-om...

Kék tükröt viszont nem akartam, mert a) facelift előtti autóra matt fekete való és b) az autó sem kék. Előkaptam a csavarnyúzókészletet, és elkezdtem legózni. A régi tükörházat passzítottam össze az új talppal. A második legnagyobb gondot az ajtó belső oldalára felpattintott háromszög okozta. Harmadik nekifutásra sikerült leszedni, de legalább jól: el se törtem, és a patentek se estek bele az ajtóba. A legnagyobbat meg a kisfiam. Nem egyszerű úgy dolgozni, hogy egy hároméves minden kérdésére is válaszol közben az ember. Kormány, egy kazal pedál, egy csomó kar, mindenféle gombok.. csupa izgalom egy autóbelső. :)

Most van egy régi-új tükröm, amit nem hajt be a menetszél, és működik az elektromos állítása is. Csuhaj.

>> Egyéb2016-06-08

Nemrég írtam, hogy nem posztolgatok autómosásról, de már megint kivételt kell tennem.

Ilyen hentesmunkát még életemben nem láttam, Jónevű kézimosóba vittem a digót, de nem a megszokott helyekre. Kölyökkel voltam, háromévesen nem az a türelmes fajta, szóval ott hagytuk az autót, amíg elkészült. Tiszta lett. Ezenkívül eltörték a vezetőoldali tükrömet (ha valakinek van eladó, kérem jelezze, tartókonzollal együtt kéne), az eddig se karcmentes tető még kevésbé karcmentes, a kormányoszlop műanyagát lenyúzták, a középkonzol tartórekeszéből kicibálták a gumi borítást, és a tüskéjét félrehajtva nyomorgatták vissza, a hátsó kilincseket meg mintha reszelővel "mosták" volna.

Természetesen senki nem tud semmiről, biztosan úgy volt mosás előtt is...

A Sonax jobban megválogathatná, hogy milyen mosókhoz adja a nevét.

>> Szerviz2016-05-18

Az első-felső lengőkarok jelezték, hogy nyugdíjba mennének, szóval időpontot kértünk a Csörgő Autószervizbe. Ha már ott jártunk, kértem hat új gyertyát is, mert nem tudtam, mióta voltak az autóban a régiek. Mint kiderült, nagyon rájuk fért már a csere. Természetesen TRW és NGK.

Kilométeróra állása: 156 380 (+/− 10)

>> Autóápolás2016-05-11

...ezt a képet muszáj.

Itt.

>> Szerviz2016-04-22

Egy kiégett izzó jó ürügy volt arra, hogy betegyem a kesztyűtartóban talált Night Breakereket.

>> Szerviz2016-04-14

Pikk-pakk elment az utolsó 10 ezer kilométer. Meglátogattuk Csörit egy újabb adag Selénia Racingért. Az Alfa most is kért egy új izzót, csak most a hátsólámpába. Odafelé pálya, mert siettünk, vissza 811-es, hogy élvezzük egy kicsit a Pilot Sportokat.

Kilométeróra állása: 154 539

 
>> Szerviz2016-04-06

Csepelen szedték le a téli Michelineket és tették fel a nyáriakat. A levett garnitúrának sajnos nem volt hely, szóval a tárolás egy másik gumisnál sikerült, Miklóson.

Kilométeróra állása: 154 068

>> Szerviz2016-03-26

Belebeszéltem az Alfába a kiégett helyzetjelzőt. Csere a Bauhaus parkolójában. Izzó még volt a kesztyűtartóban.

 
>> Autóápolás2016-03-24

A zasszony megint elvállalta a bőrápolást. Mi több, önként és dalolva.

Tisztaság, jóillat, ahogy a múltkor is.

 
>> Szerviz2016-03-22

Hetek óta jártam úgy, hogy a jobbos rendszémpilács ki volt égve. A Tescóban szállt meg az isteni szikra, hogy dobjak egy pár W5W-t is a kosárba. A múltkori csere után már rutinosan dobtam le a rendszámot és a keretét, pattintottam ki a lámpát és cseréltem ki az izzót. Kétszer. Miután összeraktam mindent, felkattintottam a helyzetjelzőt, hogy megcsodáljam a munkám gyümölcsét, meghalt a balos is.

Most boldogság van, ég, aminek énie kell.