BFMSE - főkép
>> EseményAlfa 166 V6 TB // 2011-09-08

Eljött a nap, amikor elváltak útjaink. 2011.09.04-én eladtam a nagyvadat. 3 és fél év alatt 45 e kilométert töltöttünk együtt. Reményeim szerint az új gazdája is annyit fog törődni vele, amennyit én törődtem.

 
>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-12-08

Régebben már írtam, hogy szét van rohadva a középső dob, amikor a hátsót cseréltük, akkor meg lett hegesztve, de megvettem az új dobot, úgyhogy hamarosan cserélve lesz.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-11-21

A hátsó alfa jelről lepattogott a lakk és az embléma is kezdett eltűnni, ezért ki lett cserélve. A hátsó részénél, ahol egy rugó van beakasztva vizet kapott és attól ment szét. A rugó szerintem túl hosszú is lehet, mert már ki is lyukasztotta a jelet. Most nyomtam bele egy kis sziloplasztot, hogy a víz ne menjen bele.

Mivel többen írták a fórumon, hogy mennyire sokat jelent a +50-90%-os fényerejű izzó, ezért gondoltam kipróbálom. A GE +90%-os izzóját (H7) tettem bele, tapasztalatok később.

A fékem egy ideje annyira nyikorgott, hogy az őrületbe kergetett, ezért kapott új betéteket. AZ előző mintex volt, és a brembo tárcsával szerintem nem szerették egymást. Most ferodo ment bele, és végre csendesen tudok fékezni.

>> Tuning és extraAlfa 166 V6 TB // 2010-11-15

Mivel az eredeti bőrülésem nem volt fűthető, elhatároztam, hogy ha találok szép szürke bőrülést, ami elektromos és fűthető, akkor megveszem. Sikerült találnom, és elfogadható áron meg is tudtam venni. Mivel eredetileg nem így szerelték az autót, kellett hozzá egy kis vezetékezés. Vettem hozzá gyári tartozékokat (relé, biztosíték) és a gyári helyére bekerültek. Nem volt kis munka, ugyanis a teljes autókárpitot ki kellett szedni, azonban a hideg téli napokon megterül a sok befektetett energia :)
Az új garnitúra elég koszos volt, beépítés előtt langyos szappanos vízzel lepucoltam, majd bőrápolóval bekentem.

>> Tuning és extraAlfa 166 V6 TB // 2010-11-03

Vettem egy Loudlink MP3 lejátszót, mert meguntam, hogy a CD tár ugrált az írott CD lejátszása közben. Egy szoftverfrissítés kellett neki, amúgy nagyon tetszik. Sokkal gyorsabb is mint a CD tár és egy csomó zene ráfér az SD kártyára.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-09-10

Megjött a két első, felső lengőkar. A Unixnál vettem, remélem jó lesz. A csere után kiváncsian mentem a próbakörre, és nagy örömömre érezhetően jobb lett az autó útfekvése, főleg a rossz úton tapasztalható a változás.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-09-04

Elég hangosak voltak a szelepek, csattogott az autó, ezért be lettek állítva. Ki lett cserélve a szelepfedél tömítés is. Szervó olajat is cseréltünk, valamint a jobb első gumim kapott egy szöget (pontosabban csavart), az is orvosolva lett. A kötelező dolgok is cserélve lettek (levegőszűrő, olaj+olajszűrő (mobil 10w-40), pollenszűrő). A futóművemnek sajnos kopogó hangja van. Hátul a stabilizátor szilent csereérett, meg két összekötő is kopott már, elől meg a két felső lengőkar. Ezek még nincsenek meg. Középső kipufogó dobot is cserélni kell, de ezt már tudtam.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-07-13

A belső levegőt befújó ventilátor szó szerint elfüstölt, nem kis ijedtséget okozva ezzel nekem. Arnotól vetem 1et. Kicserélni elég nagy szívás, de megoldható a klímagáz leengedése nélkül.

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-07-13

A km számláló LCD egyre több digitet nem tud kijelezni. Így a km állást nem látom, nem tudom mikor kell olajat cserélni, nem tudok fogyasztást számolni. Régen már cseréltem LCD-t, de az eddig (1év) bírta. Frob küzdött hasonló problémával, és egy más fajta LCD felhasználásával oldotta meg a problémát. Ezt nekem is megcsinálta, azóta tökéletes. Köszi Robi!

>> SzervizAlfa 166 V6 TB // 2010-07-13

A gumi ki volt szakadva bakon, nem éreztem, hogy gond, de nem tetszett, cserélve lett.