Idén tök rászoktam arra,hogy a lenyűgöző alcsúti platánsoron végigmenjek,már többedszer teszem ezt de még nem bírtam megunni az árnyas fasor csodálatát.
Fehérvárra mentünk ma és megtekintettük a háromágú emlékművet.
Na,ma végre a nevemre került a vas,egy hetet kellett várnom rá.Biztosítást nem számolva eredet vizsgával együtt 61974 forintomba fájt a papíros.
Szép esős napra virradott ma,pont autózásra termett.Neki indultunk hát a fővárosnak és nagy ívben elkerülve a hőbörgő tömeget a kies kőbányára vitt az utunk,ahol is luxus autó kiállítás fogadott minket.Hát volt sok szép autó,a Pagani különösen nagy hatást tett rám,mert éppen beindították a 12 hengeres 750 lóerős mociját.Pillanatok alatt több száz ember sereglett oda hogy hallgassa a hangversenyt.Na,amikor gázfröccsöt adtak neki,hát az lenyűgöző volt.
Aztán visszatértünk a valóságba és beültünk az Alfába és hazamentünk.Ma lett meg az első ezer kilóméter.
Másnap reggel már jól voltam,mivel már kellett hazaindulni.Ráadásul esett is.
Még egy közös kávézást beiktattunk Kaposváron,majd szét váltunk.
Meg volt hát az első hosszabb út.542 km-t tettünk meg.A fogyi kicsit sokra sikerült de hát eléggé nyomtam nekije:8,8 lityi benya köllött ehhez a melóhoz.
Azt reméltem,hogy az esti összejövetelen már részt tudok venni de nem sikerült.
Illetve megjelentem de hamarost távoztam is.Jó volt nézni a vidám arcokat de nem voltam képes ott maradni.Másnap mesélték el,hogy ismét jól sikerült a rendezvény.
Idén is volt főzőverseny,amit most a rossz gyomrom miatt nem tudtam értékelni.
Whiteskull gulyása pedig finom volt,bár nem nyert díjat,viszont az utolsó cseppig elfogyott.
Hangulatosra sikerült a találkozó,volt gyorsulás,szlalom,autónézegetés.Én inlább csak nézelődtem,meg beszélgettem kicsinyt.Sajnos a reggeli rosszullét nem tompult,úgyhogy kimaradtam a programokból,jól lefeküdtem a kocsiban.
Harmdszor készülődtem Kaposra,ezzel az autóval az első hosszabb út lesz.Azzal kezdődött a napom,hogy hajnalban felkeltem és fél óránként mentem hányni.Ölég szar állapotban kellett elindulnom de egy kicsit feléledtem,amikor az autópályára kerülve végre megküldhettem nekije.Nagyon nem hajszoltam,olyan stabil 140-160-as tempóval haladtunk.Szépen feküdte az utat és egyáltalán kulturáltan suhantunk.A 67-es útra érve alig kellett csökkenteni a tempót kicsinyke volt a forgalom.Fél 10-re oda is értünk a reptérre
Ari és Yoyo barátom ma éppen ráért és mivel nem volt jobb dolguk, kezelésbe vették a ződet.
Először a kézifék jobbítása zajlott,még nem lett tökéletes de sokat javult.Ezek után az ajtók következtek.A két első ajtóból hiányzott a stift,ezért minden ajtónyitásnál csúnyán kattogott.Hatos csavart raktak bele.A bal első ajtónak továbbá problémája volt,hogy rondán zörgött ajtó csukásnál.
Ajtószétszedésnél kiderült,hogy hiányzik egy gumi biszbasz,ami csillapítja a rezgést.Na ez is ki lett cserélve.Motortérben is történt művelet.Cserére került a komplett légszűrő a légtömegmérővel és az alapjárati motor gumicsöve.Utastérben kedvező változás,hogy most már világít az óra.
Rossz hír is van.Fény derült rá,hogy a két hátsó féktárcsát és fékbetétet,valamint a jobb hátsó csapágyat cserélnem kell.Valamint a kipufogót is.Remélem nem bővül a lista egy ideig.
2
609