Most, hogy beköszöntött a korábban sötétedős taknyos idő, feltűnt, hogy nem vmi jól világít a gép...
Első lépésként vettem bele egy garnitúra emelt fényerejű izzót: GE Megalight Ultra +120% (hogy lehet vmi egyszerre mega és ultra is? :O )
Beszereltem. Elsőre nem látni nagy különbséget... :/
Viszont úgy néz ki lesz még matek a lámpákkal, a nagyobb fényt akarok belőlük.
Végre normálisan belőtték a futóművet :)
Most nem húz, nem kóvályog. A raklapnyi cserélt cuccnak köszönhetően nem huppan, nem koppan.
Még sosem volt ilyen jó (nálam), kiváncsi vagyok meddig tart ki :P
Itt csináltattam, elrakom, hogy meglegyen legközelebb is:
Cseh-Mart Kft
Budapest, XX. Határ út 82
293-9817
20/5725662
H-P 8-17
Az indítás utáni nyivákolás erősödött, már az autó bemelegedtével sem múlt el mindíg.
Mit mondjak, elég szar volt pl a temető parkolójában forgolódni egy marha hangosan nyivákoló autóval...
Mindegy, magad uram, ha szolgád nincsen elvén nekiálltam.
A főtengely végi hosszbordás szíj tárcsa pályafutása ért véget.
A csere végülis nem volt nagy mutatvány, a legkényelmetlenebb része a szíj visszafűzése volt.
Érdekes, hogy az új Dayco tárcsa kissé különbözik a régitől, ennek pl tényleg hosszbordás a palástja, nem sima mint a réginek.
Update:
Nem kéne különböznie a palástoknak... Az én tárcsámról HIÁNYZOTT a bordázott külsőrésze, így üzemelt ki tudja mióta... :S
Ezúton is köszönöm Tentacle cartárs segítségét!
Paff. Ma reggel zuhogó hóra keltem, kénytelen voltam még reggeli előtt felpakolni a kerekeket az autóra. Időközben a Norautónál akadt megfelelő kerékcsavar...
A hülye gumis (Abroncs Kereskedőház) a négy kerékből háromban úgy megtépte a csavarokat, hogy egy méteres zártszelvénnyel meg kellett toldanom a keresztkulcsot...
Meglepően csendesebbek az új téli Kormoranok, mint a fentlevő Dunlop nyárigumik voltak!
A hideg beköszöntésével elkezdett nyivákolni valami az indítás utáni percekben... :/
A csonka heteknek köszönhetően nem tudom mikor kerül cserére :(
Kellett négy téli abroncs is a korábban beszerzett gyári felnikre....
Már évek óta valahogy mindig a startguminál sikerül gumit venni, most is így alakult.
Kis olvasgatás és kérdezősködés után Kormoran Snowpro B2-t sikerült venni, meglátjuk milyen lesz
A Megyeri úti "Abroncs keresekedőház"-ba kaptam időpontot.
Itt kellően flegmán fogadtak, rábeszéltek egy ingyenes átvizsgálásra. A flegmaság némileg alábbhagyott miután nem tudták egyedül kinyitni a motorháztetőt sem :) Egyébként nem meglepő módon, mivel az előző napokban volt nagyszervíz, nem találtak semmi hiányosságot.
A négy abroncs felnire szerelése önmagában kb egy óra volt. A felnik végülis nem kerültek fel az autóra, mivel a meglevő kerékcsavarok rövidnek bizonyultak, és őnekik sem volt készleten hosszabb...
Sajnos így utólag a futóművet nem sikerült megfelelően belőniük... ezzel lesz még egy köröm - máshol.
Vétel után csak egy rettenetesen reccsenő lengőkart cseréltem. A többit Zé mester tanácsára mostanáig koptattam, hogy rendesen b@szódjanak el :)
Cserélve lett többek közt elöl a két alsó és a múltkor nem cserélt felső lengőkar, stabszilentek, ilyenolyan összekötők, féltengelycsillag; hátul szintén jópár dolog.
Most remélem egy darabig kuss lesz :)
Ja azon kissé meglepődtem, hogy a hátsó futóműben van műanyag alkatrész is, egy kis összekötő pálca személyében... :O
Kapott a vas egy LoudLinket. Vagy ezt igazából én kaptam? :))
Jó cucc, kellemesen szól, végre nem csak a rádió szól.
De már most tudom hogy előbb-utóbb az lesz a veszte, hogy nem írja ki a lejátszott zene címét... Persze ez a fejegység hibája, de akkoris... :/
Végre kicserélődött a termosztát, most szépen beáll a mutató 90 °C-ra.
Kapott új fagyállót is.
Eddig menetközben nemigen akart feljebb menni 70-nél még nagyobb hőségben sem. Ez némileg zavart :)
Átírattam.
Arra a kérdésre hogy milyen ellenszolgáltatást is kapok ezért a meglehetősen komoly összegért, az okmányirodai ügyintéző csaj csak mosolygott...
Forgalmi: 6000
Törzskönyv: 6000
Vagyonszerzési illeték (rohadjanak meg...): 110kW * 650 Ft/kW = 71500