A másfél éves Magnetti Marelli akksi elköszönt a továbbiaktól lemerült full mivel garis volt visszaküldtem, pénzt visszaadták és máris vettem helyben 1 még erősebb akkut a forgalmazó ajánlása alapján, nem volt még gond velük ezért hallgattam rá és ma beraktam a helyére majd 1 mosás és 10km-es bemelegítő kör és friss benzin után folytatja a pihenést a jó meleg garázsban.
Enyhe szivárgással jelezte a gyári alsó kuplung munkahenger, hogy elköszönne a további használattól, elege lett.
Ma kicseréltem, por szárazság a munkaterületen:-)
Megkezdődött....
Motorfedél, első lökös, bal ajtó, Zender kit fényezés alatt, előbbiek pár karc és apró kőfelverődés miatt.
Motortér takarítása, összes csavar cseréje sárga galvanizáltakra, ülések oldaltakarói, belső küszöbök, apróságok valódi karbonbevonattal ellátva, csomagtér teleszkópok / Magnetti Marelli / cseréje a Zender szárny végett.
MOMO belső csomag beépítése beltérbe, kézifék markolat, pedálok, váltógomb, szőnyegek, Övpárnák.
Brembo nagyfék felkészítése a tavaszi cseréhez / takarítás, fényezés /, stb., elleszünk a télen:-)
Sikerült szereznem a nyáron egy db Quadrifoglio kereket / köszi Bálint András /, lecsiszoltam, gitt, pár karc eltüntetve majd a fényező a héten hozta is ezért rápattintattam ma a gumit . / kátyúország miatt inkább jó tartalékolni /
Csere: 2 db kézifék kötél / Made in italy:-) /, hátsó toronymerevítő beszerelve illetve 2 db Lambda faker szintén, szokásos színvonalon, ebéd is finom voltk köszi Zoli! a forgalom az tragédia de azért hazafelé volt pár km ahol kitakarítottam a rendszert:-)
Kicseréltem a szívórész 2 szilikonkönyökét pirosra mert az összhatás nekem így jobban ok.
Légszűrőbetét kimosva, olajozva kis takarítás, vissza a helyükre.
DZ-nél telt el a mai nap, a Maistro kicserélte a szelepfedeleket, összes csavart, tömítéseket benzinhidakat amiket felújítottam, kapott 6 liter Motul 300V Le Mans 20w60-as olajat is frisset a fűnyírómotorka meg 1 Mann szűrőt , km állás:176050.
Hazafelé megkergettem, megy mint ahogy kell:-)
Szívócsonkokat letakarítottam, kapott 1 kis polírt, kazánház meg 1 kis takarítást, új tömítések a csonkok alá, illetve a következő dobás is alakul:-)
Kicseréltük mert 2 menet elszállt, SKF csapágy beműtve, gyertyák és trafók ellenőrizve, teljes diag. kiolvasással. Hibamentes.
Köszi sprint83:-)
Megérkezett a Future Tuning-tól / San Severo, Italy / rendelt full led hátsó lámpapár, beszerkesztettem ma a helyére az ország első teljes led / GT / hátsó lámpáit, pazar ahogy dolgozik.
Grazie mille Rocco!
video